Vluchten voor fans

104 8 0
                                    

Pov kit.

Ik keek op vanaf mijn plekje op de wipwap en grinnikte. "Traan Mwoan! Je bent niet nodig hier, er is geen misdaad hier."
Jeremy grijnsde nadat hij van het dakje af gesprongen was. "Ik heb misdaad bespeurd tussen ons groepje." Hij wees naar Joost. "Geef het op manoman-man!"
Link had mij de camera gegeven en ik moest moeite doen om niet van de wipwap af te vallen dus ik stapte maar af.
Laura lachte. "GTA in real life be like."
Joost trok een geheimzinnig gezicht en ik zoemde in op hem.
"Oké traanman je hebt me!" Zei hij.
Op dat moment kwam er een stoet meisjes aanrennen van rond de 12, allemaal gillend.
Met 1 blik op de stoet sloten manoman-man en traanman vrede en zochten dekking achter de glijbaan.
Snel richte ik mijn camera op Joost en jeremy, nadat ik de stoet had gefilmd.
Link kwam naar mij gerend en verstopte zich achter me. "Neem haar niet mij!"
Rond de 5 meisjes kwamen naar ons toe rennen, waardoor ik niet kon filmen hoe de rest eraan toe was. Ik grinnikte om link en keek toen naar de meisjes. "Hallo"
Ze stonden allemaal nerveus wiebelend voor me, maar besteedde bijna geen aandacht aan me. "Omg link!" Giechelde een meisje. Een ander zei; "mag ik een foto?!"
Link kwam achter me vandaan. Ik zag dat hij even een blik op de rest wierp en toen nadacht wat hij moest doen. "Oké dan, wat als ik een selfie maak met jullie?"
Ze knikte allemaal en ik gaf link zijn camera. Snel ging ik aan de kant, maar link trok me terug zodat ik ook op de foto stond.
Ik giechelde. "En bedankt"
Toen alle meisjes een selfie hadden genomen trok link me naar de andere. "Laten we maken dat we wegkomen hier" grinnikte Harm.
De rest knikte en na een tijdje waren we de meisjes kwijt.
"Eindelijk!" Ik stopte en leunde met mijn handen op mijn benen.
Joost liep naar me toe. "Je miet toch echt een betere conditie krijgen." Zei hij grinnikend

Sister of Link | voltooid |Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu