Pov Kit
Ik zou niet weten hoe ik dit moet vinden...
Aan de ene kant is het geweldig! Duh!!! Wie wil Link nou niet in het echt kennen. Laat staan een tweeling te zijn met hem....
Maar aan de andere kant is het wel veel om in een keer te bevatten. Ik bedoel maar, hoe zou jij je voelen als je na 18 jaar erachter kwam dat je een tweeling was!
Nou dan.
"Kit?" O dat was Link
We waren in het zwembad met de hele Squad en Willow. En, sure, er waren echt al meer dan 10 fangirls gillend op de Squad afgerent.
Ik voelde dat Link me een knuffel gaf.
"Haii, zijn de fangirls al weg?"zeg ik en ik probeer te glimlachen.
"Jap, he heb je zit om van de glijbaan af te gaan?" Vraagt Link terwijl hij wijst naar Harm en Joost die al in de rij staan.
"Allright. Trouwens, waar zijn Jeren Willow?"
" idk, vast ergens aan het zwemmen."
Vlug lopen we naar Harm en Joost toe en gaan in de rij staan.
"Jowww" zegt Joost.Als we voor de glijbaan zitten in de tweepersoonsband, vraagt Link "hé, zou je het leuk vinden om samen een video op te nemen? Misschien over het feit dat we een tweeling zijn? Of iets anders? "
Oké, op dit soort momenten ben ik echt superrr blij dat ik Link ken!
Whaaaaaaaa.
Uhum, Kit, je bent z'n zusje. Je hoeft niet te fangirlen.
"Dat lijkt me super leuk!"
"Oké, super" zegt Link.
We zetten ons af en glijden keihard naarbeneden.
"Waaaaaaaaaah." Ik hoor Harm voor ons gillen en merk dat ik zelf ook gil.
Niks voor mij dit. Ik kijk opzij en zie dat Link echt schattig is zo. Kjoettttt.*thuis*
Pov. Link
Het was echt super gezellig in het zwembad.
We hebben Jer en Willow aan het einde teruggevonden, maar ze wilden niet zeggen wat ze gedaan hadden.
Hmmmmmm.
Ik pak gauw even mijn camera erbij en loop terug naar Kit.
We hebben besloten om mijn kijkers te laten weten wat er gebeurd is en dat we een tweeling zijn.
Daarna gaan we nog even een challenge opnemen. Gewoon omdat het leuk is."Ik heb mijn moeder dus nooit gekend, behalve nu dan." Zeg ik met tranen in mijn ogen tegen de camera.
"En ik mijn vader niet" ik zie Kit naast me huilen en ik geef haar een knuffel.
Dit valt haar best zwaar, want ze had dit nooit verwacht.
Ik denk dat meiden over het algemeen wel gevoeliger zijn.Nare mannen (en vrouwen) groepsapp
Kit: gosh, Willow, Jer, waar waren jullie in het zwembad?
Kit: wil het nog steeds weten!
Harm: ja hè, Jer fixer!
Jer: jaja, dat houden we nog lekker even geheim....
Willow: pampampampam
Kit: come on!!!
Willow: Nope, doeg kjoeties, ga ervandoor.
Kit: WILLOW!!!!! Jer???
Joost: whut? Heb ik wat gemist"Kit, laat maar. We komen er gauw genoeg achter!"
"Hmmmmmm"--------------------
Oehhhh wat zou er tussen Jer en Willow zijn??????
En wat zijn ze van plannnnnn......Nee echt, HELLUP😂
Doegiee
JE LEEST
Sister of Link | voltooid |
FanfictionHoe zou het zijn als je de tweelingzus was van Link? En hoe zou het zijn als je dat 18 jaar lang niet wist? De 18-jarige Kit weet dat.......