Pov. Joost
Toen we klaar waren in de stad besloten we om allemaal naar het huisje te gaan waar ik, link, Jer en de rest verbleven.
"Jongens, ik krijg net een geniale ingeving" willow stak haar handen omhoog in zon jazzhands gebaar.
Ik grinnikte. "Zeg het eens" ik zag kit haar hoofd glimlachend in haar handen leggen. "Uh oh"
Willow ging ongestoord verder. "Wat denken jullie van een superfancy slaapfeestje?"
Jeremy keek lachend rond. "Daar is het hier denk ik iets te klein voor."
Willow haalde haar schouders op. "Ik wil alleen zeggen dat mijn ouders er dit weekend niet zijn en we een grote logeerkamer hebben." Ze glimlachte.
Kit werd enthousiast. "Oeh vet! Heb je serieus het hele huis voor jezelf?"
Willow reageerde niet op haar vraag. "Duss wie stemt er nog meer in met een logeerpartij?" Ze gaf kit een knuffel.
Ik keek link aan. "Wat denk jij link?"
Hij grijnsde "ik zou wel is willen zien waar Willow woont."
Ik knikte. "Lets go"
Willow liep vrolijk vooruit. "Laten we van jullie laatste avond in dit dorpje een super avond maken!"Even later waren we aangekomen bij willows huis.
"Wow" ik keek naar de villa die Willows huis voorstelde, inclusief zwembad.
Harm en Link gaapten het huis gewoon aan en Jer keek naar Willow alsof hij haar nog nooit gezien had. Ik grinnikte.
Willow knikte lachend. "Ja mijn ouders zijn in ieder geval niet arm." Ze haalde haar schouders op. "Ze Zijn alleen wel vaak weg.."
Ik keek haar aan. "Echt? Dan lijkt het me fijner om minder rijke ouders te hebben die er wel vaak zijn."
Ze knikte. "Ja.. ach laten we naar binnen gaan, nu komt het goed uit."
Ik knikte, ik vond het echt zielig voor haar, want ik kon in haar gezicht zien dat ze het er erg moeilijk mee had.
Kit liep naar willow toe en legde een hand op haar schouder terwijl ze met haar meeliep naar de deur.
Jer en Laura liepen direct achter hen aan naar binnen, daarna de rest en ik was als laatst.Willow had ons na een tijdje een rondleiding gegeven en onze slaapplekken aangewezen. We sliepen allemaal in een grote kamer met een hoek erin, zodat de meiden toch een beetje afgezonderd waren van de jongens. We gingen zitten in een soort van cirkel. Willow glimlachte. "Jongens ik wil graag een toost uitbrengen op de laatste weken, waar zoveel in is gebeurd."
Ze hief haar glaasje wijn omhoog en giechelde, een klein beetje aangeschoten. Ik had een biertje, net zoals Jer, Harm en Link en Laura had een wijntje, maar niemand was verder nog aangeschoten. Kit lachte, zij had als enige nog niks gedronken, en keek blij rond. We lieten onze glazen tegen elkaar aankomen en knikten instemmend.Pov. Kit
Rond middernacht waren Willow, Joost en Harm kapot in slaap gevallen. Ik glimlachte toen ik Willow zag liggen. Ze was aardig aangeschoten, je mag het dronken noemen, voor ze in slaap viel en ging heel raar doen.
Ik keek naar link, die naast me zat en grinnikte toen ik hem zag wrijven in zijn ogen. "Moe?" Ik porde hem plagerig. "Jij niet dan zussie?" Plotseling schoten zijn handen naar mijn buik om me te kietelen. "Nee nee nee" piepte ik om de anderen niet wakker te maken. Laura giechelde "kom Jer laten we kijken of er nog wat lekkers te vinden is." Ze trok hem mee.
Ik probeerde Link te schoppen. "Ga weg" giechelde ik. "Stop stop" een van mijn schoppen was raak en hij stopte even zodat ik weg kon komen.
Link wreef over zijn been. "Je kan hard trappen." Grijnsde hij
JE LEEST
Sister of Link | voltooid |
FanficHoe zou het zijn als je de tweelingzus was van Link? En hoe zou het zijn als je dat 18 jaar lang niet wist? De 18-jarige Kit weet dat.......