Feestje

100 10 0
                                    

Pov link.
We liepen met zijn alle naar het centrum en ik keek naar kit.
"Wat gaan we eigenlijk doen als ik eenmaal naar huis ga?"
Kit haalde haar schouders op. "Ik weet het niet. Misschien kan ik met je mee?"
Ik keek blij. "Zou he dat willen?"
Ze knikte. "Tuurlijk! Je bent mijn tweelingbroer." Ze haalde zijn haar door de war en glimlachte.
Hij glimlachte ook. "Thanks" hij keek om zich heen. Overal hingen lampjes en slingers en er stonden overal kraampjes. Op bepaalde plekken stonden podiums waar optredens gegeven werden en het was super druk.
Willow grinnikte toen ze zijn gezicht zag. "Dit is er elk jaar."
Jeremy lachte. "Nice"
Harm stond al bij een kraampje te kijken met Joost.
Plotseling kwamen er een paar giechelende meisjes naar ons toe lopen.
Ik keek naar jeremy terwijl ik de meisjes hoor zeggen, "Hi guys. Jullie zijn toch youtubers?"
Ik zag kit met haar ogen rollen en naar Harm en Joost toe lopen met willow en ik glimlachte. "Yap"
Jeremy haalde zijn schouders op.
"Cool. Hebben jullie zin om te dansen?" Vroegen de meisjes.
Jeremy zuchte en grinnikte toen. "Sorry niet nu" zei hij en hij liep weg.
Ik lachte en haalde mijn schouders op naar de meisjes. Daarna liep ik achter jer aan.
Laura liep grinnikend naar Jeremy. "Gemeen"
Jeremy glimlachte en haalde zijn schouders op. De meisjes waren inmiddels weggelopen.
Pascal en kit liepen naar hem toe. "Harm en Joost hebben een speeltuin gevonden" zei kit grinnikend.
Ik lachte en pakte mijn camera tevoorschijn terwijl ik achter Pascal aanliep.
"Op zoek naar Harm en Joost" fluisterde ik filmend. We zagen Harm en Joost inmiddels wipwappen en ik begon te lachen. "Mwoaan why?"
Joost en Harm lachte ook. "Mwoan dit is toch geweldig"
Kit rende naar Joost en trok hem van de wipwap terwijl ik filmde. "Mijn beurt!" Giechelde ze.
Harm ging ook van de wipwap af en Laura rende ernaartoe terwijl jeremy nergens te zien was.
Plotseling hoorde we een raar geluid van boven op het dakje bij de glijbaan en we zagen Jer erop staan. Ik grinnikte.
"Traanman in actie!" Riep Jer lachend.
-------------------------------------------
Inspiratie is op nu.....
Bye

Sister of Link | voltooid |Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu