Het afscheid

125 10 3
                                    

Pov link.

De volgende morgen werd ik wakker naast kit. Ik ging zo stil mogelijk mijn bed uit en keek rond of er al iemand wakker was. Willow zat iets verderop naar buiten te staren. Ik stond op en liep naar haar toe. "Hey" fluisterde ik.
Ze draaide zich om en glimlachte. "Hee" ik ging naast haar zitten.
"Ik vind het echt zo jammer dat we vanavond weer weg moeten." Zei ik.
Ze keek me geschrokken aan. "Oh ja. Wil je echt weer terug naar je vader?"
Ik wist het eigenlijk niet. "Ik zal wel moeten denk ik. En bovendien heeft mijn vader nooit iets ergs gedaan, behalve me niet vertellen dat ik een tweelingzus heb."
Ze keek verdrietig. "Je moet niks. En je woont zo ver weg!"
Ik knikte. "Ja maar Willow, het is niet dat ik niet hier wil blijven. Het kan niet. Bij Kit is niet genoeg ruimte en dat zou ik ook niet kunnen vragen. En al mijn spullen staan bij mijn vader."
Zei ik.
Ze gaf me een knuffel. "Ik snap het wel. Jullie moeten wel vaak afspreken in ieder geval." Ik glimlachte en knikte. "Vind ik ook."

Na een tijdje is iedereen wakker en maken we ons klaar om te vertrekken. We hebben niet allemaal dezelfde trein die we moeten halen. Joost en Harm zijn als eerste weg, daarna Pascal en ik en Jer moeten dezelfde trein hebben. Ik moest alleen verder dan Jer, want Jer woonde vlakbij. We stonden allemaal op het station: Kit, Laura, Willow, Jer en ik. We zien de trein aankomen en ik geef Kit een dikke knuffel. Ik zag dat ze tranen in haar ogen had. "Je gaat al veel te snel weg" zegt ze verdrietig glimlachend. Ik knik. "Ik weet het. Vind ik ook. Ik wou dat ik hier kon blijven of jij mee kon, maar dat gaat niet."
Ze kijkt omhoog naar me en ik geef een broederlijke kus op haar voorhoofd. "We spreken gauw af oké?"
Ze glimlachte. "Ja dat moeten we zeker doen.
De trein stopte en ik en Jer moesten weg. Ik zag Jer afscheid nemen van Laura en glimlachte ook.
Ik haalde mijn hand over Kits haar heen en liep met Jer de trein in. "Tot snel!" Hoorde ik Willow nog roepen.
Ik ging voor het raampje staan zwaaien, maar we zagen ze al snel niet meer.

--------------------------------------------
Dit is het laatste hoofdstuk van dit boek!
Als jullie een deel 2 willen, laat dat dan vooral even achter!:)

Sister of Link | voltooid |Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu