Pov. Kit
Langzaam opende ik mijn ogen.
Ik lag in de armen van Joost, die voorzichtig liep.
Opeens herinnerde ik me de pijn die ik gevoeld had en riep: "Joost? We moeten naar Link! Hij is in gevaar! Ik voelde het..."
"Rustig maar kit, het komt goed. We zijn hem aan het zoeken. Kan jij soms kijken of je hem voelt?" Vroeg hij en hij zette me neer.
"Hallo, ik ben geen superheld ofzo!"
Toen zag ik dat we bij mijn huis waren.
"Wat doen we in hemelsnaam hier? En waar zijn de jongens? En Willow en Laura?"
"Ehm, ja dat is het probleem. De jongens kwamen niet terug, dus ben ik jullie maar gaan zoeken. Ik zag alleen jou op de grond liggen en willow zat versuft voor zich uit te kijken. Ik kan de jongens ook niet bereiken."
"WAT, waar is Willow? Ik wil naar haar toe!"
"Ze is binnen"Pov. Link
Wut? Waar ben ik? Ik voelde een stekende pijn in mijn hoofd.
Betere vraag, wie ben ik?
Ik kan me niks meer herinneren.
Ik kijk om me heen en zie nog 2 andere jongens zitten en een meisje.
Versuft probeerde ik op te staan, maar ik voelde dat mijn handen vastgebonden zaten.
Heb ik weer.
"H-hallo?" Zei ik.
"Link! Je bent wakker!" Zei het meisje blij.
"Wie is Link nou weer?"
"Ehm dat ben jij, maar je echte naam is Michael."
"O, dat wist ik niet"
Opeens zag ik in een flits een meisje van ongeveer mijn leeftijd. Ze had mooi, lang donkerbruin haar en groene ogen.
Meer kon ik niet zien.Toen ik weer wist dat ik Michael heette, 20 jaar was en een YouTuber was, probeerde ik tevergeefs los te komen.
Plots ging de deur open. Iemand gaf ons eten en drinken en ging weer weg.
Ik kon hem niet zien en wist niet wie het was.
Ik vroeg het aan de andere, maar die wisten het ook niet......-----------------------
Wie denken jullie dat de ontvoerder is??
En zullen ze hier ooit nog uit komen???Xx
JE LEEST
Sister of Link | voltooid |
FanfictionHoe zou het zijn als je de tweelingzus was van Link? En hoe zou het zijn als je dat 18 jaar lang niet wist? De 18-jarige Kit weet dat.......