Waarschuwingen

136 15 2
                                    

Pov. Link

Oké dit is allemaal een beetje veel in een keer.
Kit kijkt me bezorgd aan, we zijn inmiddels bij haar thuis, en ze zegt dat het allemaal wel goed komt.
"Sorry dat ik stoor hoor, maar ehhh we moeten nog steeds Joost, Jer en Harm redden!" Zei willow ineens
Joost, Jer en Harm.
Joost, Jer en Harm.
Dat zullen vast die jongens zijn waarmee ik opgesloten zat.
"Er was ook nog een meisje bij" zei ik
"Dat zal dan vast Laura zijn" opeens betrok Willows gezicht.
"Het is wel rot voor Jer dat hij jarig was terwijl hij opgesloten zat." Zei ze.
" ja dat wel."

"Link, wil je ons alsjeblieft naar de plek brengen waar je opgesloten zat?" Vroeg Kit plotseling "dat zou fijn zijn"
Nee nee nee. Ik ga daar nooit meer terug naartoe. Echt niet!
Maar ik moet mijn vrienden helpen! Als het tenminste echt mijn vrienden zijn...
Hoe kan ik zo denken? Kit zou echt niet liegen tegen me. Telkens als ik haar in haar ogen kijk komt er een deel van mijn geheugen terug.
Zij is speciaal. Ik voel het gewoon. Ik weet zeker dat ze niet liegt.
"Oké, prima... Maar ik wacht wel buiten ofzo." Zei ik uiteindelijk.
Ik kan gewoon geen nee zeggen tegen haar. Niet nu.

Blij kijken Kit en Willow elkaar aan.
"Nice! We gaan op een missie! Wist je dat ik vroeger altijd spion wilde worden. Ik heb geweldige spioneer skills!" Zei Willow vrolijk.
Kit en ik barsten in lachen uit.
Willow is echt grappig.

Pov. Harm

Ik werd wakker van een stem.
"Word wakker" fluister Joost.
"We moeten praten. Met zijn allen."
Hoe lang zaten we hier nou al vast?
Geen idee.
Een paar dagen geleden is Link verdwenen en we zijn allemaal erg bezorgd.
"Waarover dan?" Fluister ik terug.
"Over een ontsnappingsplan" dat was Laura.
We hebben in het begin niet veel aan haar gehad, ze was een beetje bang en stil, maar ze word steeds enthousiaster over ontsnappen.
Ik voel mezelf steeds dunner worden, veel te eten krijgen we niet.
Plots gaat de deur open.
Het is de ontvoerder.
"Ik hoop voor jullie dat jullie o zo geweldige vriendin Kit jullie snel komt redden, want anders zal ze jullie nooit meer terug zien.
Zelf als het haar zou lukken jullie te redden, zal zij van mij zijn!
Dus jongens, ik hoop dat jullie belangrijk genoeg voor haar zijn."
O nee! Ze wil ons niet maar ze wil Kit! We moeten haar op de een of andere manier waarschuwen!
Wow wacht. De ontvoerder is een meisje!?
Dat kan niet!
En ik ken haar niet eens.
Wie weet wat ze met ons zou doen als Kit niet komt! En wie weet wat er met Kit gebeurd als ze wel komt!

------------------
Er komen waarschijnlijk nog 2/3 hoofdstukken en dan is het boek afgelopen......
Is dit boekie een deel 2 waard?
Xx

Sister of Link | voltooid |Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu