10 dalis

52 5 0
                                    

*****Rytas*****
Mane pažadino Ni kutenimas
-Baik!!! Jau ne..nebemiegu!-per juoką bandžiau pasakyt.
-Gerai. Nemiegok jei nenori!-nusijuokė.
-Baik tik!
-ok ok..
-Kas šiandien bus?
-Nežinau... sakė pranes per pusryčius..
-A.. aišku.. tai gerai, aš einu nysiprausiu ir susitiksim valgykloje-tariau
-Taip. Aš einu dar palapinę pasistatysiu.
Niall p.o.v
Nuėjau link savo palapinės, bet ji buvo pastatyta. Kažin kas ją pastatė? Nesvarbu.. nors gal svarbu? Turbut kas iš vaikinų.. o gal koks prižiūrėtojas? Reiks vaikinų paklaust. Įlindau į palapinę ir persirengiau. Tada prisiminiau, kad palikau Anos palapinėj treningą.. ai nesvarbu.. vėliau pasiimsiu. Nuėjau prie dušų ir išsivaliah dantis. Tada nusiprausiau po dušu. Nusisausinau kūną ranksluoščiu ir apsirengęs patraukiau palapinės link. Palapinėj pasidėjęs rankšluostį nuėjau link valgyklos. Ten sutikau kitus.
-O! Sveikas brolau-sukirtau rankomis su Lou.-Kur buvai kad nematėm grįžtant?-paklausė Lou
-Aj.. buvau iki Londono nulėkęs..-numojau ranka
-o kaip grįžai?
-Viskas gerai?
-Nepastebėjo tavęs?
-Kur miegojai? Nes tavo palipinė buvo sugriauta..
Taip aš tik klausiau klausimų. Nes jie mane jais apipuolė..
-Am grįžau taksi. Viskas gerai. Buvo pastebėję mus, bet pabėgom. Nakvojau..-Hazz naleido man pabaigt
-Mus?
-Am.. jo ... mane ir Ana. Kartu buvom..
-Oho! Kaip čia taip?
-kaip?-paklausiau lyg nesupratęs.. o Zayn tik numojo ranka.
-Tai pala.. kur nakvojai?-paklausė Liam
-pas Aną palapinėj- sukandau lūpą, nes nervinausi.
-Tu rimtai?-nusistebėjo Haza
-Nu jo..-linktelėjau
-Greit jūs!-nusijuomė Lou
Aš tik kumštelėjau jam į petį ir visi patraukėme link stalo.
-Pala.. o tai ne jus pastatet mano palapinę?-paklausiau
-nu ne-paprastai atsakė Zayn.
Prie stalo jau sėdėjo merginos. Tarp ju ir Ana su Dan. Šiandien ką valgyt rinktis nebuvo galima.. viskas buvo sudėta ant stalų
-Sveiki vaikinai-pasisveikino An
-Sveikos merginos- pasakiau
-O gal sveika Ana?-paklausė Lou ir pakinojo antakius
Aš tik piktai į jį pažiūrėjau ir prisėdau tarp Harry ir Anos. Valgėm sumuštinius visi tylėdami. Staiga vienas iš vadovų užlipo ant vieno iš stalų.
-Vakar naktį buvo užtikti du žmonės, kurie nemiegojo. Užtat dabar stiprinsim "apsaugą"-Tardamas žodį apsaugą. Jis pirgais parodė kabutes.
-Niall? Tu žinai kas tie du, taip?-paklausė Lou lyg nežinodamas kad tai aš su An
-Net nenutuokiu-melavau
-Taip, kurgi ne..-prunštelėjo
Tada vadonas treptelėjo koja ir vėl visi atsisuko į jį.
-Kiek žinau, niekas nežinote šiandienos programos. Šiandien vyks repeticijos, o rytoj vyks konkursas. Bus po 10 žmonių grupėse. Dainuosit visi. Turės kažkas ir grot. Taigi, geros jums dienos.-pasakęs nulipo nuo stalo.
-Tai gerai, mūsų yra 10! Mes jau turim komandą. Dar Niall gitara groja! Viskas tobula!- krykštavo Pezz
-Ir Ana moka gitara grot-pasakiau.
-Tu rimtai?-nusitebėko Liamm.
-Taip-atsakė An
-Tai puiku!.galesit abu grot-vėl krykštavo Pezz
-Kažkokia tu šiandien linksma, Pezz-nusijuokė An.
-O negalima?-paklausė Pezz. Visi tik nusijuokė.
Mes pavalgę patraukėme link kabineto kuriame turėjome repetuoti. Aš nuėjau paimtu gitarų. Paėmęs dvi gitaras nuėjau prie An ir padaviau jai vieną. Susitarėme dainuoti mūsų dainą "Little things". Užgrojau su An pirmuosius akordus ir pradėjome dainuoti. Dainavome poromis. Zayn su Perrie. Liam su Dani. Lou su Eleonor. Harry su Dan ir aš su Ana. Pasirepetavę apie 30 min nusprendėme nueit pasivaikščiot į miškelį netoli papludimio. Tik prieštai visi nuėjom link savo palapinių. Tik aš nuėjau prie An palapinės. Neg nrpagslvojęs iėjau, o ten Ana sėdėjo be maikės-tik su liemenėle.
-O dieve Niall!-suklykė
-Aš atsiprasau-nusisukau-norėjau savo treningą pasiimt..
-Galėjai bent pranešt kad įeini-nusijuokė
-Tai tu nepyksti?-paklausiau
-Nu ne!-nusijuokė. Ji linksma mergina
-O dėl šito pyksti?
-Dėl ko?-paklausė nesupratusi.
Aš atsisukau, o ji dar vis ieškojo kokios maikės. Ji pamatė kad aš žiūriu ir norėjo kažką sakyt, bet aš neleidau ir įsisiurbiau jai į lūpas. Mes bučiavomės lėtai. Aš ją prisitraukiau arčiau ir paprašiau įėjimo. Ji jį suteikė. Ji savo rankas įvėlė man į plaukus, o aš apkabinau jos liemenį. Išgirdau palapinės segimo garsą ir An atsitraukė.

Summer Love (N.H.)Where stories live. Discover now