16 dalis

99 8 4
                                    

Nuėjom su Niall maudytis. Norėjau įlipt, bet mane kažkas įstūmė. Ir tai tikrai ne Niall, nes jis jau buvo vandeny ir laukė manęs. Išnėriau ir prie manęs priplaukė Hazz.
-Sorry. Čia aš netyčia įstūmiau
-Viskas gerai-nusišypsojau.- džiaugiesi, kad Luka nevažiavo kartu?-paklausiau
-Labai, nes ji taip nervina
Tada priplaukė Niall
-Ka čia burkuojatės?-paklausė. Aš jam tik per galvą trenkiau. O Harry nusijuokė iš mūsų ir nuplaukė prie Dan.
-Žinai, jau temsta. Gal važiuojam eifelio (nežinau kaip rašyt :D)bokšto pažiūrėt? Naktį jis gražesnis-pasiūlė ir aš sutikau. Dar truputį paplaukiojom ir nuėjom prie gultų pasiimt daiktų. Pasiemę daiktus nuėjom į savo 'apartamentus' ir ruošėmės važiuoti. Aš nusirengiau ir likau tik su apatiniais. Ieškojau ką apsirengti. Kai radau aptemtus džinsus ir šiltesnį megstuką, nes buvo jau vėlu ir šaltoka. Pasidėjau viską ant lovos ir pamačiau, kad Nisll nesirengia, bet nužiūrinėja. Galiausiai spokso į krutinę.
-Aš graži. Taip?-paklausiau. Tada jis atsipeikėjo ir paraudo.
-Aww!!! Tu paraudau-pasakiau
-Aha. Gražūs apatiniai-pasakė. Tada aš nuraudau.
-Cha! Dabar tu paraudai-pasakė
Apsirengėme ir leidomės žemyn prie registratūros. Ten Niall kažką pasakė ir atėjo link manęs.
Niall p.o.v
Nuėjau prie registratūros ir užsakiau limuziną. Sakė tuoj bus. Kai išėjom jis jau stovėjo. Mums atidart duris ir mes įlipom. An buvo apakusi.
-Tu nasakei, kad mes važiuosim limuzinu-pasakė-aš net nepasipuošiau
-Tu man graži ir dabar-pasakiau-bet su tais apatiniais tai super atrodai-pasakiau ir ji nuraudo.-tik jau čia neraudonuok, nors tu labai miela kai nurausti.
Ji nusijuokė. Atvažiavus mus išleido ir mes nuėjome prie bokšto.
-Galime lipti į patį viršų?-paklausė
-Žinoma-pasakiau
Kai jau buvom paęmčiam viršui ji atsisuko į mane ir aš įsisiurbiau jai į lūpas. Mes bučiavomės aistringai ir ilgai. Ji savo rankas įvėlė man į plaukus. O aš apkabinau jos liemenį.
Ana p.o.v
Jis apkabino mano liemenį ir prisitraukė. Tada paprašė įėjimo ir aš jį suteikiau. Musų liežuviai kovojo vienas su kitu. Tada pajaučiau kaip jo ranka leinda po mano megstuku ir kyla link liemenėlės. Aš atsitraukiau.
-Čia vieša vieta- pasakiau ir nusijuokiau
-Jo.. atsiprašau..aš.-nutraukiau.
-Viskas gerai.-nusišypsojau o jis atgal. Pasiselfinom. Tada kelias nuotraukas įkėlėm į twitter.
Apačioj kiek paėję vėl padarėm kelis selfie, tik su eifelio bokštu.
-Dabar einam-pasakė-turėsi apsivilkti šią suknelę. Ištraukė nuostabią raudoną suknelę. Nuvedė link limuzino ir lidpė ją apsirengti. Vairuotojas išlipo. Jie abu laukė. Kai apsirengiau išlipau pasirodyt.
-Tu atrodai nuostabiai. Tau ji taip tinka-pasakė Niall ir aš jam pakštelėjau į lūpas. Įlipę į limuziną apvažiavome aplink bokštą ir kitoje pusėje sustojome prie prabangaus restorano. Prieš tai aš dar pasidažiau. Nuėjome prie dviviečio užsakyto staliuko. Aišku mus dar spejo nufotkint. Nall atrodė nuostabiai. Mums atnešė kažkokį patiekalą, kurio tikrai niekada nebuvau valgiusi. Bet jis buvo labai skanus. Įdomu kaip Niall čia pavalgo? Nes gi jam daug reikia. Nusijuokiau iš savo minčių.
-Kas tokio juokingo?-paklausė.
-Nieko-pasakiau-Galvoju kaip tu cia pavalgai.. nes gi tu labai daug valgai
-Nepavalgau-nusijuokė-bet kartais tikrai užtenka.
Pavalgėm ir Ni sumokėjo. Tada pamačiau, kad per langą matosi nuostabiai apšviestas eifelio bokštas.
-Aš tave myliu-pasakiau.
-Aš tave irgi myliu-pasakė jis ir nuėjom atgal į limuziną. Jis mus parvežė į viešbutį.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Feb 02, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Summer Love (N.H.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang