Priėję prie namelio pažiūrėjom per langą, ir deja, bet ten buvo tuščia.
Naill p.o.v
Namelyje nieko nebuvo... bus sunku prasmukt..
-Ka darysim?-netikėtai paklausė Ana.
-Na teks turbūt eit pro centrą, bet ten irgi labai daug prižiūrėtoju..
-Bet ten mažiausiai?-paklausė
-Taip-linktelėjau
-Tai eime!!!-nusijuokė-Dar pamatys čia stovint..
-Ša.. tyliau tik tu!
-ok ok.. -sušnybždėjo.
Ėjome nuo medžio prie medžio dairydamiesi, kad niekasnepamatytų. Jau kelis kartus vos nepagavo. Ėjau o ji už manęs, tik staiga sustojau ir ji atsitrenkusi į mane mus parvertė. Mes pargriuvom ir pradėjom juoktis. Tik staiga išgirdau kažką šaukiant.
-Yra nemiegančių! Gaudom!
Aš tik griebiau Anos ranką ir puoliau bėgt. Bėgome per visas zonas, o jie mus vijosi. Staiga aš pasukau link tualetų. Greit įlėkiau į vyrų tualetą ir Aną įsitempiau kartu.
-Ė! Gi čia vyrų!-ji sušuko
-Ššš... tyliau. Mūsų čia neras. Einam į tą kampą. Nuėjom į kampą ir ten prabuvom. Staiga kažkas įėjo į tualetą ir pašvietė aplink, tik gerai, kad manęs ir An nepastebėjo. Jam išėjus dar šiek tiek pabuvom.
-Na, gal einam jau?
-Einam-nusijuokė
Tik įšėjus į mus pašvietė vienas prižiūrėtojas.
-Na ką.. porelė nusprendė pailsėti vyrų tualete?-nusijuokė.-bėkit kol kiti nepamatė. Nes pamatys, neišsisuksit
Aš tim paklausiau ir paėmęs An už rankos tempiaus link palapinių. Tik priėję mani palapinę pamatėme, kad ji išardyta. Taip, apsauginių darbas...
-Ni, gali nakvot mano palapinėje, ji dvivietė. Savo ryt pasistatysi. -pasiūlė Ana
-Na, gerai.. ačiū
-Ner už ką. Eime.
Ėjome link jos palapinės. Ji ją prasegė ir įleido mane vidun.
-Aš įpratus dešinrltj... tai gal tu kairėj pusėj?-paklausė
-Gerai, aš įpratęs kairėj-nusišypsojau
-Am.. dabar nusisuk, aš noriu persirengt..
-Ai jo.. gerai.. pasakysi kada atsisukt.
-Gerai.
Aš nusisukau ir nusiėmiau savo treningą.
-Jau gali atsisukt.
-Aha, gerai-atsiukau. Ji buvo su baltais šortukais ir maika ant šleikučių. -žiūrėk, aš galiu pasiimt savo miegmaišį..
-Gerai-ji šyptelėjo.
Tik kai ruošiaus eit atėjo prie palapinės prižiūrėtojai
-Ateik. Pasidalinsim mano-sušnibždėjo
-Gerai, tik galvojau, kad tsu bus nemalonu ar nepatogu..
-Viskas gerai-atsakė
Aš prisislinkai arčiau jos. Po kažkiek laiko, kai atrodė, kad ji užmigo, aš ją apkabinau ir prisitraukiau arčiau savęs.
Ana p.o.v
Po kažkiek laiko gulint jis mane apkabino ir prisitraukė arčiau savęs. Aš buvau pavargusi, ir nesipriešinau, nes man taip patiko. Po kiek laiko užmigau.
Staiga atsikėliau nes kažkas vaikščiojo aplink palapinę.
-Niall?-sušnibždėjau.
-Kas buvo?-paklausė ir nusižiovavo.
-Kažkas vaikšto aplink palapinę... atleisk kad prižadinau, aš išsigandau..
-Viskas gerai.. nieko tokio. Gal nori kad nueičiau pažiūrėt?
-Ne, gal lik čia...bus ramiau..
-Gerai.-nusišypsojo. Net tamsoje matosi jo tobula šypsena.
Jis vėl prisitraikė mane, tik šį kartą vdidu į jį. Mes žiūrėjom vienas kitam į akis. Nagaliu... kokios jo tobulos akys.. o lūpos dar tobulesnės. Pagalvojus apie lūpas mano žvilgsnis nukeliavo link jo lūpų Jis pasilenkė link manęs. Ir sujungė mūsų lūpas. Mes bučiavomės kol pritrūko oro. Atsitraukus aš vėl sujungiau mūsų lūpas ir mano pirštai įsivėlė į jo plaukus, o jo rankos apkabino mano liemenį. Jis paprašė įėjimo ir aš jį suteikiau. Mes atsitraukėm po kirk laiko.
-Labanakt-pasakiau
-labos