Tik staiga kažkas pašaukė
Niall p.o.v
-Na ką balandėliai! Šypsokitės. Tuoj būsit twitter'y!
Pamačiau blondinę, kuri nufotografavo kaip mes bučiuojamės. Bet įsižiūrėjęs geriau, supratau, kad tai Luka. Ji visada prie manęs lenda, ir galvoja, kad bus mano mergina. Bet ji yra tik..kalė? Vieną kartą manęs negavo, tai prilipo prie Harry. Ir niekas nežino, ar jie tai darė, nes Harry nesako. Vieną katą aš juos užtikau, bet niekam nesakiau, nes Harry, man kaip broils. Prašė nesakyt. Tai ir tyliu.
-Niall, tu ją pažįsti?
-Jo, kalė. Nekreipk dėmesio. Tegul kelia tas foto.
-Tai taip, aš dėl to nieko nesakau. Tik kad dabar ji nuserenginėja ir maldauja, kad atsisuktum... ir štai jau ji nuoga..
-Tu juokauji? Taip?-paklausiau
-Nu ne..
- Ji pristodavo prie manęs, bet kai pamatė, kad man neįdomi ji pristojo prie Harry.-dar vis buvau nusisukęs.-gal einam? Ten toliau..
-Einam-nusišypsojo
-Tai tu atsisuksi pažiūrėt į mano nuostabų kūną ar ne?-jau cypė Luka. Ji buvo perpykusi.
Mes nieko nesakę nuėjom. Ėjom susikibę už rankų. Jos tokia švelni oda.. nuėjome link vienos papuošalų parduotuvės. Ten buvau taiką užsakęs Anai.
Ana p.o.v
Naill nuėjo į tą parduotuvę. O aš laukiau lauke. Jis grįžo ir rankoje laikė nuostabiaus grožio apyrankę.
-Čia tau-padavė man. Ten buvo išgraviruota *Ar būsi mano mergina?*
-Taip Ni.-ašaros bėgo mano skuostais. Jis užsegė man apyrankę ir pabučia vo. Poto aš jį apkabinau. Mes taip stovėjome ilgokai. Tada nusprendėme nueiti link kažkokios vietos, kur jie visą laiką renkasi, kai nori pabūti ramiai. Jis sunėrė mūsų pirštus ir mes ėjome link miškelio. Tada apsisukau ir pamačiau Lou.
-Va kur jie! Jie sau ramiai vaikšto susikibę už rankučių, o mes jaudinamės, ar jiems viskas gerai-Lou vaiino piktą, bet poto nusišypsojo.
-Kaip jie mielai atrodo!- krykštavo El. Visi nusijuokėm iš jos.
Tada mes nuėjome visi link kavinukės pietų valgyti. Nors juos reiktų valgyti stovykloj, bet mes visada laužom taisykles. Tada visi vaikinai nuėjo užsakyti valgyti.
-Turėsi viską papasakoti.-pasakė El. Aš nusišypsojau.
-Iš kur šita apyrankė? Kokia graži-paklausė Dani
-Nuo Ni..-pasakiau
-Omg!!! Čia sišraviruota *Ar būsi mano mergina?*
-Taip..
-Ką tu atsakei?-Krykštavo El
-El, gi ir taip aišku, ir kas tau, kad tu šiandien tokia linksma?-tarė Pezz. El į ją pažiūrėjo, bet nieko neatsakė. Tada atsisuko į mane.
-Tu, An, esi Niall horan mergina!!!
Kai El tai sakė atėj kiti ir sužiuro į mane
-Gal nesuvalgykit?-paklausiau ir nusijuokiau
-Tai sveikinam tave!!!-sušaukė Lou-gal atšvenčiam tai? Tarkim į stovyklą grįžtam paryčiais? Ir varm į kokį klubą? Nes gi Niall turi merginą!!!
Visi nusijukėm iš Lou. Jis piktai pažiūrėjo į mus
-Nu gerai, gerai.-nusjuokė Pezz- tik kai aš tapau Zayn mergina nėjom švęst-vaidino supykusią. Visi iš js nusijuokėm
-Nu tai einam!-šokinėjo Lou- taksi iškvies Niall, o sumokės Harry.
-Kodėl aš mokėsiu?-paklausė Hazz
- Nes aš taip pasakiau- pasakė Lou ir paėmė mane ir Ni už rankų ir tempėsi link kažkur, kur turi atvažiuot taxi
-Taxi bus už 5 min-pasakė Niall