14 dalis

40 4 0
                                    

Išlipus mūsų laukė nemaloni staigmena. Stovėjo visi prižiūrėtojai ir tarp jų Luka. Ji turbūt jiems pasakė... bet ji buvo laiminga. Ir jau apsirengusi. Visi žiūrėjm į ją nusuprasdami.
-Kur buvot?-paklausė. Jau Lou ruošėsi kažką sakyti, bet jam neleido- užtai, kad nepaisėt taisyklių, visi eisit plauti tualetų iškart po konkurso. Ir dar su jumis dainuos ši mergina. Jos vardas Luka.
-Sveiki visi. Ačiū kad jūs tokie geri ir nepykstat, kad aš čia taip įsikišau, bet aš norėjau padainuoti-nekaltai kalbėjo ji. Ir dar atsisukus į Niall ji jam mirktelėjo. Bet Ni nieko nedarė, tik davė jai piktą žvilgsnį.
Niall p.o.v
Tada visi buvom priversti eiti repetuoti, nes ji ''negalėjo" dainuot nepasirepetavus. Nuėjus ji iškart atsisėdo prie manęs.
-Atleisk, Luka, bet aš sėdėsiu ant šito vienas-pasakiau
-Bet čia yra dar vietos-pasakė ir vaidino nustebusią
-Būtent, ir ta vieta skirta Anai, bet ne tau-pasakiau, tada ji nulipo ir niek nelaukus atsisėdo Ana. Luka žiūrėjo į mane išsižiojusi
-Gerai, vistiek ta foto, jau twitter'y. Ir visi ją pamatys- mes su Ana tylėjom ir jačiau visų žvilgsnius nukreiptus į mus. Po kiek laiko Ana nebeištvėrė
-Gerai, repetuojam-pasakė.
Tada kartu pradėjo grot ir visi iš eilės dainavom. Dabar Luka nusprendė paerzint Harry ir dainavo su juo ir Dan. Matėsi, kad jam tai nelabai patiko, bet Lukai buvo nesvarbu. Ji paskutinė kalė. Baigus dainuot paėmiau Anos ranką ir abu su gitaromis ėjome link stovyklos centro.
-Aš bėgu pasidažyt-pasakė Luka
-Aš neištversiu jei ji dainuos-pasakė Harry
-Tai ką sugalvojau-pasakė An ir visi atsisuko į ją.-reik ją užrakinti tualete.
Kai ji tai pasakė mus pakvietė dainuoti. Mes visi sutikom ir ji su El nuėjo užrakinti Luką. Mes nuėjome ir užlipome ant scenos ir pasakėme, kad dainuos 10 žmonių ir tada atbėgo An su El. an pasiemė gitarą ir atsisuko į mane. Aš linktelėjau, ir pradėjom grot. Ir pradėjom dainuot.
Zayn ir Perrie:
Your hand fits in mine, like it's made just for me.
But bear this in mind it was meant to be.
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks.
And it all makes sense to me.

Liam ir Dani:
I know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile.
You've never loved your stomach or your thighs,
the dimples in your back at the bottom of your spine.
But I'll love them endlessly.

Visi:
I won't let these little things slip out of my mouth.
But if I do, it's you.
Oh it's you they add up to.
I'm in love with you, and all these little things.

Lou ir Eleonor
You can't go to bed without a cup of tea.
Maybe that's the reason that you talk in your sleep.
And all those conversations are the secrets that I keep.
Though it makes no sense to me.

Harry ir Dan
I know you've never loved the sound of your voice on tape.
You never want to know how much you weigh.
You still have to squeeze into your jeans.
But you're perfect to me.

Visi:
I won't let these little things slip out of my mouth.
But if it's true, it's you.
It's you they add up to.
I'm in love with you, and all these little things.

Niall ir Ana
You'll never love yourself half as much as I love you.
You'll never treat yourself right darlin'
But I want you to.
If I let you know I'm here for you.
Maybe you'll love yourself like I love you, oh.

Harry ir Dan
And I've just let these little things slip out of my mouth.
Cause it's you, oh it's you, it's you they add up to.
And I'm in love with you and all these little things.

Visi:
I won't let these little things slip out of my mouth.
But if it's true, it's you.
It's you they add up to.
I'm in love with you, and all your little things.
Baigėm dainuot ir visi plojo ir švilpė, kai kurios merginos verkė-įprasta. Nulipom nu scenos ir sutikom vieną prižiūrėtoją, jis į mus piktai žiūrėjo.
-Tai kur yra Luka, kad nedainavo kartu?-paklausė ir toliau iktai žiūrėjo.
-Ji nuėjo į tualetą ir neišėjo, tai mes jos ir nelaukėm-paparastai pasakė An
-Tikiuosi nemeluojat-pažiūrėjo-o dabar visi staigiai tualetų plaut!!!-surėkė.
Mes tik burbėdami nuėjome link tualetų. Ten mums viską pasakė ir išėjo. Tada visi kaip susitarę numetėm visus daiktus ir nieko nedarėm tik stovėjom.
Aš nežadu plaut tualetų- pasakiau
-Aš irgi-pasakė visi choru, kaip susitarę.
Tada Dan pošoko į orą ir suklykė. Visi sužiurom į ją
-Paperkam valytojas-pasakė. Visi sutikom. Aš su Lou nuėjau link valytojų ir su jomis susitarėme, grįžę aprodėme, ką reikia padaryti ir išėjome.
Ana p.o.v
Ėjome,tik mus pastebėjo vienas apsauginis.
-Kur einat?-paklausė
-Einam gert nusipirkt-pasakiau
-Gerai, tik greit-pasakė ir nuėjo.
Mes visi tik nusijukėme ir nuėjome link papludymio. Ten pamatėme Luką ir ji nuoga šoko kažkokiam vaikinui, tačiau pamačiusi mus artėjo link mūsų kraipydama šikną, o mes visi pradėjome nuo js bėgti, aišku ji mus vijoji
-Aš nesuprantu, kaip jai negėda-pasakė Dani bėgdama
Dar bėgome visur ir ieškojome kur nuo jos pasislėpt, nes ji jau pasakė prižiūrėtojams ir jie mus vijosi kartu. Ir kas keisčiausia, kad jiems buvo nesvarbu, kad su jais bėga nuoga merga.
-Einam už konteinerio-pasakė Dan
-Ne, šokam į jį, nes mus kitaip pamatys-pasakė Liam. Ir mes visi įlipom į konteinerį.
- Fu, kaip čia smirda..-pasakiau ir visi nusijuokėm. Išgirdom kaip atbėga ir nutilom kai jie prabėgo mes išlipom. Ir ėjom link palapinių, nes labai visi dvokėme.
-Kas per kvapas? Dieve.. baisu. Kaip smirda-tariau ir visi nusijuokė.
Kai nuėjom link centro visi į mus žiūrėjo. Aišku, kaip nežiūrės, jei tu visas aplipęs šiukšlėmis. Tada visi išsiskyrėma ir nuėjme link savo palapinių.

Summer Love (N.H.)Where stories live. Discover now