5 dalis

95 6 0
                                    

Ana p.o.v
Ėjau su Niall prie mano palapinės, nes ten turėjo ateit Dani. 
-Na ką. Eime. -pasakiau Dani
-Ai taip.. čia Daniele, bet kad nesumaišytume su Dani vadink Dan-paaiškinau Niall
-Malonu. Aš Niall
-Nu ok einam. Mūsų laukia!
Ėjom trise. Įlipom į autobusą. Ten jau sėdėjo kiti. Pristačiau Daniele jiems. O jie prisistatė jai. Važiavomė apie 30 min. Išlipę patraukėme link ledų kioskelio. Aš apsižiūrėjau, kad neturiu piniginės.
-Tu nepirksi ledų? 
-Palikau piniginę stovykloj.
-Aš galiu nupirkt-pasisiūlė Niall.
-Ačiū.-šyptelėjau.
-Kokių nori?
-Šokoladinių
-2 šokoladinių ledų
Padavė man ledus ir pasiemė savo. Tik niekur nebemačiau kitų.
-kur kiti?
-Turbūt kur nuėjo. Ar tu nori riedlente ten važinėt ar važiuojam į miškelį? Ten labai gražu.
-Manau galėtume į miškelį. Tik ar galima?
-Nieks nesužinos-nusijuokė
Pasispyrėm ir privažiavom miškelį. Nulipau nuo riedlentės nes privažiavome žolę. Ėjome gražiais miško takeliais. Niall man priskynė gėlių. Tada priėjom ežerą. 
-Nori išsimaudyt?
-Bet neturiu maudymuko
-Kam tau jis?
Aš į jį pažiūrėjau, o jis paėmė mane kaip nuotaką ir nešė ant lieptelio. Priėjęs lieptelio kraštą jis ruošėsi mane mesti, bet aš apkabinau jo kaklą.
-Nu tai kaip man tave įmesti dabar?
-Gal nemesk?
Jis pažiūrėjo į mane ir šelmiškai nusišypsojo. Tada nušoko nuo lieptelio. Mes buvome vandenyje. Išnėriau ir iškart griebiau Niall ranką, nes buvo labai gilu. 
-Kodėl tu tai padarei?
-Ką? Kad norėjau išsimaudyti su tavimi?
-Nu bet su rūbais!!!
-O tai norėjai be rūbų?-šelmiukai nusišypsojo ir pakilnojo antakius. Aš išraudonavau.
-Nu ko čia dabar raudonuoji?
Aš nieko neatsakiau tik plaukiau į krantą. 
-Tai dabar supykai ir nekalbėsi?
Aš vėl tylėjau. Nusprendžiau pažiūrėti kaip jis elgsis. Jis nieko nedarė tik atsisėdo ant žolės. Aš irgi atsisėdau. Jis tylėjo ir žiūrėjo į mane. Tai tylėjome atrodo amžinybę. 
-Žinai, gal nori paplaukiot valtimi? Vistiek šlapi abu- nutraukė tylą. Aš negaliu ant jo pykti dėl nieko..
-Manau, kad tai yra puiki mintis
-Tu kalbi!
-Negaliu pykti dėl nieko-nusijuokiau
-Eime. Išsinuomosim valtį.
Nusekiau paskui. Negaliu patikėti. Atvažiavom važinėti riedlentėm, o aš ir išsimaudžjau, ir tuoj plaukiosiu valtimi. Priėjome prie kažkiokio vyro. Niall sumokėjo už valtį ir mes į ją įlipome. Ji buvo su varikliu. Plaukiojom po ežerą. Tai nuostabus ežeras. Jame plaukioja vėžliukai. Niall man kelis padavė palaikyti. 
-Nori nusimaudyti? Nuplaukime iki to kranto ir ten yra graži maudykla. Na ten yra ir maudymukų parduotuvė-nusijuokė
-Plaukiam, bet tu turėsi man jį nupirkti, nes aš gi užmiršau piniginę.
-Jokių problemų
-Tai gerai tada- nusijuokiau
Priplaukėme tą maudyklą kr nuėjome į maudimukų parduotuvę. Jis man parodę labai gražų žydrą maudimuką. Aš jį pasimatavau ir išlindau pasirodyt.
-Na, kaip?
-Tau jis tobulai tinka-nusišypsojau ir nuėjom priekasos. Sumokėjo už maudimuką. Ir ėjome į papludimį. Taip aš į rubus net nepersirengiau. Susiradom laisvus gultus, pasitiesėm ranšluosčius, kuriuos Niall taip pat nupirko. Truputį pasideginę nuėjom maudytis. -Nu vanduo tai tobulas!
-Tikrai. Žiūrėk, ten yra tokia nedidelė salelė. Plaukiam?
-Plaukiam-nusišypsojau. Priplaukėm salelę ir išlipom iš vandens. Tada Niall įlipo į medį.
-Ė! Lipk žemyn! Aš viena nenoriu būti čia apačioj!
-Tai lipk pas mane!
-Nu, kad nežinau ar įlipsiu
-Lipk tik!
-Nu, bet man nepavyks!
Tada jis išlipo .
-Šok ant nugaros. Užlipsim į medį. 
-Bet tau nebus sunku?
Jis tik nusijuokė. Aš užšokau jam ant nugaros.
-Tokia langva-nusijuokė ir įlipo į medį. Pasodino mane ant šakos.
-Aš nenukrisiu?
Jis apkabino mane.
-Dabar ne.
Sėdėjom taip ir žiūrėjom į vandenį. Tik tada jis atsuko mano veidą į savo. Žiūrėjom vienas kitam į akis. Kol jo žvilgsnis nukeliavo iki mano lūpų....

Summer Love (N.H.)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon