"GEÇMİŞ'İN İZİNDEN" - PART 5

339 109 28
                                    

Bölüm sound-track olarak "Slipknot - Snuff " dinlemeniz tavsiye edilir.
Şarkı Linki ;

https://m.youtube.com/watch?v=LXEKuttVRIo


RİCA EDİYORUM VOTE VE FİKİRLERİNİZİ BELİRTİNİZ. ;)

" GEÇMİŞ'İN İZİNDEN "

"Masumluğunla birlikte uzağa git ve günahlarımla bırak beni. " " Siyah Saçlı Bayan "

11 EYLÜL AKŞAMI ;

Soğuk eli omuzuma doğru gitti ve yüzükleri bedenimi titretmişti. Her ne kadar bedeni bedenimi sıcaklığı ile kavursa da bacaklarım ona karşı savunmasızlığımı saklayamıyordu. Dudaklarını sağ omuzuma bastırdı ve bir öpücük kondurdu. Başını eğdiğin de yumuşak saçları boynumu okşamıştı. Ve ben ise sadece zamanı durdurmak istedim. Ruhuma ilaçtı şuan sırtımı yasladığım adam.

"- Öyle bir bakardın ki bana , tüm acımı alırdın . Yanlışlarla dolu hayatım da tek doğru şey seni sevmek ! " dedi yükselttiği sesi ile ve ben sessiz kalmakla yetindim.

"- Tüm korkularınla ben savaştım .Geçmiş tüm yılların da elini hep ben tuttum. Fakat görünüyor ki sana hala sahip değilim." Diyerek sözlerini bitirdi.

Ağzından çıkan her kelime beni kıran cinstendi. Tam şuan gözlerine bakım herşeyi haykırmak istedim. Anlatamadıklarım gözyaşı olarak sürüldü yanaklarımdan. Onu ne kadar çok sevdiğimi farkında değildi bu adam. Çünkü son yaşananlar onu fazlasıyla yıpratmıştı biliyorum ama ben tükenmiştim , o bilmiyordu.
Sert kolları beni kendine çevirdi. Pencereden yansıyan ışık onu aydınlatmaya yetiyordu. Anlını anlıma yasladı.
Ben ise gözlerine bile bakamıyordum çünkü gözyaşlarım izin vermiyordu. Ellerimi göğsüne yerleştirdim , kokusunu içime çektim.
"-Bunları sana aptal bir şekil de ağlayasın diye söylemiyorum. Ağlamayı kes Eva ! " sesi yüksekliğini koruyordu ve her zaman ki gibi sert ti.

"-Bana bak!" Dedi Alex ve eli çenemden tutup gözlerimi gözleri ile buluşturdu. Derin yeşil gözleri bu karanlıkta bile belli ediyordu kendini. Huzur buldu yine kalbim.
Gözlerini bir an olsun ayırmadı gözlerimden ve beni daha çok kendine bastırmak istercesine kolları bellimi kenetledi. Dudaklarını dudaklarımla birleştirdi anında. Hâla bedenim ona ilk gün ki gibi tepki veriyordu. Yumuşak dudaklarını beni rahatlatmak istercesine kullanıyordu. Ellerim anlına düşen kahküllerine daldı. Alex'in bunu ne kadar çok sevdiğini biliyordum. Dudaklarımızı ayırmak için geri çekilmeye çalışsam da Alex' in bunu uzun tutacağını anlamıştım. Dört günün verdiği özlem adeta şuursuzca yanan bir yangına dönüşmüştü ve tek bir dokunuşa bile muhtaçtı bedenlerimiz. Dudaklarımız birbirinden zor da olsa ayrılmıştı.

 Dudaklarımız birbirinden zor da olsa ayrılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIKTAKİ HUZURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin