O olaydan sonra 1 hafta geçti . neyseki babamın durumu iyi arkadaşlarım beni hiç yanlız birakmadi sağolsun özellikle Burak hep yanimdaydi artık ona aşık olduğumu saklamak istemiyorum .
Okul kıyafetlerimi giydim ve aşağıya indim ben hariç herkes kahvaltı masasındaydı ( Burak emre pınar kerem ) onları görünce şaşırdim .
Günaydın diyip masaya geçtim daha sonra hep birlikte okula geçtik okulda artık popiydik hem beraber takılıyoduk .
Okul sonrası kafeye gittik ve oturduk ben hariç herkes tuhaf davranıyordu burak izin isteyip masadan kalktı lavaboya gittiğini düşündüm ve pastamı yemeye devam ettim .
Slow bi müzik çalmaya başladı karşıya baktığımda bi videoyla karşılastim benim habersiz çekilmiş resimlerim vardı ve hepsinde gülümsüyodum en son burak belirdi ekranda ve bana çıkma teklifi etti aynı anda Burak karşımda videodaki sözleri tekrarlıyordu herkesin gözü bendeydi .
Ömrümü yemeye başımın tatlı belası ve benim küçük prensesim olmaya ne dersin dediğinde ağzım açık kalmisti .
Evet dedim gülümseyerek ömrünü yemeye başının tatlı belası olmaya ve küçük prensesin olmaya evet derim diyip bana açtığı kollarına sarıldım ve beni döndürmesine izin verdim .
Kafedeki herkes alkışlamaya başladı işte mutluluk buydu benim için .
Evet artık onlarda sevgili oldu bence çok bile geç kaldığımı düşünüyorum . 😂☺