Düğün günü

30 4 0
                                    

Ay çok heycanlıyım en yakın arkadaşım evleniyo tabi ben size kınadan bahsetmeyi unuttum kına çok güzeldi güldük ağladık oynadık ve çok yorulduk bugün büyük gün elbisemi alıp pınarla kuaföre gidicez .
Dün burak beni annesyile tanıştırdı sonunda çok tatlı kaynanam djjdjd .

Elbisemm

Pınar' dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pınar' dan

İnanamıyorum yaa sevdiğim adamla evleniyorum dün kına çok güzeldi benim canım arkadaşım kardeşim eda benden daha heycanlıydı valla neyse ben hazırlanmaya devam edeyimm .

Kuaförde işimiz bitti emreyle burak bizi almaya geldiler ikiside donmuş bir şekilde bize bakıyodu sonra kendilerine gelip kısa bir konuşmadan sonra arabaya bindik ve düğün yerine dogru ilerledik .

Burak

Eda çok güzel olmuş evet ona evlilik teklifi edicem ama çok heycanlıyım emreyle pınar ilk dansını etti ve sıra bana geldi ışıklar kapandı ortada sadece kırmızı bir ışık vardı edanın elini tutup oraya ilerledim ve önünde dız çöktüm ;

O sırada Aşıklar şehrinin çalmasını istedim ve o sözler ağzımdan döküldü

Rüyalarımdan gerçeğime, karanlıktan ışığa geçişime, gündüzden geceme, dünümden yarınıma ortak, sesime, nefesime, sensiz aciz bedenime destek, ruhuma, kalbime, beynime eş ol istiyorum. Gelip hep benimle ol istiyorum.

Evet dedi o tapılası sesiyle etraftan alkış sesi ve edanın bayılması aynı anda oldu herkes gibi bende şaşırdım tabiki bu kadar çok mutlu olduğunu görmek sevindirdi ayrıca edayı kucaklayıp gelin odasına ilerledim .

♥ UYUZ SEVGİLİM ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin