Edayı araba çarpmıştı ve durumu çok ağırdı çarpan adam edanin telefonunda en son aramalardan aşkım kişisini gördü ve hemen onu aradı .
( Burağın ağzından )
Yatakta yatıp boş boş tavana bakıyodum içimde kötü bir his vardı ve Edayı deli gibi merak ediyodum ama lanet olası gururum onu aramama izin vermiyordu bugün tabiki de o haklıydı çok üstüne gitmiştim neyse yarın gönlünü alırım diye düşünürken telefon çaldı "Hatunum" yazını görünce hiç düşünmeden açtım .
Aşkım
Alo beyefendi
Sen kimsin sevgilim nerde
Sevgiliniz suan hastanede ve ameliyathaneye alındı birden önüme çıktı
Dur dur hangi hastane nerdesiniz amk
**** hastanesi
Tamam hemen geliyorum .Allah kahretsin benim yüzümden hep benim yüzümden lanet olsun hemen uzerimi giyip evden çıktım yolda giderken Pınara haber verdim onlarda hastaneye gelecekti meleğim beni bırakmaz bırakmadı dime ona bişey olursa zaten bende yaşamayacaktim iki türlü de ayrılmıyorduk ama daha aynı kıyafetleri giyecektik sinemaya gidecektik yemek yapacaktık kavga edecektik daha erkendi gitmek için çok erken ben böyle düşüncelere dalmışken hastaneye geldiğimi yeni farkettim hemen koştum ve ameliyathanenin önünde duran adamın yanına gittim adam bana olanları anlattı bir anda önüne çıktığını falan adam suçsuzdu meleğim kendini bile bile ölüme atmıştı hemde benim yüzümden ben ne şerefsiz bir adamım lan sevdiğim kadına sahip çıkamadım duvarları yumruklamaya başladım daha sonrası karanlık.