Ders biyolojiydi bu hocayı çok seviyordum o yüzden tüm dikkatimi derse vermiştim. Hoca ne anlatirsa not tutuyordum ama pınar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim . Hanımefendi benimle oturup dersi dinlemek yerine sevgilisi sınıfa girer girmez onunla başka bir sıraya oturdu ve şuan ders umrunda gibi gözükmüyor.
Ders bitti ve ben kantine gittim kantinde en best arkadaşım keremi gördüm ve koşup boynuna atladım . Oda beni çok özlemiş olacak ki döndürmeye başladı . Kantindeki herkes bize bakıyordu ama bu bizim umrumuzda değildi .
Biz böyle kendimizden geçmişken biri beni keremden ayırdı ben daha ne olduğunu anlayamadan kereme yumruk attı .
Tabi ben o korkuyla çığlık attım ve hemen keremin yanına koştum.
_ kerem iyi misin canın aciyor mu ?
_ iyiyim eda korkma bişey olmadı dedi ve sırıttı.
Bu çocuğun bu huyunu çok seviyodum kötü olsa bile bana hiç yansıtmıyordu.Kimin ona vurduğuna baktığımda sınıfta tartıştığım çocuk olduğunu gördüm ve daha çok öfkelendim gidip yüzünün tam ortasına yumruk attım ve şunları söyledim.
Benden ve çevremdeki insanlardan uzak dur yeni çocuk yoksa senin için hiç iyi olmaz bu yaptığım ufak bir uyarmaydi sadece dedim arkamda şaşkın insanlara aldırmadan keremide alıp sınıfa çıktım.