Bölüm 20

30 3 0
                                    

Okula geldiğimde pınar ağlıyodu hemen yanina gittim .
Eda: noldu lan
Pınar: kkanka babam annemi aldatıyo
Eda:oha sen nerden biliyorsun
Pınar: gördüm onu yaninda taş catlasin bizden 5 yaş büyük biri vardo.
Eda:üzülme kardeşim belki durum sandığımız gibi değildir.
Pınar:aynen

Okul bugün sıkıcıydı son dersteydik eve burak bırakacaktı beni zilin çalmasıyla sıramdan kalktım ve burakla kapıya doğru ilerledik.

Eve geldiğimde hiç ses seda yoktu odama çıktım ve duş aldım siyah düz elbisemi giydim ve saçlarımı hafif dalgalandırdım aşağıya indim .

Annem beni görünce gözleri doldu hemen yanına gittim ve öptüm noldu annecim niye ağlıyosun sanki seni istemeye geliyorlar gibi geldi düşüncesi bile kötü dedi öptüm ve hadi git hazırlan dedim tamam deyip odasına gitti.

1 saat sonra kapı çaldı ve abimle yanında kapalı çok tatlı bi kız vardı abimi öptüm yengem kafasız kaldı herhalde elimi mi uzatsam yoksa sarılsam mı diye onubbu düşünceden kurtarmak için sarıldım şaşırsada karşılık verdi .

Eda: ben eda dedim tatlı tatlı
*: bende gamze tatlım dedi ve içeriye geçtik abim içeriye geçmeden bana göz kırptı ve gülümsedi.

Yemekler yendi kahveler içildi falan derken saat geç oldu ve abim yengemi bırakmak için ayaklandı yengem annemle babamı öptü ve sıra bana geldi bana sarılmadan önce telefon numaramı aldı ve kendisininkinide bana verdi daha sonra öptü ve abimle beraber evden çıktılar bende direk odama çıktım ve uyudum.

♥ UYUZ SEVGİLİM ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin