DÜŞÜNCE

4.8K 139 5
                                    

Size yb ile geldim :) geçen bölümün biraz kısa olduğunu biliyorum o yüzden bu bölüm ile telafi etmeye çalışacağım :). Multide kız karakterlerin medyası var . İyi okurlar.

SILANIN AĞZINDAN

Ayşe dürtüklüyordu. Aynu zamandada "Sıla,Sılaa" diye sayıklıyordu. "Hıı" diye homurtu çıkardım. "Hadi kalk konuşmamız gereken bir şey var."
"Ben şu an konuşmak istemiyorum. Sonra konuşsak?"
"Tamam . Ama yarın mutlaka konuşucaz tamam mı?"
"Tamam. Ben uyuyorum ."
"İyi geceler."
"Sanada"
Kapının kapanma sesini duymamla Ayşenin odadan çıktığını anladım.

Şu anda herkesin yattığına eminim. Ama ben yatamıyorum. İçimde bir korku var. Yatamıyorum . Tam 3 saattir yatağımda kıvranıyorum. Karnımın acıkmasını hissetmemle bir şeyler atıştırmak için mutfağa doğru yol aldım. Merdivenlerden inerken ultra sessiz bir şekilde inmeye çalışıyordum.

Dolabın kapağını açtığımda, pasta görmemle irkildim. Normal günde olsak tek gram bırakmayacağım pastayı şu anda tatmak bile istemiyordum. Bir bardak suyun iyi geleceğini düşünerek, sürahiye yöneldim. Bardağı elime alıp suyu doldurdum, sürahiyi bıraktığım sırada arkadan birinin kollarını belime atıp kafasını omzuma koymasıyla duraksadım. Immh jelibon kokusu. Mert.
"Napıyorsun bu saatte burda?"
"Gördüğün üzere su içiyorum"
Suyu bitirdikten sonra bardağı tezgaha bıraktım. Ardından tezgahın boş kısmına arkam dönük bi şekilde ellerimi koyarak zıpladım ve oturdum.
Ve bugün olanları düşünmeye başladım.

"Sıla,Sılaa,Sılaa "
Mertin adımı söylemesi üzerine gözlerimi onun olduğu tarafa doğru çevirdim.
"Iı, şey , efendim ?"
"Daldın sanırım, hadi geç oldu uyuyalım artık."
"Mert ,şey , ben uyuyamıyorum. Korkuyorum . Ama neyden korktuğumu bilmiyorum."
"O zaman beraber uyuruz. O zaman korkmana gerek kalmaz."
"Imm bi düşüneyim"
"Hayır efendim. İtiraz istemiyorum. Beraber uyicaz dedim o kadar "
"Ya ben istemiyosam ?"
"Sıla beni kızdırmak için yaptığını biliyorum. Hadi yürü bakalım. Düş önüme"
"Bi şeyide bilme zaten ."
Demem üzerine sırıttı.

Koltuğa uzanmış bir şekilde uzanıyoruz. Beni belimden sarmış bir şekilde duruyoruz.
Sanırım bu enfes jelibon kokusuyla mayışmaya başladım bile . Ve Mertin kokusuyla derin uykuyu tatmaya başlıyorum.

Elifin ağzından

Sabah gözlerimi açmamla güne merhaba dedim. Dün çok kötü şeyler olmuştu. Ve bundan en fazla etkilenen Sevil ve Sıla olmuştu. Sıla zarar aldığı için Sevil kendini suçlu hissetmişti. Oysaki ne Sevilin bi suçu vardı nede Sılanın. Bu olayı unutmayı umarak yerimden kalktım. Kızların yanına gittim öncelikle Burcuyu kaldırmayı planlıyordum. Bu yüzden Burcunun yanına gittim.
"Burcuu , Burcuuu ,ay Burcuu kalksanaa"
"Elif sabahın köründe ne var yaa "
"Hadi kalk bakalım bugün yapacağımız çok iş var. "
"Uff tamam."

Burcuyu kaldırdıktan sonra Ayşenin yanına gittik beraber.
"Ayşee, Ayşee"
Çok fazla seslenmemize gerek kalmadan uyanmıştı bile.
"Ne oldu sabah sabah ?"
"Hadi kalk bakalım bugün yapacağımız çok şey var öncelikle diğerlenide kaldıralımda bi. "
"Tamam "

Sevilin yanına geldiğimizde gözlerinin açık olduğunu gördük. Hayret Sevil bu saatin köründe nasıl uyandırmamızı beklemeden uyandı ? Anlamadım doğrusu.

"Sevil iyimisin ?"

Ayşenin sorusu üzerine Sevilin gözleri üzerimize döndü.

"Iı , şey , ben galiba biraz kötüyüm."
"Ne oldu Sevil?"
Burcu cevabını merak ettiğim soruyu sorumca duraksadım ve Sevilin vereceği merak ettim. Aslında çok merak etmedim çünkü yanıtını biliyordum. Dünki olay hakkındaydı.
"Şey,dünki olay hakkında düşünüyordum ve benim suçum olduğunu kabulleniyorum galiba ."
"Saçmlamayı kes ve hemen o yataktan kalk Sevil beni daha fazla sinirlendirme!"
"Tamam Burcu sakin ol . Tamam benim suçum değil."
"Heh şöyle yola geel."
"Hadi kalk bakalım uykucu diğerlerini uyandırma vakti"

Aşık MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin