CİNSİYET

3.5K 141 23
                                    

Ve ardından gelen eşsiz alkışlar ve ıslıklar...
1 HAFTA SONRA
Sabah gözlerimi açtığımda Mert yanımda uyuyordu. Başını koynuma yaslayıp saçlarıyla oynamaya başladım. Bu tanışma olsun hafıza kaybı bebek falan derken beraber 3 seneyi atlattık. Artık bir olmanın zamanı gelmişti bencede. Geçen haftanın şokunu hala unutamıyordum , yani biz evlenicez ve - ve bebeğimin babası olucak. Bu olayların buraya kadar geliceğini tahmin bile edemezdim . Bugün kontrole gidicektik. Ve bebeğimizin cinsiyetini öğrenicektik , ardından ise alışverişe çıkıcaktık. Tabii her şeyi bugün almicaktık ama yinede bir göz gezdiricektik. Aslında cinsiyet için bi fikrim yoktu açıkçası , erkek olursada iyi kız olursada iyi ama küçükken hep bi oğlum olsun isterdim. Hep kız tavlayıp bana anlatsın isterdim ama büyüyünce öyle olmuyomuş. Yani kızım olsada çok sevinirim oğlum olsada . Sonuçta benim bebeğim .
İsim hala düşünemedik açıkçası. Yani oda son zamanlarda belirlenicek.

Mert gözlerini çoktan açmış beni izliyordu. Dudağıma hafif bir öpücük kondurdu ve doğruldu.

"Hadi Sıla bugün büyük gün!"

"Haha sakin ol Mert"

"Nasıl sakin olayım bebeğimizin cinsiyetini öğrenicez ve bir kaç ay sonra bebeğimiz dünyaya gelicek. O zamana kadar nasıl dayanıcam hiç bilmiyorum"

"Hadi bakalım bi şekilde dayanırsın o zamana kadar üstünü giysen iyi edersin "

"Tamam sarışınım benim"

Hazır Mert sarışınım demişken , ben gri saçla daha fazla yapamayacağımı söyledim ve Burcu hariç diğer kızlarda onay verdi ve eski rengimize geri boyattık. Burcunun zaten şu anki saçı orjinal saçı olduğu için boyatmaması çok normal.

Gardırobuma yöneldim ve giyecek giysi bakmaya başladım. Hava ateş gibi olduğu için kısa kollu göbeğimi kapatmayan panda yazan yarım t-shortümü giydim. Altına bryaz ve buz mavisi rengi karışımı gibi kısa bi şort giydim. Ayakkabı olarak süperstar tercih ettim ve siyah bilekliğimi taktım. Makyaj yapma gereği duymadım ve saçımı yarım topuz şeklinde yapıp siyah üzerinde beyaz yazılı bandana taktım.

👇👇 MULTİ 👇👇

Mertin yanına gittim ve yanağını öptüm ardından belime sarılıp bana bakarak ,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mertin yanına gittim ve yanağını öptüm ardından belime sarılıp bana bakarak ,

"Çok güzel olmuşsun"

Dedi. Merti süzdüğümde sıfır kollu tişört giymişti beyaz lacivert ve siyah ağırlıklıydı üzerinde ingilizce yazılar yazıyo fakat anlamını bilmiyorum altınaysa lacivert , beyaz şeritleri
Olan bir eşofman giymişti. Ayakkabı olarak beyaz nike air tercih etmişti. Saçlarını arkaya yatırıp ters bir şekilde kep takmıştı ve beyaz bir saat takmıştı , çok tatlı görünüyordu.

Aşık MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin