Multi sılanın giydikleri
Ve ardı ardına çığlık atan kızların gürültüsü.
"Bunu size ödetmesini biliriz biz !"
Adını bilmediğim kız erkeklere bağırıyordu. Çığlıkların sebebini az çokta olsa anlayabildim. Erkekler kızların kafasına meğersem su değil deterjanlı su dökücekmiş tamda o sırada çığlık geldi. Tüm erkekler yayakhanelere ayrılmış kızların kafasından aşağı dökücekmiş. Bizim kızlara zaman yetmedi desenize .Elifle Burcu kavga ediyordu ama alıştım artık ya ben bu kızlara. Canımdan bir parça oldular. Ayrılamıyoruz.
"Yyaa Burcuu nerden aldın söyle vallaha bak almicam"
"Ay Eliif başımı şişirdin ! Söylemicem işte yaa"
"Lan bi susun buda kafa amk"
Ayşe sonunda araya girip ayırmıştı kızları. Mevzuda Burcu bir elbise almış , Elifte diyo nerden aldın söyle diye tutturmuş . Şükür Ayşe kavgalarını durdurdu yhaa .s.
"Kızlar Sevili gören oldumu ?"
Sorumla herkes bana döndü
"Yeni sevgili bulmuş adı Çağdaş çocuk buna sabah mesajı atmamış diye kendi kendine tribe girdi garibim"
Adanın dedğiyle hepimiz kahkahalara boğulduk.
"Kızlaaaar yeni bi bar açılmış oraya gidiyoruzzz hazırlanıın"
Elifin dediğiyle 'sen neyi yaşıyon' bakışımı attım ."Yaa Burcuu olmaz öylee giyinmee herkes sana bakar amaa"
Kızlar beni ikna etmişti. Şimdide kıyafet seçiyorduk.
"Yav Elif sananeee"
"Canımcımlar susucanızmı susturimmi?"
Ayşede benim kafadandı çekemiyom ben ses karşim.
Sonunda hazır oldığumuzda ben siyah uzun kollu büstiyer siyah beyaz desenli dizlerimin üç dört parmak üstünde etek , siyah butilerim ,güneş gözlüğüm ve tüm parçaları birşetiren tüylü kolyemi takmıştım saçlarımı su dalgası yapmıştım. Elif siyah şort üstüne hamburger desenli t-short ve beline bağladığı kırmızı kareli gömleğinin altına siyah konvers giymişti. Saçlarını düzleştirip açmıştı ve çok süper görünüyodu.
-çok süper nedir abi shfjcjcjd-
Ayşe siyah kot üzerine kırmızı blüz onun üzerine bordo polar giymişti ve ayakkabı olarakta air-max giymişti. Saçlarınıda yandan örmüştü kız baya rahat ya .d.
Burcu ise aldığı beyaz straplez altı toz pembe kabarık etek elbiseyi giymişti ayakkabılarını pudra rengi stiletto seçmişti . Saçlarını dağınık topuz yapmayı tercih etmişti.Sevil bordo çorap üzerine sax mavisi geniş şort , üstüne bordo sıfır yaka blüz ve deri ceketinin altına giydiği kalın topluklular ve yaptığı at kuyruğu saçıyla mütüş görünüyordu.-ve krizi tuttu ve ve ve sjnxjcx-
Ada mavi blüzü ve kırmızı eteğinin altına siyah çizme giymişti saçlarını bukle yapıp açmıştı.Sonunda hazırdık.
Bara gittiğimizde erkekler gözlerini faltaşı gibi açtı. Ne yani hiçmi kız görmediniz?
Boş masa bulup oraya geçtik.
Eelidin anırmasıyla ona döndük
"Kızlaaarr hemen tuvalete gelin biz makyaj yapmayı unuttuuşkşkş"
"Herşeyi anladımda sonundaki şkşk ney oluyo?"
Sevile hepimiz güldük . Ve hemen tuvalete gittik. Ben kırmızı mat ruj sürdüm kuyruklu eyeliener çekip maskara sürdüm. Sevil eyeleinerden vazgeçemez zaten bakkala bile onla gider , bu yüzden uzun kuyruklu eyeliner çekti ve bej rengi ruj sürdü. Burcu elibsesine uygun toz pembe ruj sürdü ve gözlerine kalen çekti. Ayşe hafif parlatıcı sürdü sadece. Bu kız nasıl bu kadar sportif anlamıyom . Bizim kokoşumuz Elif eyeliner çekti maskara sürdü. kapatıcı ve pudrada sürdükten sonra pembe rujla bitirdi makyajını .
Ada ise kalem çekip maskara sürdü ve dudak balmıyla dudaklarını nemlendirmeyi yeterli buldu."Ay şu yeşil gözlü bana bakıyooo"
"Elif yawşama çocuğa"
"Burcu sen ne atlıyosun kıskanmaa"
"Lan bi susun lan heryerde kavga "
Ayşe yine kavgayı sonlandırmıştı. Ama Elifin dediği çocuk Elife doğru geliyoo. Ve mutlu son .s Elif dansa kaldırılırken ardından gelen çpcuk Burcuyu dansa kaldırır . Sevilin sevgilisi Çağdaş Sevili kaldırınca , Ayşe ben ve Ada masada kaldık puf.
"Çocuğu yedin gözlerinle Adaa"
"Sus Sıla sus kısmetim kapanacak "
"Hadi yine iyisin sana doğru geliyo""Ayşe ben lavaboya gidip gelicem sen bursan ayrılmaa"
"Tamam be be kim " -bebekim anlayın siz onu sxjsh-
Makyajımı tazeledikten sonra tuvaltten çıktım . Bir kaç erkek bana bakıyodu ama yicekmiş gibi. Birisi üzerime gelince iki adım geriledim.
"Yapma güzelim sadece biraz oyun oynicaz "
"Defol başımdan yoksa çok kötü olur !"
"Hah hadi ya naparsın"
Yanıma daha da çok yaklaşıyodu . "O kızdan uzak dur yoksa olacaklardan nen soeumlu değilim"
Mert .. Mertin sesi bana herzaman birşeyi andırıyo kokusu.. hatırlıyorum gibi geliyo. Bir bahçede koşuşturuyorduk ve ben yere düştüm . Mert benim üzerime düştü . Ona kokusunun jelibon gibi koktuğunu söylemiştim alayla gülmüştü. Ama sadece bukadar . Mert bukadar sertken zihnimdeki anıda çok tatlı duruyordu. Hiç sert olmayan bir gülümseme çok sıcak .."Yaa sana bu güzelliği kaptıracağımımı sandın "
Düşüncelerim bölünmüştü bunun üzerine üstüme daha çok gelmeye başlayınca duvarla arasında kaldım. Mert suratının ortasına yumruk çaktığında çocuk yere yığıldı.
"Ya yeter durun artık Mertt tamam ya Mert yeter artık dhurr"
Ağlıyordum ama nedenini bilmiyordum . Çocuk Merte işaret parmağını sallayıp çıktı. Mert yanıma geldi. Elinin tersiyle göz yaşlatımı sildi. Bu sefer Mertle duvar arasındaydım fakat korkutucu değil,huzur vericiydi kokusu. "Mert jelibon gibi kokuyosun"
"N-ne S-sıla hatırlıyor musun?"
"Neyi Mert?"
Hayal kırkılığıyla başını öne eğdi. Bir an nasılda heycanlanmıştı . Oha şimdi farkettimki Mertle yüzlerimiz çok yakındı. iki santim falan mesafe vardı. Gözlerine bakınca kahvenin en güzel tondaki gölerini dudaklarıma kaydırmıştı. Bende onun dudaklarına bakıyorum. Umarım farketmez . Biraz daha yaklaştığında
"Ihğığıhğım bölmek istemezdim ama seni merak ettim Sıla çok endişelendirdin beni." Boynumu kaşıdım
"Tamam geliyorum Ayşe sen git"
"Tamam ben gidim siz kaldığınız yerden devam edin"
"Ayşee "
"Ş-şey Mert ben gitsem iyi olacak "
"Tamam çıkacağın zaman söyle seni ben bırakıcam"
"Tamam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Mafya
Novela JuvenilAilenizin yaptığı bir hata yüzünden tüm hayatınızın değişmesini göze alırmısınız? Sizden intikam almak için gönderilen birisine aşık olursanız.. "BEN SADECE İNTİKAM İÇİN GÖNDERİLMİŞTİM.." "VE EVLENDİN VE ÇOCUĞUN OLDU !" "AŞ...