HERKESE TEŞEKKÜRLER

5.3K 147 4
                                    

Arkadaşlar 1k olmuşuz. Bunun için size up uzun yeni bir bölüm hediye edeceğim birazda kırgınım size verdiğim sınır daha dolmadığı halde yeni bölüm yayınlıyorum kıymetimi bilin xd vede bayan karakterler belli oldu arkadaşlar. İyi okumalar .

2016'nın ilk sabahı ve biz hala uyuyoruz. "Hadi kalkın uykucularr"
"Sevil cığırma sabah sabah bırakta uyuyalım biraz "
Ayşeye hak veriyorumm. "Daha tavuklar uyanmadı"
"Elif horoz o "
Burcunun dediğiyle hepimiz kahkahaya boğulduk. Tabi ben size geceyi anlatmadım. Biz tüm abur cuburları önümüze sermiş yiyoduk . Korku filmi izleme önerisi Boradan çıkmıştı. Tabii bizim uykumuz olduğu için kabul etmedik. Filmi bugün izlicez. Erkekler abur cubur filanda alıcak . Bizde kızlarla ortamı halledicez. Yani bugün çok eğlenicez. Ve erkekler çok önemli bi görüşleri olduğunu söyledi. Süprizmiş. Hadi bakalım bu işin altından neler çıkcacak gene.
"Kızlarr kahvaltı hazır hadi bakalım herkes kalksın elini yüzünü yıkasın geçin oturun."
Ayşe her zaman bize sahip çıkmıştır ve en olgunumuzdur.
Çığlık sesi geliyo.
"Ya Burcu duuur çişim var diyorummm" Elif sallanırken Burcuya çığırıyodu. "Ya Eliff görmüyonmu ben varım bi beş dakika sabret yaa "
"Yavrum siz malmısınız bu evde iki tane tuvalet var "
"Sevil doğru söylüyo hadi sen oraya git Elif "
"Tamammm"

Tuvalet kavgasıda son bulduğunda sonunda yemeğimizi yemiş ,evi düzenlemiş bi şekilde oturmuş sütlü kahvelerimizi içiyorduk.

"Zil çaldıı"
"Elif çığırmana gerek yok duyabiliyoruz"
"Ben Ege geldi diye bağırdım size niye bağırim ki "
"Tamam uzatmada kapıya bak"
"Biz geldiik"
"Hoş geldiniz" derken Çağdaşın yanağına sulu bir öpücük kondurdu Sevil.
"Ee Onur korku filmini ne seçtiniz"
"Dabbe 6 zehri -cin"
"Hassiktir!"
Diye bağırdım . "Bitanem ben yanındayım korkmana ne gerek var "
Dediğinde Merte sıkıca sarıldım.
"Ee hadi neyi bekliyosunuz "
"Çağdaş aşkım siz durun biz mısırları falan hazırlayalım siz filmi hazırlayın bir şeyi beklememiş oluruz"
"Anlaştık bayanlar"
Mutfağa sırasıyla Ayşe Burcu Sevil Elif ve en sonda ben girdim. Imm jelibon almışlarr.
Jelibonları ve mısırları kaplara boşalttık yanında kolalarıda doldurduk. Cips falanda almışlar onlarıda tabaklara ayırdık toplam beş tabak olucak o tabakların içine herkes eşit şekilde istediğini koyucak . Herkes sevgilisinin ne sevdiğinide bildiği için ortada sorun kalmadı. "Kızım marketi sökmüşler bu ne böyle hep abur cubur dolu "
"Ayşe onu bunu bilmem ama sonuçta hepsi mideye gidicek"
Elifin dediğine hepimiz güldük.
"Herkes beni iyi dinlesin Bora ve Onur siz arkadaki dolaplardan puf minderleri çıkartın beş tane var zaten hepsini alın gelin . Elif , Sevil sizde battaniye getirin bizde buraları halledelim"
Ayşenin dediğini hepimiz onayladık. Puflar geldiğinde T.V nin etrafına yarım ay şeklinde pufları yerleştirdik. Ortaya Mertle ben oturduk. Abur cubur tabağımızıda aldık. En başa Elifle Ege oturdu. Onların yanına Seville Çağdaş ortaya biz bizim yanımıza Burcuyla Bora onların yanına yani en sonada Ayşeyle Onur oturdu.
Sonunda hazırdık. Işıklar kapalı bir şekilde filmi izlemeye başladık. Aynı sırada abur cubur yürütüyorduk.
Korkunç bi yerinde Ekif çığlık atıp Egenin üstüne atladı. Hepimiz kahkahalarla gülüyoduk bu olaya. Filim bittiğinde kızlarla alışverişe çıkmaya karar verdik. Hepimiz bot alıcaktık. Topuklu olucaktı. Ayşe başlarda tereddüt etsede onu ikna etmeyi başardık.
Ben üstüme beyaz bir blüz altıma siyah kot geçirdim. Blüzü kotun içine soktum. Saçlarımı saldım. Siyah berem ve siyah boyunluğumu taktım deri eldivenlerimi elime geçirdim. Üstümede siyah paltomu geçirdim. Makyaj olarak eilener çektim ve bordo ruj sürdüm . Ayşe kareli kırmızı gömlek giyindi altına siyah kot . Gömleğin üzerinede bol yarım gri blüz geçirdi. Karamel rengi mont giyindi. Saçlarını topuz yaptı ve yünlü eldiven giyindi. Makyaj olarak bi göz kalemi sürdü. Burcuda siyah kot giyindi. Oda kareli gömlek giydi ama gömleği kotun içine soktu. Mavi renkte palto geçirdi üstüne . Saçlarını at kuyruğu yaptı . Şişme eldivenlerini giyindi. Maskara çekti ve kırmızı ruj sürdü.
Sevilde siyah kot giyindi. Üstüne siyah blüz giyindi. Siyah palto giyindi ve saçlarını saldı. Oda siyah bere taktı ve siyah deri eldivenlerini geçirdi. Makyaj olarak eilener hastamız olan Sevil hiç eilener çekmeden dururmu? Eilener ve maskara çekti. Siyah ruj sürdü. Bu kızdada ne takıntı varmış ha siyah siyah siyah. Kokoşumuz Elifte siyah kot giyindi üstüne pembe blüz giyindi ve pantolonun içine soktu. Pembe palto giyindi , saçlarını açık bıraktı ve yeşil bere taktı. Eilener ve maskara çekti, göz kalemi sürdü , fondoten sürdü , ve en sonundada pembe ruj sürdü.

Aşık MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin