MERHABA ARKADDAŞLAR SİZE YENİ BİR BÖLÜMLE GELDİM. VE YENİ KAPAĞIMIZ İÇİN milanooo28'E ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :) VE BÖLÜMÜ ONA İTHAF EDİYORUM.MULTİDEKİ SILANIN KARDEŞİDİR. VE VOTELERİ ÇOK AZ BULUYORUM. UMARIM ÇOĞALIR VOTELER... İYİ OKUMALAR..
Güneşin ilk ışıklarıyla gözlerimi araladım. Merte baktığımda hala uyuyordu. Ses çıkarmamaya özen göstererek yataktan doğruldum. Üzerime hırka almadan, biraz hava almak için dışarıya çıktım. Dışarıdaki çardağa oturdum ve düşünmeye başladım. Geçmişimi, şimdiyi , geleceğimi düşünmeye başladım.
Acaba kardeşim şu anda ne yapıyor. Hayat bana gösterdiği acımasızlığı onada gösterdimi, yoksa en iyi şekilde hayatınamı bakıyor. Veya bir ablasının olduğunun farkındamı?
Arkamdan birinin sırtıma örtü örtmesine kadar üşüdüğümü anlamamıştım.
"Üşütüceksin papatyam"
Gerçekten içten gelen bir tebessüm göstermiştim Merte.
"Papatyam sana bir haber vericem ama sakin ol tamam mı?"
Yanıma oturup kollarının arasına almıştı beni.
"Tamam söyle"
"Kardeşini , buldum."
"N-ne sen s-en doğrumu söylüyorsun?"
"Evet"
Sım sıkı sarılmıştım Merte verdiği haber üzerine.
"Anlat"
"Sıla bir kız kardeşin var ve buda fotoğrafı -multi- şu anda 15 yaşında ve adı Süreyya. Evlatlık alındığı aile bu ismi koymuş. Gerçek adı ise Mia. Yani annenle babanın koyacağı ad Mia. Aynı sana benziyor dimi? Ablası gibi sarı sarı. Ve bugün istersen onu ziyarete gidebilirsin . "
"Beni Mianın yanına götürürmüsün gerçekten?"
"Tabiki papatyam istesin yeter"
"O zaman bir an önce hazırlanıyim ben "
"Tamam papatyam bekliyorum ben."
Üstümdeki örtüyü sırtına örtüp "üşütüceksin şapşik" dediğimde çapkınca güldü."Nereye Sıla bu saatte ?"
"Miaya gidiyoruz Burcuu"
"Miamı o kim ?"
"Kız kardeşim!"Heycanlı bir şekilde söylediklerime inanamıyormuş gibi gözlerini pörtletti. Eline Mianın fotoğrafını verdikten sonra, beyaz topuklu ayakkabımı geçirip dışarı fırladım. Mert bu halime kahkahalar arasında gülüyordu. Koşup boynuna atladıktan sonra arabaya bindik .
"Hadi Mert gidelim!"
Heycan içinde söylemiştim.
"Hey tamam gidicez sakin ol !"
Ukalaca sırıttı ve arabayı sürmeye başladı.Tam yarım saattir gidiyoruz ve benim uykum gelmeye başladı. Gözlerimi kapatıp kafamı cama yasladım, ve uykunun huzurlu kollarına kavuştum.
SEVİLİN AĞZINDAN
Sabah uyanmamla elimi ve yüzümü yıkadım. Aksi takdirde Ayşenin başımızın etini yiyeceğini biliyordum.
Kahvaltı masasına oturduğumuzda, Sıla ve Mertin yokluğunu hissederek konuştum.
"Sıla ve Mert ikilisi nerde ?"
"Miayı görmeye gittiler."Hepimizin aynı anda ağzından
"Mia kim?" Diye bir soru çıktı.
"Sılanın kız kardeşi. Fotoğrafıda bu."
Ayşenin verdiği fotoğrafa baktık. Gereçekten Sılaya çok benzeyen ,sarı saçlı mavi gözlü bir kız vardı fotoğrafta.SILANIN AĞZINDAN
Gözlerimi araladığımda ,güzel bir iki katlı evin önünde duruyorduk. "Mert neden inmiyoruz?" Tebessüm etmesinin ardından "Senin uyanmanı bekliyordum." Dediğinde bende aynı şekilde tebessüm ettim. "O zaman inelim sevgilim."
"Sen nasıl istersen papatyam"Kendisi indiğinde bende kapıyı kapatıyordum. Evin kapısına vardığımızda Mert kapının tokmağını kaldırdı ve indirdi. Kapıyı orta yaşlarda siyah etek ve beyaz önlük giyinmiş,siyah saçlarınıda alttan bir sıkı topuz yapmıştı. Gülümseyerek "Hoş geldiniz" dedi. "Hoş bulduk. Haluk bey ve Sibel hanım evdemi?" Mertin sorduğu soru üzerine gülümsemesini dahada yaygınlaştırdı . "Evet buyrum Mert Bey ve şey siz galiba Sıla Hanımsınız ?"
"Evet Sıla benim." Tebessümüme karşılık elini içeri doğru uzattı , " Buyrun , buyrun ".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Mafya
Teen FictionAilenizin yaptığı bir hata yüzünden tüm hayatınızın değişmesini göze alırmısınız? Sizden intikam almak için gönderilen birisine aşık olursanız.. "BEN SADECE İNTİKAM İÇİN GÖNDERİLMİŞTİM.." "VE EVLENDİN VE ÇOCUĞUN OLDU !" "AŞ...