Episode 1

999 53 0
                                    

I Can't Live Without You

Episode (1)

Baek ခေါ်ဆောင်ရာ ပါသွားပေမယ့်... ဟိုခပ်ချောချော ကောင်လေးဆီကို စိတ်တွေ ရောက်နေမိတော့ သည်.....

Su Young's Pov>> ဟိုကောင်လေး ဘယ်ရောက်သွားပါလိမ့်.....

Baek>> ဒီအခန်းထဲ ကိုဝင်....

Su Youngတစ်ယောက် မြင်လိုက်ရတာက.... ပိုက်ဆံရှိတဲ့ သူတွေအတွက်ဘာမှ မဟုတ်ပေမယ့်...ဒီအခန်းက သူ့အတွက်တော့ ထူးဆန်းနေသည်....

Su Young's Pov>> wow...မိုက်လိုက်တာ... ဒါစာသင်ခန်းလားးး မဟုတ်လောက်ပါဘူး... ဒါ ဆရာတွေနားတဲ့ အခန်းများလား...?

အတွေးများစွာနဲ့ပေါ့..... ပါးစပ်ကလဲ အငြိမ်မနေနိုင်ဘဲ ခေါ်လာခဲ့တဲ့ ကောင်းလေးကို မေးလိုက်မိသည်.....

Su Young>> ဟိုလေ..ဒါက ဘာအခန်းလဲဟင်...ဆရာတွေ နားတဲ့ အခန်းမလား...

Baek>> ဟားဟားဟား... မင်းလာနောက်နေတာလား...

Su Young>> nae... မဟုတ်ပါဘူး... မေးကြည့်တာပါ...

Baek's Pov>> ဒီကောင်မလေး တမင် လုပ်နေပီနဲ့ တူတယ်... ဇာတ်လမ်း ဆင်မှာတော့ မဟုတ်ပါဘူးနော်.....

Baek>> ဒါက ကျွန်တော့်တို့ အခန်း....

Su Young>> nae...ကျွန်တော်တို့ဆိုတော့....(⊙.⊙(☉_☉)⊙.⊙)

Baek>> ဒါက ပိုက်ဆံ ရှိတဲ့သူတွေဘဲ နေရတဲ့ အခန်း.. ဒါတွေ သိရဲ့နဲ့ တမင်မေးနေတာ ဘာကြောင့်လဲ....

Su Young>> Nae..... မဟုတ်ပါဘူး တကယ်မသိပါဘူး... Su Youngက ခုမှပြောင်းလာတာပါ... အနှောင့်အယှက် ဖြစ်သွားရင် တောင်းပန်ပါတယ်... miyanaeyo...

Baek>> aww.. တကယ်လား... miyanae.. ကျွန်တော်က တမင်ဇာတ်လမ်း ဆင်နေတယ် ထင်လို့.... jinjar...

Su Young>> ရပါတယ်.. Su Youngက မှားတာပါ.. အဲ့လိုမမေး သင့်ပါဘူး... တကယ် တောင်းပန်ပါတယ်....

Baek>> ဒါနဲ့ ကျွန်တော့် နာမည်က Byun Baekhyun ပါ..

Su Young>> nae... Su Youngလို့ ခေါ်ပါတယ်... Soo Su Young ပါ..

Baek>> နာမည်လေးက လှတယ်နော်...

Su Young>> nae...gomawoo..

Baek>> ကျွန်တော် Su Young လို့ဘဲခေါ်တော့ မယ်နော်.. ရတယ်မလား...

Su Young>> nae.. ရပါတယ်.. ခေါ်ချင်သလို ခေါ်ပါ....

I Can't Live Without You (Complete)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora