Αυτός ο χωρισμός με εκανε να σκεφτώ πολλα πραγματα και κατεληξα οτι δεν θελω να παω στο αυριανο πάρτυ, αλλα με παρακάλεσε τοσο πολυ η Jessica που μου αλλαξε γνώμη.Αν και ποτε δεν ακουγα τις γνωμες των άλλων ......αλλα σκέφτηκα πως μπορει να με κάνει να ξεχασω λιγο τον Brian.Ετσι εδειχνα αρκετα ανυπόμονη, και λιγο αγχωμενη για τον πρωτο μου χορό με την καινουργια μου παρέα.....
Ευτυχώς την επόμενη μερα δεν ειχαμε σχολείο και ετσι μπορούσα να κοιμηθω μεχρι οτι ωρα ήθελα.
Ξυπνησα γύρω στις 10:00 κατι που συνηθιζω να κανω οταν δεν εχω σχολείο.
Κατεβηκα κατω για να φτιαξω πρωινό και ηταν και η μαμα μου εκει.
"Καλημέρα"είπα με χαρά και ανοιξα το ντουλάπι για να παρω το κουτί με τα δημητριακά.
"Καλημέρα, παιδι μου"αναφώνησε.
Πηρα ενα μπολ,ενα κουταλι και το γαλα και εκατσα στο τραπεζι να της μιλήσω για το θεμα του χορού γιατι με όλα αυτα που έγιναν δεν βρήκα τον χρονο...
"Μαμα?"ρωτησα με μια αθώα φωνουλα.
"Ναι"οταν μου απαντησε φοβηθηκα λιγο να της το πω.Σιγουρα θα της ερχόταν ξαφνικό!...
"Με την καινούργια μου παρέα διοργανωσαμε ενα πάρτυ που θα γινει σήμερα το βραδυ.Μπορω να παω?"την ρωτησα περιμένοντας να μου δώσει την απάντηση που ήθελα ....
"Οχι!Δεν μπορω να σε αφήσω να πας γιατι δεν ξερω την παρεα σου και δεν μπορώ να τους εμπιστευτω!"είπε. Ηξερα πως ειχε δικιο και μπορούσα να το ακυρωσω αλλα δεν το έκανα. Ετσι ειπα:
"Μα,μαμα θα πανε ολοι οι φιλοι μου...ελα να παω σε παρακαλώ δεν θα αργησω πολυ και εγω τους εμπιστευομαι απόλυτα"ειπα με σιγουριά.
"Gemma,φερεσαι σαν κακομαθημένο!Δεν πρόκειται να πας σε αυτο το παρτυ τέλεια και παύλα!"Με στεναχωρεσαι,ομως ειχε δίκιο. Δεν ηξερα τι να κανω...
"Καλα μαμα,να ξέρεις πως θα παω μια βόλτα μέχρι το πάρκο και θα ξαναερθω.Αν με χρειαστείς για κατι παρε με στο κινητό".ειπα
απογοητευμένη και έφυγα χωρις να τελειώσω το πρωινό μου.Δεν ειχα πλεον ορεξη για τιποτα!
YOU ARE READING
Midnight Memories
ActionΑυτη η ιστορία περιγράφει σκέψεις και συναισθήματα ενος μικρου κοριτσιού. Η Gemma ειναι μια καλη μαθήτρια και αρκετά αυστηρή με την σχέση της.Κάνει πολλά σχέδια για το μέλλον της ομως ολα αυτα χάνονται με ενα απλο βλέμμα που την εκανε να τα ξεχάσει...