Când o văd pe aceasta fată, îmi vin în minte trei cuvinte care o caracterizează perfect :sensibila , puternica , frumoasă. Sunt doua caracteristici "sensibila" și " puternică" ce parcă nu merg împreună. Însă asa este Sophie Thompson. Ea este inteligenta , atenta , iertătoare, iubitoare , amuzantă, irascibila,blândă,dezinvolta,unică ,are o vibratie aparte şi o perspectivă sentimentală.Ea are doua caractere ce se pliază perfect creând-o pe ea.Ea poate fi irascibila şi puternica acesta constituind un caracter dar de asemenea poate fi blândă şi iubitoare acesta constituind cel de-al doilea caracter.Îsi respecta şi își iubește prietenii enorm. Are o deviza în viață: "Respectă-ma şi te voi respecta".Prietenii pentru ea a însemnat cel mai de preț lucru întotdeauna. Pe plan amoros , ea este foarte posesiva. Cand iubește pe cineva , iubește cu toată ființă, fiecare detaliu la acea persoana , orice defect , orice mic lucru la el, efectiv îl adora .Aceasta este Sophie in esență .De când ea a devenit vârcolac, acea irascibilitate şi acea putere a fost accentuata.O data pe luna chiar sunt duse la extremă.
Ea este pentru mine cea mai veche prietena .Alături de ea am descoperit ce înseamnă o prietenie :înțelegere, compasiune şi respect.
De când o știu pe Sophie m-a protejat şi m-a ajutat chiar dacă nu îi ceream ajutorul.M-a ajutat în cele mai dificile momente ale vieții mele de vampir .Am cunoscut-o acum 80 de ani .Eram fără umanitate și la acea vreme.Aceasta oprire a umanității am folosit-o de multe ori de-a lungul celor 100 de ani. Omoram efectiv orice persoana îmi stătea în cale.Intr-o zi am dat peste aceasta fată roșcată , care mai întâlnise vampiri la viata ei .Am încercat sa o omor , însă ea mi-a sucit gâtul şi m-am trezit în casa ei .Dupa câteva zile mi-am recăpătat umanitatea şi am început sa ne cunoaștem.Asa am devenit noi buni prieteni.De atunci am însoțit-o la majoritatea transformărilor. Amândoi am încercat sa îl facem pe cealaltă sa se obișnuiască cu noua viață supernaturală .În cazul meu cu viata de vampir. M-a învățat sa am autocontrol, sa nu cedez mereu dorinței de a opri umanitatea .Aceasta umanitate pe care mult timp am asemănat-o cu o otrava pentru un vampir. O otrava care se răspândește în tot corpul şi pe care nu o mai poți suporta.Tot ce îți dorești este sa o oprești. M-a învățat sa stăpânesc acele simptome de vampir şi sa ma pot bucura de viață .Acest vârcolac m-a învățat cele mai multe despre aceasta viata de vampir.E greu de crezut ca un vârcolac poate ajuta un vampir.Sau sa învețe unul.Însa Sophie exact asta a făcut .M-a ajutat sa ma adaptez cu noul stil de viata.Am aflat de la ea ca varcolacii sunt chiar loiali.Eu pe ea am ajutat-o sa își controleze furia .Orice vârcolac are o furie interioara care uneori pune stăpânire pe acesta.Aceasta furie e de 10 ori mai intensificată decât furia umană. Aceasta furie a varcolacilor ii fac sa uite de orice lucru , de prieteni , de propriile amintiri , de orice compasiune sau înțelegere. Dacă aceasta furie nu este controlata de către vârcolac, ajunge ca furia sa îl controleze pe acesta.Ca orice viciu uman pe care dacă nu îl controlează omul ajunge sa fie el condus de acesta.Un vârcolac nu are atat de multe beneficii cum are un vampir.Aceasta ființă supernaturală se apropie mult mai mult de o ființă umană. Varcolacii nu se hrănesc cu sânge uman , nu au viteza unui vampir , nu au o oprire a umanității. Pot spune ca au o umanitate accentuată, pentru ca ei în perioada transformării simt toate sentimentele umane la o intesitate gigantică.Ei nu au viteza vampirilor dar au niște reflexe ghidate de instinctul animalic. În schimb dispun de o forță mare , se transformă într-un lup o data pe luna . Pot muri la fel de ușor ca oamenii , dar dispun de aceeași rezistenta în timp ca și vampirii . Spre exemplu, dacă unui vârcolac i se sucește gâtul el va muri , însă un vampir nu. Nu a îmbătrânit de la vârsta de 17 ani de când s-a transformat la prima luna plina. În timpul transformării ei dispun de o forță ce pot distruge un vampir și multe alte ființe supernaturale.Ei se regenerează însă mai încet ca un vampir.Cel mai mare avantaj al lor este ca mușcătura lor otrăvește sângele unui vampir .Asadar ,acel vampir va muri încetul cu încetul în următoarele 24 de ore.Dupe ce am ajutat-o sa își controleze furia, am acomodat-o cu transformarea lunară pe care sunt sigur ca o urăște și acum. A fost o perioada când ne-am departat din cauza intrării Sophiei într-o haita.Varolacii urăsc din firea lor vampirii.Deci Sophiei i-a fost interzisa sa se vadă cu mine şi sa încheie orice legătură cu mine. Însă ajungând sefa haitei şi câștigându-le încrederea i-a făcut sa vadă ca vampirii nu sunt niște ființe atat de rele. Urăște atat de tare ca o data pe luna , partea animalica a ei sa pună stăpânire, fiecare os sa fie rupt , fiecare mușchi sa fie contractat , și sa se transforme într-un "lup păros " cum spune ea.Insa pe asta s-a bazat prietenia noastră, pe acomodarea cu propria persoana şi ma înțelege asa cum nimeni nu o face .Diferența dintre mine și ea este de 50 de ani .
La aceasta persoana atat de specială în viata mea ma uit în acest moment , o persoana care m- a facut sa apreciez viata de vampir , care m-a acomodat cu aceasta , care mi-a arătat ca și lucrurile mici contează. Văzând că eu nu răspund , mă strânge de gât şi ma izbește de un perete.Ochii ei devin galbeni imaculati şi dantura se schimba apărând acei colți ascuțiți de vârcolac semn ca simptomele de vârcolac au fost activate .Imediat îmi activez și eu simptomele : ochii mei căprui închiși sunt invadați de un rosu aprins care macină culoarea umană a ochilor pana când ii acoperă complet, dantura mea se schimba apărând colții mei de vampiri.Sophie cu simptomele active îmi zâmbește dezvăluindu-mi colții. Acest lucru îl fac şi eu , zâmbesc arătându-mi colții cu simptomele active.Acesta era salutul nostru , sa ne zâmbim cu simptomele noastre active .Acest salut arata şi autocontrolul dar şi prietenia dintre un vampir și un vârcolac care poate părea imposibilă .Diana este întoarsă spre noi , iar Liviu şi Inna au rămas în cameră alăturată fără ca măcar sa scoată un sunet.Toti așteaptă cu răsuflarea luata sa afle cine este aceasta tipa noua și ce legătură are cu mine.
Simptomele noastre sunt dezactivate şi ea rupe aceasta tăcere spunând suspicioasa:
-Am crezut pentru o secunda ca ești Liviu .Dar imediat ce ai făcut salutul nostru am realizat ca nu ești el.Raspunde-mi la întrebare : "cum o mai duci ?"
Înainte ca eu sa spun ceva , își înlătura mână din gâtul meu şi ma strânge tare în brațe. Eu continui aceasta îmbrățișare însă ușor stângaci. Imediat ce se desprinde de mine , eu răspund:
- O duc cum am dus-o mereu , Sophie.Viata mea e o dezamăgire totală cu un strop de fericire, spun eu gesticulând.
-Ba nu e așa, Matthew şi ți-am demonstrat asta.Viata ta este exact asa cum ți-o creezi sau cum ți-o menții.Stiu ca poate fi influențată de foarte multi factori externi , dar dacă tu ai avea control total şi ai fi mai încrezător ai putea sa o menții mai fericita.De asemenea ai putea sa te bucuri și de acele puține momente fericite .Căci asa este viata , o aventura de care trebuie sa ne bucuram din plin .O asemăn cel mai bine cu o călătorie pe care nu vrei sa o uiți. Mi-a fost asa dor de tine .Cat a trecut ?Stai , lasă-mă sa îmi amintesc...5 ani , da , 5 ani de când nu ne-am văzut, spune ea cu o pasiune în ton.
- Și mie , spun eu cu indiferență.
-Nu pot sa cred că din nou ai căzut în capcana tentației. Ți-am spus mereu sa nu cedezi , oricât de greu va fi , oricât de imposibil ți se va părea realitatea sa continui sa lupți, sa speri .Matt , pe tine te caracterizează aceasta umanitate .Fără ea nu mai ești tu , nu mai ai acea strălucire, nu mai ai acel ceva special, nu vei mai putea înțelege oamenii asa cum o faci.Ai fost copleșit de emoții distrugătoare care te-au sfâșiat asa cum colții mei sfâşâie epiderma.Sunt însă curioasa de data aceasta ce s-a întâmplat , spune ea cu un aer de panică .
-Am făcut-o pentru ca am vrut sa scap de modelarea inimii. Fiecare om pe care îl întâlnești îți modelează inima ca pe o plastilina prin cuvintele pe care le spune şi prin faptele bune sau rele pe care le face .Am vrut sa ma protejez şi de asemenea sa scap de dezintegrarea inimii. Inima mea de-a lungul timpului a fost tăiată, apoi pusa cap la cap ca pe un puzzle ca sa para ca la început.Apoi au fost mărunțite acele bucăți ale inimii, imediat apoi s-a încercat o lipire a acelor mici bucăți ca sa pară din nou o inimă.Dupa toate astea, a fost arsa şi fiecare bucata a fost afectată. În acest stadiu a ajuns inima mea.Aceste ruperi sau lipiri ale inimii mele au fost făcute de diferite fete de-a lungul timpului, zic eu gânditor.
-Nu e un motiv întemeiat.Am încercat asa cum m-ai făcut sa îmi controlez furia interioară, sa te fac sa îți controlezi umanitatea .Dar se pare ca nu am reușit. Dupa fiecare oprire a umanității, tu te-ai schimbat, o idee , o caracteristica , aproape fiecare lucru s-a schimbat mai mult sau mai puțin. Într-adevăr te-a făcut și mai puternic .Dupa ultima oprire a umanității, pentru mult timp nu ai mai fost cum erai odată. Te obisnuisei fără umanitate şi chiar și atunci când ai căpătat-o te comportai ca și cum nu o aveai.Aminteste-ti cat de mult te schimbi după fiecare oprire, spune Sophie pe un ton nervos și destul de agitată.
-Nu-mi pasă, ii spun eu serios.
-Nici pe mine nu ma interesează ca ție nu îți pasă.Stiu ca sufletul oricărei persoane e ca un bulgare ce poate fi modelat de orice vorba a altora.Chiar dacă aceștia nu o arată. Încă nu îmi vine sa cred că ai cedat din nou .Cum ai putut din nou sa faci asta ?întreabă ea foarte îngrijorată.
-Nici nu îmi mai amintesc .A fost demult .Cred ca cam vreo trei luni au trecut de când nu mai am umanitatea, spun eu zâmbind.
Toată fericirea de pe fața Sophiei dispare învăluită de o dezamăgire însoțită de o doza de nervozitate. Închide ochii pentru trei secunde apoi ii deschide zicând:
-Cum ai putut sta atat ?Am venit de 3 zile în acest oraș unde am știut ca ai zis ca îți vei începe o noua viață. Nu am vrut sa apar din prima în fața ta .Am vrut sa îți analizez noua viață creata de tine.Am observat și oprirea umanității tale şi faptul că ești o dublura.Am fost surprinsa sa mai vad unul ca tine prin oraș.Am văzut și acei vampiri începători creați de tine care încearcă din răsputeri sa se obișnuiască. Am zărit și vrăjitoarea care se tot holbează la noi ascultând fiecare cuvânt. Și desigur acel vârcolac ,novice în aceasta lume supernaturală. Însă azi nu am m-ai putut rezista , am vrut sa te văd. Ma bucur ca te vad după atâta timp dar nu sunt încântată de starea ta actuală, spune ea destul de dezamăgită .
-Pai în momentul asta nu ești într-o haita ?Cum de ți-au permis sa te întâlnești cu vampiri? întreb eu indiferent
-Sunt într-o haita și am misiunea sa aduc noi varcolaci tineri.Oricum asta nu e problema ta.Important este ca sunt aici în fața ta .Știu ca nu te vei bucura de asta de cat când îți vei recăpăta umanitatea.Era sa uit, am văzut-o și pe Allison , tarfa aia nenorocita.Imi vine sa o mușc şi sa privesc cum moare de fiecare data când o văd, spune ea parcă imaginându-şi acel moment .
-Și de ce nu o faci ? Şi eu am întâlnit-o pe Allison, prima mea iubire pe care am crezut-o moartă atâția ani , spun eu ușor pierdut.
-Am sa o fac într-o zi .De asemenea am mai întâlnit și niște persoane care îmi par suspecte.Oricum nu am sa părăsesc orașul pana când nu iti vei recăpăta umanitatea.Fie ca îmi va lua zile sau săptămâni, eu aici voi rămâne luptând pentru revenirea umanității tale, spune ea totul ca pe o amenințare.
Îmi activez simptomele de vampir şi o prind de gât .Imediat apoi o izbesc de cel mai îndepărtat perete .Observ cum aceasta izbire ii zdruncina tot trupul şi într-o secunda ii apar simptomele de vârcolac. Înainte ca ea sa facă vreo mișcare , eu spun zâmbind:
-Acea zi cand îmi vei opri umanitatea , din păcate , nu este azi ,zic eu ironic.
Cum termin propoziția, dispar din casa mea.Si ma îndrept spre cartierul din marginea orașului care este un loc destul de retras .Ma amuza aceasta încercare a tuturor de a ma face sa am din nou umanitate.Cu cat vor întârzia cu atât va fi tot mai dificil sa își îndeplinească acest scop.Oricum după revenirea umanității nu voi mai fi acelaș Matt care am fost înainte. Gândul îmi este întrerupt de ajungerea mea la destinație. Observ o tipa singura pe strada cu căștile în urechi.Volumul este la maxim şi ea tot fredonează versurile unei melodii. Simptomele de vampir sunt active şi apar în fața ei , iar cu o singura mișcare ii desprind căștile din urechi.Cand ma vede ca apar în aria ei vizuală dintr-odata se sperie și începe sa respire tot mai greu.Privirea ei speriată cade asupra colților dar și a ochilor roșii .Începe să țipe şi sa alerge în direcția opusă. Eu apar în fața ei, iar ea la fel de speriată întâlnește privirea mea .Începe sa urle și mai tare.Eu nu mai am răbdare și ii zâmbesc .Ea vede din nou colții mei şi pulsul ei crește. Eu ma apropii de jugulară ei , iar ea tot încearcă agitată sa ma respingă. Îmi înfig colții în jugulara ei şi încep să simt acel sânge atat de dulce şi atat de revigorant.Incepe sa vibreze corpul meu la întâlnirea cu acest sânge atat de gustos.Incep sa o sacatuiesc de sânge tot mai repede , fiind înfometat. Ea în tot acest timp urla.Inchid ochii ca sa accentuez sentimentul de beatitudine. Însă exact în secunde când pleoapele se întâlnesc, simt cum gâtul este cuprins de o mana .Și îmi simt corpul izbit de peretele unei case părăsite. Deschid ochii nervos şi observ cu surprindere cine mi-a întrerupt masa. Era Claudiu cu simptomele lui de vampir active , uitându-se la mine amenințător .Încă sunt cu corpul lipit de perete iar el încă îmi cuprinde gâtul cu mana dreaptă. Dezvăluindu-şi colții ma întreabă:
- Ești Matt sau Liviu ?mă intreabă încrezător
-Tocmai m-ai întrerupt de la distracție. Luam masa în caz ca nu ai observat,spun eu nervos.
Imediat ce spun acestea , ii sucesc mână şi îl împing la pământ. Apoi apar lângă tipa pe care o mușcăsem și spun :
-Mi-ai stricat tot cheful , Claudiule, spun eu indiferent.
Imediat apoi ii sucesc gâtul tipei omorând-o .Şi apar lângă Claudiu care era la pământ încă afectat de sucirea mâinii. Fără sa se uită la mine , Claudiu zice ironic:
-Nu știam cat ești asa dragut fără umanitate, Matt.
-De unde știi ca sunt aici ? întreb eu amuzat
Imediat ce se ridică de la pământ, își dezactivează simptomele de vampir și se uite în ochii mei spune:
-Te-am urmărit. Auzisem de la toți cat de groaznic ești fără umanitate , cum toți spun fără speranța că nu știu ce sa mai facă. Dupa ce mi-ai salvat viata în prima zi la liceu ,mi-am jurat ca te voi ajuta toată viata asa cum voi putea.In acest moment as vrea sa te ajut sa îți recuperezi umanitatea , spune el hotărât.
-Nu ești prima persoana care spune asta pe ziua de azi .Ce te face sa crezi ca tu vei reusi ?il intreb eu indiferent.
-În primul rand eu vreau sa încerc .Și îți cer doar sa ma asculți şi sa fi atent la tot ceea îți voi spune. Mi-a spus Andreea când îmi tot explica viata de vampir , cum este ea , avantajele şi dezavantajele, ca știe toate astea de la tine.Tu ești cel care a învățat-o sa își trăiască viata aceasta supernaturală. Sa se controleaze, sa se bucure de fiecare clipă.Acelas lucru m-a învățat și pe mine.Ti se pare ca asa trebuie sa te bucuri de viata , fără umanitate ? spune el toate astea pe diferite tonuri.
-Claudiu , am avut un motiv intemeiat, tu ești incă la început cu viata , cu toate sentimentele , cu găsirea iubirii.Viata mea nu mai avea sens cu umanitate , nu mai puteam simți toate , toată durerea aia a inimii, cum inima mea se autodistrugea.Am oprit acea autodistrugere prin oprirea umanității. Iar acum nu mai îmi pasa de absolut nimic, spune eu zâmbind.
-Și cum vei trai cele mai frumoase momente din viata , cum îți vei întâlni acea persoana care te va iubi, cum vei fi tu alături de anumite persoane dacă tu nu simți nimic?Viata nu are niciun sens fără umanitate , este creata sa o simțit iar fără umanitate nu putem simți nimic.Fie ca ești om, vampir , vârcolac, vrăjitoarea, orice ființă de pe acest pământ trebuie sa simta ca sa poată fii fericita , ca sa continue aceasta viața, spune el pe un ton cald.
-Nu mai am nevoie de nimeni si de nimic , am viata mea de vampir , nu trebuie sa fiu fericit , trebuie doar sa trăiesc și sa ma hrănesc, spun eu indiferent.
-Și crezi ca îți sunt suficiente , fără puțină dragoste viata nu are contur .Uite nici eu nu am avut deloc noroc în dragoste .Chiar dacă tu sustii ca sunt la început cu iubirea .Am avut câteva experiente și nu au fost chiar plăcute. Problema mea este ca ma indragostesc repede şi iubesc atat de mult .Din toate astea, nu am ieșit deloc bine, am simțit ca îmi explodeaza inima de durere ,dar ce crezi ca am făcut? Am continuat sa lupt cu acea durere , am continuă să sper ca va fi mai bine , ca voi întâlni pe cineva care mă va iubi la aceeasi intesitate.Aceasta speranța trebuie sa o ai și tu, spune el foarte explicit.
-Trebuie sa recunosc ca ma regăsesc în multe lucuri pe care le-ai spus, dar sa știi ca acea speranța a dispărut de mult, spun eu indiferent.
-E imposibil.Speranța mai ai dar este ascunsa acolo unde sunt ascunse toate emoțiile tale , unde sunt încătușațe.Aminteste-ti când erai la petrecerea mea și te-ai distrat cu Inna , ce simți în legătură cu asta ?întreabă el plin de speranță
-Absolut nimic , nu îmi pasă de nicio amintire , spun eu indiferent.
-Nu pot sa cred că nici măcar o amintire nu îți trezește niciun sentiment , spune el dezamăgit
-Tu crezi ca amintindu-mi un moment mai fericit din trecutul meu îmi voi recăpăta umanitatea?întreb eu amuzat.
-Da..,spune el timid.
-Tu nici măcar nu știi cu sa ma faci sa mi-o recapăt, spun eu amuzat
Ma uit la el cum ar vrea sa spună ceva ,dar se oprește brusc.Eu simt o prezenta a unui corp în spatele meu .Asta ma face sa țin garda sus , vreau sa reactionez imediat apărând eu în spatele acestei persoane.Dar pana ca eu sa fac ceva , simt cum capul meu este cuprins de niște mâini. În secunda următoare, gâtul meu este sucit.
CITEȘTI
Dragoste nesfârșită
VampireEu sunt Matei. Daca nu m-ai cunoaste ai zice ca sunt un simplu adolescent de 16 ani venit la o scoala noua. Dar cand curioziteatea nu are limite, poti descoperi ca nimic nu e ceea ce pare a fi si ca a fi prieten cu un vampir aduce dupa sine numeroas...