Aşteptarea e cel mai greu lucru din lume .Timpul trece atât de greu, fiecare secundă parcă e oră.De când m-am trezit , am recitit mesajul gândindu-mă cine ar putea fi acea persoană.Sunt foarte multe posibilități. Sper ca nu e cineva din trecut, o prietenă mai veche sau altcineva.
Sunt la școală şi îmi verific ceasul la fiecare minut.Fiind a doua zis de liceu nu avem ore foarte grele .In cea de-a patra oră din cele cinci , primesc un mesaj .Led-ul de culoare albastră pâlpâie arătându-mi că am primit un mesaj: "Vii la spital ?". Era de la Diana.
"Nu pot să vin azi , îmi pare rău , mâine vin sigur" îi răspund. Apoi imi trimite "ok".
Ultima oră de mate era inteminabilă, fiecare clipă devena mai lungă şi mai plictisitoare . A trecut şi ora cu greu , iar eu am creazut că am mai îmbătrânit încă 100 de ani .Mă uit la ceas şi era 13 :45.Am rămas ultimul in clasă ca de obicei. Fug cu viteza mea şi ajung foarte aproape de cafenea , iar de aici mă decid să merg normal să nu dau de bănuit .În drum spre cafenea vad un tip care se ținea cu o mână de un zid si o mână de cap.Mă apropii de el şi observ ca e Alex.Ma uit în privirea lui pierdută şi spun :
-Ești bine? îl intreb eu ingrijorat.
Atunci observ suferința pe care o are. Închide ochii exact cum îi inchid eu când vreau să mă calmez.Respiră tot mai greu iar pulsul devine tot mai rapid. Gândurile imi sunt întrerupte de urletul lui:
-Sunt foarte bine , lasă-mă în pace, spune el recalcitrant
I-am acceptat decizia in momentul şi-a deschis ochii furioși care îmi spuneau că vrea să fie singur. Cu toate astea aveam multe întrebări ce imi bantuia mintea:ce o fi cu acest Alex? Ieri nu am putut să îl constrâng .
Aşa că am decis să îl las singur. Deja mai am puțin. La următoarea stradă o iau la stânga şi am ajuns.Mai am câțiva metri şi văd niște șuvițe blonde care strălucesc în lumina soarelui.Apoi mă uit in ochii ei albaștrii calzi si totuși triști.De asemenea sunt întâmpinat de un zâmbet şi o îmbrățișare lungă. .Era Cătălina cea care a aranjat aceasta întâlnire. Sunt complet surpins, oare a aflat de Cristian.
-Bună Cătălina. Ce faci ? întreb eu surprins de prezența ei.
-Bună Matei. Fac bine , voiam sa vorbim ceva, spune ea tristă.
-Haide înăuntru şi continuăm acolo discuția, îi propun eu.
Dupa ce am comandat şi au venit băuturile, ea deschide discuția :
-Am vrut sa vorbim despre întâmplarea de ieri cu Cristian .Felul cum a vorbit , îmi cer scuze pentru el .
-Ce ? Să nu o faci , dacă el e un idiot nu trebuie să îți ceri tu scuze pentru fiecare faptă.
-Ai dreptate e un mare idiot.Oricum nu îl iubesc , voiam doar o relație, nu voiam să intru la liceu fără o relație, spune ea indiferentă.
-Stai tu chiar nu il iubești?
Atunci se uita in ochii mei cu o privire atât de tristă şi obosită de parcă aș fi fost a 1000-a persoană care o întreabă:Nu
-Ești atât de tristă şi o fată frumoasă ca tine trebuie doar sa zâmbească, spun eu gânditor.
-Nu m-am îndrăgostit niciodată pana acum şi daca ma gândesc mai bine nici nu am fost fericită. Nu îți spun asta pentru că îmi plâng de milă ci pentru ca simt ca iți pot spune orice .Prezența ta caldă şi plăcută , iar ochii tăi caprui închiși mă citesc atât de ușor de parcă ne-am știi de ani buni.Asta am simțit ieri cand te-am văzut şi începând sa vorbesc cu tine observ ca ești special,spune ea blândă.
Am început să zâmbesc.
-Mersi mult şi tu ești specială numai că nu văd mulți asta,spun eu zâmbind
-Ce zâmbet frumos ai , e prima oară când îl văd, spune ea entuziasmată .
Eu zâmbisem cu adevărat, nu am mai râs așa şi nici nu m-a făcut să mă simt atât de bine cineva de foarte mult timp.
-Înainte să ne întâlnim, m-am despărțit de Cristian după ce am aflat că ieri s-a sărutat cu o fată,zice ea supărată.
-Eu zic ca e bine că v-ați despărțit din moment ce nu erai fericită şi nici nu te merita.Eu consider ca într-o relație baiatul trebuie sa te facă fericită cu adevărat şi mândră, să zâmbești , să te simți specială , să te protejeze , să simți că poți face orice , sa te simți iubită şi mai ales frumoasă cum ești, spun eu gânditor.
-Doamne, ce frumos, ești minunat,zice ea zâmbind.
Apoi citește un mesaj şi cere nota.
-Mi-a zis tata să nu mai întarzii mult, zice ea grăbită
-Bine ,zic eu hotărât.
După ce plătim nota , ne îndreptăm spre casa ei .
-Nu e nevoie să mă duci acasă, sunt doar 20 minute de aici, zice ea politicoasa
-Ba chiar e nevoie , zic eu .
-Daca insiști ,spune ea zâmbind.
Dupa ce zice asta o pornim spre casa ei ghidată de ea bineînțeles.
-Şi tu ai prietenă? întreabă ea indiferentă
-Nu! spun eu
-Ce inel frumos ai, zice ea arătând spre inelul care mă protejează de soare .Pot sa îl văd?
-E foarte vechi şi nu l-am scos niciodată,zic eu panicat.
-Te rog !
-Nu acum.
Nu termin fraza ca auzim 2 sunete de la telefoanele noastre.
-Am primit invitație la petrecerea făcută de Claudiu, care tocmai a ieșit din spital !spune ea
-Şi eu am primit. Mâine la ora 7 , vii? o întreb eu
-Da !Vii si tu , nu ? mă intreabă ea entuziasmată
-Da ,spun eu hotărât.
Şi văd ca se oprește brusc .
-Aici stau eu, spune ea arătând spre aceasta.
Mă strânge in brațe şi îmi spune:
-Mersi pentru tot , pentru că m-ai ascultat şi pentru că ești aici , spune ea calda
-Oricâ..
Nu termin cuvântul că ochii mi se înroșesc , dantura se schimba , venele din jurul ochilor sunt mai proeminente.Totul se intensifică dupa ce îi simt parfumul dulce şi atât de plăcut.Îi văd jugulara care devine tot mai mare şi pulsează tot mai mult.
Mă intorc brusc.Şi simt că nu ma pot opri şi nici sa ma controlez.Tot corpul ma îndeamnă să mă hrănesc.Deschid ochii roșii,dar exact in momentul in care vreau sa acționez Cătălina mă muscă de gât şi un fior mă cuprinde .Toată aceasta poftă dispare , ochii şi dantura revin la normal.O căldură mă cuprinde, aceasta mă muscă cu atâta putere si emană o energie atât de plăcută. Nu am fost muşcat niciodata având in vedere că sunt vampir.
Când aceasta se retrage , ma întorc cu fața la ea :
-Scuze , așa am simțit de aceea te-am mușcat. Simt o placere imensă atunci cand mușc. Ești primul baiat pe care îl mușc. Mulțumesc pentru un astfel de moment.
-Nu ai de ce sa îmi mulțumești şi eu m.am simțit bine.
-Dar am mușcat foarte tare.
-Plăcerea a fost mai mare decât durerea.
Atunci ea își ridică privirea şi se uita fix in ochii mei. Atunci eu mă apropii ușor de ea şi îi ating cu buzele mele buzele ei. Închidem amândoi ochii pentru a trăi la intensitate momentul. Apoi ma despart de buzele ei dulci şi fără a mă controla îi mușc buza de jos ușor. Când am realizat ce fac m-am retras rapid şi m-am intors cu spatele la ea de frică că daca incep sa o mușc nu mă mai pot opri.
-S-a intamplat ceva ? mă intreabă ea
Eu deja cu toate simptomele de vampir ( ochii roșii, dantura transformată şi venele din jurul ochilor devin proeminente) îi raspund cât mai calm :
- Nu am nimic!
Apoi sunt surprins din nou când ea ma îmbrățișează pe la spate punându.mi mâinile în jurul mijlocului strangandu-ma foarte tare. Orice simptom pe care îl aveam dispare. Simt iar o căldură.
-Nu mai pot sta , dar îți mulțumesc pentru tot,zice ea zâmbind
Apoi mă intorc cu fața la ea :
-Nu ai pentru ce să îmi mulțumești , ne vedem mâine,spun eu entuziasmat
Mă sărută scurt si ne despărțim. Eu ma duc rapid să mă hrănesc fiind foarte flamand după cele întâmplate. Ajung apoi acasă le spun părinților sa mă lase cu întrebările lor şi fac un duş. Când vreau sa pun telefonul la incărcat verific notificarile si observ ca nu am citit un mesaj.Era de la Diana : " Trebuie sa vorbim urgent , te sun mâine dimineață "
CITEȘTI
Dragoste nesfârșită
VampirosEu sunt Matei. Daca nu m-ai cunoaste ai zice ca sunt un simplu adolescent de 16 ani venit la o scoala noua. Dar cand curioziteatea nu are limite, poti descoperi ca nimic nu e ceea ce pare a fi si ca a fi prieten cu un vampir aduce dupa sine numeroas...