Informație familiară

90 5 0
                                    

Știi cum e sa fii într-o dragoste imposibilă?
Acea persoane poate nu e constantă în viata ta , dar întotdeauna va rămâne în inima ta.Chiar dacă trec zile , săptămâni,luni şi nu ii vezi chipul, în momentul cand ochii tai întâlnesc ochii ei un fior şi o multitudine de amintiri te cuprind. Pentru câteva secunde ești cel mai fericit om din lume şi inima ta primește un impuls puternic ,atat de placut.Pot fi doar câteva secunde, mili-secunde cu acea persoana dar îți rămân în memorie tot restul vieții.Cand îți zâmbește simți o căldură imensă în zona inimii şi instant zâmbești și tu căci nu poți suporta atâta beatitudine.Cand te atinge ușor îți dorești ca acel moment sa fie veșnic. Acel fior sa devina temporar şi ai vrea cu toată ființa sa o strângi în brate dar nu poți. Cand te strânge în brate simți o căldură imensă din partea ei şi deși sunt depărtate ,inima ei o încălzește pe a mea.Când ma sărută ușor pe obraz, un fior ma cuprinde şi pentru câteva secunde îmi pierd firul gândurilor.
Sunt alaturi de o astfel de persoană.O persoana care ma poate face cel mai fericit om din lume dar care ma poate distruge la fel de ușor. Deschid ochii brusc şi realizez ca sunt langa persoana pe care nu am încetat sa o iubesc.Cel mai frumos lucru este sa te trezesti alaturi de aceasta persoana specială pentru tine. Sa îi vezi fața fericită, sa ii simti corpul fin şi sa simți acea căldură. Toate aceste gânduri îmi sunt intrerupte de un zgomot pe hol.Imediat ma imbrac cu ceva şi apar langa ușă. Ascult zgomotele dinafara.E o persoana care se tot plimba pe holul de la etajul 1 al vilei mele foarte aproape de camera mea.Poate fi oricine.Sigur a venit vreo vrajitoare sau un vampir batran dupa sangele meu .Şi fix în astfel de momente. Ma bucur măcar că Inna doarme.Îmi activez simptomele de vampir pregătindu-mă sa atac.Deschid ușa şi apar langa aceasta persoană, o prind de gât şi o trântesc de perete.Eram pregatit de o intreaga bătălie. Însă ma uit odată la acea persoana şi realizez ca e Claudiu. Uşor stânjenit spun :
-Claudiu ?Tu erai .Credeam ca erau niste străini in casa mea.M-am panicat degeaba .Ce faci aici?întreb eu zâmbind
-Nu am vrut sa te speri.Am ajuns de azi-noapte cu Sophie vrând sa te veghem, spune el imediat ce își revine din impact.
-Tu şi Sophie ,ai spus ?întreb eu confuz
-Da , eu şi Sophie suntem un cuplu de o vreme .Şi am venit sa dormim aici cu gandul de a te veghea, spune el usor amuzat.
-Așa se spune mai nou "dormit "?
Zâmbește cu subînțeles şi apoi spune :
-Oricum nici tu nu te-ai culcat singur noapte trecută , Inna îmi poate confirma.
-Se pare ca în perioada cat am fost fără umanitate , am pierdut multe noutăți mai ales pe plan amoros.Deci , de cand tu şi Sof?întreb eu curios.
-Sincer sa fiu , dezactivarea umanității tale a fost motivul apropierii noastre. De cand am văzut-o pe Sof , am stiu ca are ceva special şi fara vreo explicatie logică mi-a placut instant de ea.Însa in ziua cand ai fost capturat de Amara şi a venit la mine sa vorbim despre tine.A văzut ca îmi doresc la fel de mult ca ea sa iti redau umanitatea. Şi de aici , ne-am tot apropiat până cand inevitabilul s-a întâmplat. Din acea zi sunt tot mai fericit ,mai împlinit pe planul amoros şi simt ca traiesc alaturi de o persoana specială, spune el zâmbind şi uitandu-se în gol.
-Ma bucur ca Sof a întâlnit pe cineva ca tine care stie sa o aprecieze .Nu prea a avut ea noroc pe plan amoros de-a lungul timpului, însă se pare ca e un nou început pentru toata lumea. Ai noroc ca e vârcolac de multi ani şi a învățat sa se controleze ca de altfel în relatie vampir-varcolac e foarte dificilă.De asemenea , îmi cer încă o data scuze pentru tot ce am spus şi tot ce am facut cat am fost fără umanitate, spun eu cu o tristețe in voce.
-Stai liniștit, am inteles ca acele vorbe sau actiuni au fost influențate de lipsa umanității. Apropo, zilele trecute eram cu Sophie prin oras şi l-am vazut pe Liviu cu o femeie bătrână. Sof crede ca ar fi o vrăjitoare bătrână ce il ajută pe Liviu.Nu ți se pare ca Liviu a absentat din viețile noastre şi mai ales din a ta ?Sigur pregătește ceva şi daca își găsește o vrajitoare puternica e de rău, spune el îngrijorat.
-Şi mie mi s-a părut ciudat că nu a mai stricat Liviu atmosfera plăcută, dar....
Nu termin ce am de spus ca se aude soneria.Clau imediat relaționează şi spune :
-Ma duc eu , continuam imediat discuția.
-Ok.
Dispare în fața ușii şi eu ma îndrept spre dormitorul meu sa vad ce face Inna.La etajul 1 , am 4 dormitoare şi realizez ca Sof si l-a ales pe cel preferat .In dreptul acelui dormitor l-am găsit pe Clau.Deodata îl aud pe Clau urland din fața ușii:
-Matt , pe tine te cauta domnul ăsta. Vino puțin.
Apar langa el în secunda următoare şi ii fac semn ca se poate întoarce sus.Dispare într-o clipă. Mă întorc spre persoana care e la ușă şi observ ca e un barbat în vârstă , dar cu o privire atat de calma şi caldă. Ma uit mai intens la privirea lui şi observ ca ochii mei seamănă foarte bine cu ai lui.Devin tot mai curios de identitatea acestui domn așa ca încep conversația:
-Pe mine mă căutați? întreb eu politicos
-Doamne cât de mare te-ai făcut şi cat de mult te-ai schimbat , Matei .Nu îmi vine sa cred ca pot vorbi cu tine şi te pot întâlni față în față .Da , fiule , pe tine te căutăm, spune el cu o caldura imensă în voce.

Dragoste nesfârșităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum