Viata este o lecție despre dragoste. Am fost creați pentru a iubi şi e un lucru pe care îl facem constant .E inevitabil sa nu iubim .Toată viata cautam acea persoana care ne va fi alături pentru totdeauna. Unde acest clișeu "totdeauna " va deveni adevărat.Asteptam acea persoana care ne va accepta cu toată personalitatea noastră, care se va plia pe aceasta , care se va hrăni cu bucuria noastră, care va spune un "te iubesc " cu toată ființa.
Viața este ca marea : uneori este agitată şi complicată , alteori liniștită şi monotonă.
Romantic , înțelegător şi energic sunt câteva dintre caracteristicile unui băiat de 16 ani care e în esența un visător. Numele lui e Matei Smith.Are un trecut de care nu este mândru, dar s-a împăcat cu acesta pentru a fi fericit în prezent și bineînțeles în viitor .Este tipul omului introspectiv,care analizează foarte mult comportamentul, mentalitatea şi felul de a fi a oamenilor. Uneori el se hrănește cu fericirea altora.Un zâmbet poate apărea doar atunci când o alta persoana din jur zâmbește pentru ca el a ajutat-o printr-un sfat .Iubește sa analizeze mințile oamenilor , sa ii înțeleagă, sa ii ajute şi sa ii facă fericiți. El este un romantic cum am mai spus , visează la jumătatea lui , la cine romantice , la un sărut pasional. Îsi așteaptă jumătatea de când a descoperit sentimentul numit "iubire". Considera ca e cel mai important lucru este sa fi implinit pe plan sentimental .Daca esti implinit pe acesta ,vei fi cel mai fericit pe toate planurile . În privința personalității , pot spune ca e ceva mai complex .Se ascund 2 personalitati dezvoltate care lupta constant creându-l pe Matei. Poate fi romantic,sensibil și temător, dar poate fi dur , usor arogant şi foarte încrezător. Toate acestea îl creează pe el.Sunt personalități imperfecte care se unesc creând una autentica şi făcând personalitatea lui.In mare parte pot spune ca e un tip spontan , dar și un mare sceptic .De asemenea are o imaginație super bogata. Viata lui este ca un ocean : nu e monotona și niciodată liniștită.Acesta eram eu înainte sa devin vampir, o ființă supernaturală. Eram naiv , slab,influențabil, un adevărat visător. Însă din momentul cand am devenit vampir, viata mea s-a schimbat radical. Am devenit mai puternic , iar personalitatea mea a fost accentuată . Încă dețin umanitatea care uneori mă încetinește. Faptul ca uneori ma gândesc la ceilalți mai mult decât la mine întruchipează umanitatea mea ce îmi influențează viata de vampir.De asemenea , această umanitate poate fi oprita oricând .Însă recăpătarea acesteia, pentru un vampir e o lupta cu el însuși.
Viata umană este una mizerabilă. Trăiești pentru a îți crea un nume , pentru a ieși din tipare , pentru a îți menține existența.E o pierdere de timp. Din păcate, viata mea a devenit tot mai zbuciumată şi în ciuda acestei transformări, nu cred ca viata mea a evoluat.
A fi vampir înseamnă că alimentația ta sa se bazeze pe sângele uman. Uneori sa te hrănești cu sânge e cea mai mare placere a unui vampir . De asemenea aceasta viata de vampir aduce câteva avantaje .E o evoluție a vieții umane.Fiind vampir dețin un auz extra fin ce ma ajuta sa aud la distante foarte mari; dețin o viteza incredibila ce poate fi comparata cu teleportarea;dețin o putere specifica vampirilor, aceea de a constrânge oamenii, efectiv aceștia fac tot ce le dictează un vampir însă în circumstanțele adecvate.
Pe plan amoros , încă de când am devenit vampir a fost o catastrofă. Faptul ca sunt aceasta ființă supernaturală nu e un lucru tocmai atrăgător. Am fost îndrăgostit de o singura persoana în trecut ,dar a fost ceva trecător. Însă speranța mea nu s-a stins.
Încă o dată , m-am decis sa incep o noua viață intr-un nou oraş.M-am înscris la un liceu unde am decis să studiez ca orice alt adolescent.Însa lucrurile iau o altă întorsătură...
CITEȘTI
Dragoste nesfârșită
VampiriEu sunt Matei. Daca nu m-ai cunoaste ai zice ca sunt un simplu adolescent de 16 ani venit la o scoala noua. Dar cand curioziteatea nu are limite, poti descoperi ca nimic nu e ceea ce pare a fi si ca a fi prieten cu un vampir aduce dupa sine numeroas...