"Prosím,už prestaňte!" prosila som no aj tak to nezastavilo ostré hrany,ktoré dopadali na môj chrbát. Už asi miliónty krát som zvrešťala od bolesti a plakala na ďalej. "Poďte chlapi na dnes ju necháme," dvaja veľký muži mi pustili ruky a aj ostatný sa vybrali na odchod. keď som si bola istá že som tu sama tak som prestala plakať a ťažko sa postavila z chladnej zemi. Prešla som ku zrkadlu a prezrela si moje zohavené telo. Ako som čakala môj chrbát bol celý zkrvavený a na tele som všade mala modriny. Každý pohyb ma neskutočne bolel a ťažko som dýchala.
Utekala som do izby kde som sa osprchovala,obliekla si obyčajné oblečenie-tepláky,krátko-rukávové tričko a ponožky. Bolesť som sa snažila ignorovať a sadla som si na postel. Otvorila som knižku tam kde som naposledy skončila a začítala som sa. "Večera!" počula som zakričania,ktoré ma prebudilo z čítania a otvorila som dvere.Tam mi jeden chlap myslím že sa volal Jim...alebo Jeremi? No to je jedno... Podal mi jedlo a dvere zas zavrel.
Zjedla som špagety a tanier položila pred dvere. Nevyzerala som najlepšie to musím uznať. Vyzerala som ako nejaká kostra. Zmodrinovaná kostra. Fajn som vážne hrozná troska.
Obliekla som si čierne džínsy a čierny crop-top. Na to som hodila koženku a dokončila to Vanskami. Otvorila som okno a ťažko z neho vyliezla. Dopadla som na zem a začala utekať ako najrýchlejšie som len mohla. Vybrala som kľúče od auta a čakala,ktoré sa ozve. Čierný rang-rover hmm...dobrý výber. Odomkla som auto a už som počula že zistili,že už som preč. Rýchlo som vyrazila vyrazila a hnala sa nadprirodzenou rýchlosťou v pred. Zabočila som do prava a videla ako sa oproti rúti auto. Do riti! Spanikárila som a rýchlo zatočila do lava.
Veľmi rýchlo som sa hnala ďalej a ďalej. Zrazu som cítila prudký náraz a ako sa auto rázom zastavilo. Nevedela som čo to spôsobilo,lebo moje kľúče boli zapojené a všetko fungovalo. Niekto mi otvoril dvere a vytiahol ma z auta von. "Maličká práve si spravila osudovú chybu,snáď sa už poučíš že s mafiánmi nie je sranda!" Od vtedy sa začalo peklo....
Predstavujem vám úplne mega krátku časť,ktorú som napísala preto,že veľa ľudí mi písalo že by chcelo o tom tom časť. Nevedela som ako to spraviť ale chcela som o tom tom napísať, dúfam že nevadí že som to napísala aj keď som dala pauzu ale proste mi to hrozne liezlo myslou a chcela som to napísať. Tak dúfam že sa páčilo a ďakujem za každý votes alebo comm. Vaša Lili :)