Zobudila som sa na zvonenie otravného budíku a asi na piatý krát sa mi ho podarilo vypnúť. Ťažko som vstala a nejak sa dopratala do kúpelne. Umyla si tvár,dala trošku krému,špirálu,linku a jemne červený rúž. Vlasy si pekne natočila na jemné vlnky a spokojná vyšla z kúpelne a postavila sa pred skriňu.
Zhodila som zo seba pyžamo a hľadala dnešný outfit. Nakoniec som si vybrala riflové kraťase po pás na to zaviazala červeno-čiernú kockovanú košelu a čierny crop-top s zlatým zipsom uprostred (aby to vyzeralo že sa to dá rozopnúť). Cez hnedé vlnené vlasy som si ešte zaviazala čiernu šatku. Cmukla som na seba v zrkadle a vyšla z dverí mojej izby.Zišla som dole schodmi a tam uvidela moju partiu. ktorú tvoria:Justin,Luke, Calum,Rayn,Luis a Tom. Všetci sú mafiáni ako aj ja.Tom je môj nepodarený brat a ostatný sú celkom v pohode až na to že sú to vážne veľký debili.
Popriala som im:"Dobré ránko!" všetci mi samozrejme odpovedali späť. Na raňajky som si dala cereálie v mlieku a následne po sebe umyla aj riad. Vošla som do obývačky kde boli všetci rozvalený a oznámila im:"Dnes máme biznis o 20:00 tak tu neseďte ako sardinky ale pripravte 200 000 libier!No šup šup čo na mňa tak čumíte?" a hneď stali Calum a Luke a išli to pripraviť. Tom,Luis a Justin sa očividne išli dať do kopy a Justin mi oznámil že ide von a daroval mi pusu na líce. Tak som zatiaľ išla do škôlky kde chodím deťom čítať rozprávky keď sa nudím.
"A tak žili šťastne až kým nepomreli," dočítala som a popriala deťom príjemný zvyšok dňa. Bolo 16:00 keď som došla domou a hneď som sa vydala do mojej izby. Dala som napustiť vaňu a vyzliekla sa. Odmalovala som sa a vošla do vane... Keď som cítila že voda je už studená tak som z nej vyšla a hneď ju aj vypustila. Vysušila a natočila som si vlasy. Dala som si špirálu,linku,vyčesala som si obočie a dala si jahodový lesk na pery. Keď som len v osuške vyšla z izby som si pripravila šaty. Dala som si spodné prádlo a na to aj čierne džínsy,biele krátko rukávové tričko s nadpisom "Kill you!" a na to čiernu koženku. Pozrela som sa do zrkadla dala si nízke ponožky a na ne hneď čierne vansky.
Bolo už 19:30 keď som zišla zo schodov a ohlásila chalanom že vyrážame nezabudla som poznamenať nech zoberú kufrík lebo aký sú blbý tak by ho tu aj nechali. Nasadla som na svoju motorku zatiaľ čo chalani do čierného rang rover-u a vyrazila.Keď sme došli na zmieňované miesto sme opatrne a potichu vošli do starého skladu. Bolo už 20:30 a nikto nikde a zrazu som zbadala malú bombu. Priblížila som sa k bombe a uvidela ako odpočítava 30 sekúnd.Začala som na chalanov vrieskať nech vypadnú, lebo je tu bomba a oni sa rýchlo rozbehli von ako aj ja.
Utekala som čo mi sily slúžili. Keď to vybuchlo tak sme sa tam pomaly vracali. A zrazu na nás začali od niekadiaľ strielať a my sme sa bez zbrane otáčali odkiaľ guľky vychádzajú a následne vytiahli zbrane, ktorými sme odstrelovali späť. Postrielali sme ich vážne veľa ale stále tam nejaký boli. Strelili ma do pleca a následne do nohy. Bola to neskutočná bolesť ale stále som im vracala úderi aj keď to nebolo najlahšie.
Zabila som ich vážne veľa ale keď som sa otočila tam stál Tom a Justin, ktorý sa na mňa krásne usmiali. Ja tiež. Poobzerala som sa navôkol aby som sa uistila že sú všetci v poriadku a tak aj boli. Našťastie už som nevidela žiadnu hrozbu nevidela tak som sa len pre seba usmiala a otočila sa na miesto kde na mňa predtým strielali."Rose!Pozor!!!" nestihla som ani len zareágovať a už ku mne letela guľka. Zahmlievalo sa mi pred očami ale aj tak som sa pozrela na moje brucho,ktoré schytalo guľku. Chytila som sa zaň. Hrozne to bolelo. Pribehol ku mne Tom a zachytil ma presne pred pádom. "Mám ťa rada bráško" zašepkala som presne pred tým ako som upadla do večnej tmy.
Hayy ľudia! Konečne normálna časť. Dnes kašlem na školu :D nechce sa mi. Tak dúfam že sa vám táto časť bude ľúbiť a prepáčte dopredu za pravopisné chyby snáď ich nebude veľa :). Ďakujem za každý komm. alebo votes ste zlaté/ý!! ^^ Túto časť venujem sebe :D Vaša Lili :)