Nighmare.

125 16 6
                                    

Zas som sa zobudila celá spotená,uplakaná a vystrašená na raz. Ďalšia nočná mora.
Vypla som budík a vošla do dverí kúpelne.Spravila rannú hygienu a dala si riflové džínsy s bielím dlhorukávovým tričkom. Vošla som do kuchyne a odzdravila rodičov. Dala som si raňajky a opäť vošla do izby a zhodila svoje telo do jemných perín.
Od kedy umrel Jack sa mi snívajú hrozné nočné mory.

°°Flash back°°
Mali sme romantický piknik v lese a začuli sme nejaký dupot ale moc sme to neriešili. Po za stromu vyskočil veľký medveď a išiel ma očividne uhryznúť ale Jack ma začal brániť a kričal nech utekám. Utiekla som k najbližšiemu stromu a vyliezla čo najvyššie. Na konári stromu som aj zaspala. Ale ráno ma zobudilo húkanie policajných sirén. Strašne moc som plakala lebo som sa bála o Jack-a. Za všetko môžem ja! A ja! Nechápem ako som ho tam mohla nechať. Som hrozná!! Zliezla som zo stromu a keď som prešla policajným výsluchom som sa zvedavo spýtala, že čo sa stalo. Policajt len ukázal niekde vedla seba a ja som tam hneď pribehla.Keď som uvidela Jack-ové roztrhané telo som sa psychicky ale aj fyzicky zrútila.
°°Koniec Flash Back-u°°

Za všetko môžem ja! Nemala som ho tam nechávať! Do teraz sa budúm s nočnými morami a ani si neuvedomujem že ma to pomaly zabíja. Z týmto spomienok ma hrozne naplo a ja som hneď utekala do kúpelne.

Tam som vyvrátila asi celý včerajší deň a hneď som si potom umyla zuby. Bolo mi hrozne. Postavila som sa pred zrkadlo a premeriavala si ma. Vyzerala som malo. Kosti mi z tela trčali ako nejakej kostre a líce som mala úplne zapadnuté. A asi som pochopila pojdem 'chodiaca mrtvola'. S plačom som sa zrútila na postel a s plačom som aj zaspala. "Jack Nieee!" S plačom som sa zobudila a vystrašene sa poobzerala okolo seba. To bola len ďalšia nočná mora.

Vošla som do kuchyne a napila som sa z vody. Zrazu sa mi zahmlievalo pred očami a upadla som do tmy. Zobudila som sa na mierne pichanie v rukách a hlavne pri hlave. Zobudila som sa v nemocnici. Hľadala som človeka,ktorý by mi mohol vysvetliť čo sa tu deje . Uvidela som infúziu,ktorá je pichnutá v mojej ruke. Zľakla som sa čo sa mi mohlo stať. "Dobré ránko ako vidím ste sa už zobudili," už vôbec som nič nechápala. "Čo sa tu sakra deje?" opýtala som sa už mierne nahnevane. "No slečna, odpadli do kómy a boli ste v nej 2 týždne. "Prečo?" opýtala som sa zvedavo. "Ste podvýživená a máte bulímiu a ste v kritickom stave," zostala som mierne šokovaná ale keď mi došlo čo povedal tak som sa zamyslene pozrela na svoje ruky. Popravde? Boli len kosť a na nej tenká vrstva kože. Mohla som tušiť že to takto dopadne po smrti Jack-a som sa vážne zrútila.

--O pár mesiacov--

Celé týždne som v nemocnici a odmietam jesť. Načo? Aj tak umriem. Bolo mi to naprosto jedno. Mala som na sebe zapichnutých pár infúzii. Jednu na vodu. Jednu na živiny a jednu pre orgány. Napadlo ma. Čo keď ich odpojím? Možno sa prestanem konečne trápiť? Možno môj život už nemá zmysel. Všetký infúzie som odpojila a upadla do večnej tmy. Jack čakaj ma! Vraciam sa k tebe láska! :)


Takže hayy! Dúfam že a vám tento diel páčil a ospravedlňujem sa za chyby! :D Ďakujem za každý komm. alebo votes! tento diel venujem:sonickabe
Dúfam že sa páči a nezabudneš na tento best day ever! :D
Vaša Lili :)

Jednodielovky ♥Where stories live. Discover now