Úsmev, prosím!

123 19 6
                                    

Sledovala som svôj odraz v zrkadle. Vyzerala som ako mrtvola. Doslova. Oči opuchnuté plačom a veľmi viditeľnými kruhmi. Telo mi tvorili rezance, vytŕčajúce kosti a malé modrinky. Znechutene som sa na seba pozrela a z kamennou tvárou si obliekla čierne roztrhané legíny a károvanú košelu. Dala som si topánky,ktoré skôr vyzerali ako čižmy ale čo. Zobrala som si kabelku a vyrazila na cintorín. Keď som naň došla a našla hrob mojich rodičov tak som pred nich hodila kyticu a kľakla si. Kvetmi z kytice som pokryla hrob a oprášila náhrobok. Keď som ho uvidel mi začali tiecť slzy potokom. Kľačala som tam asi 10 minút s kým som našla odvahu sa im prihovoriť. "Ahojte,už to budú 3 roky. Chýbate mi. Čo vám povedať,v škole sa darí dobre. Šikanujú ma stále ale už som si zvykla. Dúfam že sa na mňa práve smejete,lebo musím vyzerať ako debil keď sa rozprávam z náhrobkom. Teším sa keď sa spolu stretneme. Čakajte ma!" pousmiala som sa a zotrela si slzy. 

Postavila som sa od náhrobku a pomalými krokmi sa vydala do školy. "Slečna počkajte! Nechali ste si tam kabelku!" Otočila som sa z kamennou tvárou na muža. Tým som myslela chlapca rovného mne. pozeral na mňa chvíľku a potom:" prečo plače tak pekná princezná? Tu je tá kabelka,"spýtal sa a pri tom mi podal kabelku. S červenými lícami som si ju zobrala a z kamennou tvárou sa chcela otočiť ale on mi chytil ruku a oznámil:"Prepáč nechcel som ťa svojím správaním niak vystrašiť len som bol zvedavý, som Chris" usmial sa."Rose" už  mi cukaly kútiky ale na koniec som sa neusmiala."Úsmev prosím!" zaprosíkal zo zlatým úsmevom čo ma prinútilo sa sčervenať a pousmiať sa. "Noo vidíš aká si krásna z úsmevom" povedal a pri tom sa zase tak zlato usmial. "Môžem ťa pozvať na horúcu čokoládu (^.^)?" "Nemal by si byť v škole?" spýtala som sa zo znakom pobavenia. "Kašlem na ňu keď tu mám sto krát lepšiu zábavu" zasmial sa. "Takže ja som ti na smiech?" spýtala som sa a hrane sa urazila. "Tým zábavu som myslel spoločnosť." oznámil mi a rozkošne sa uculil. Nevydržala som to a líca mi začali horieť. "No čo kašlať na školu." ohlásila som a vybrali sme sa do kaviarne Harryho Pottera. 

Keď sme opustili kaviareň sme sa na seba len zlato usmiali a vymenili si čísla. Povedala som mu celý môj príbeh a on svôj mne. Dokonca máme obaja rovnaké jazvy a rany. Bola som hrozne rada že som konečne našla niekoho kto je na mojej úrovni. Dohodli sme sa že pre mňa zajtra o 20:00 príde a pôjdeme do kina. Tak som s úsmevom zaspala. Keď som vstala bola 1 hodina poobede. Bola sobota. Našťastie. Celý deň som upratovala. Hrozná nuda... Keď bolo 18:30 som si dala sprchu. Keď som vyšla zo sprchy tak som si vysušila svoje čierne vlasy a potom si ich jemne natočila. Na tvár som si dala kvapku make-upu,špirálu,tenkú linku a jemný lesk na pery. Zo skrine som vytiahla čiernu skater suňu nad kolená ,sivý dlhorukávový svetrík a čierne kožené čižmové topánky. Všetko na seba hodila a zobrala si kabelku. 

Vyšla som von z domu a následne ho zamkla. Stál opretý o auto a fajčil cigaretu. Vyzeral úžasne. Čierne džínsy,biele V-čkové tričko a conversy. Keď ma uvidel cigaretu zahasil,usmial sa a objal ma. Objatie som mu s jemným úsmevom oplatila. "Si nádherná" jemne mi zašepkal do ucha keď sa odťahoval. Jemne som sa začervenala a poďakovala mu. "Vieš ja viem že sa poznáme len deň ale už teraz som v tom úplne po uši dúfam že to cítiš rovnako" smutne sa usmial a po tvári mu skĺzla slza. Usmiala som sa a pobozkala ho. Začal hneď spolupracovať a tvár mi chytil do jeho veľkých dlaní a bozkával ma s nehou a láskou. Doslova to išlo z neho cítiť. Bolo to nádherné. Tak ako on som do toho vkladala všetkú lásku čo som v sebe mala.

"Milujem ťa" zašepkala som a tvár schovala do dlaní. "Ja teba viac" usmial sa a ja som sa na neho pozrela. "Úsmev prosím!" zaprosíkal už po druhé a ja som sa na neho uculila a následne ho pobozkala. A takto sme skončili spolu. S úsmevom,prosím...



Takže hayy! Nová časť je na svete a ja sa ospravedlňujem za chyby a za ten dej! Neviem písať love story hlavne s happy-endom lebo nikdy neviem ako to ukončiť! :D Tak dúfam že sa bude ľúbiť. Ďakujem za každý komment a votes. Začala som novú sériu alá. otázky takže pokiaľ vás bude niečo zaujímať stačí napísať. Vaša Lili :)

Jednodielovky ♥Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon