Yazi yazmak her zaman istedigim bir yetenekdi. Size simdi bir cocugun ask hikayesini anlatcam. 1. Tekil şahis ağziyla anlaticam siz oradan anlayin.
Gercekligini ne kadar inanirsiniz bilemem ama her sey size kalmis.Hadi başlıyalım.
ne kadar acida olsa baslangic her zaman duzelir unutmayin olurmu. Bazen en aci seyler bir sure sonra en mutluluk veren seylere donusur. İste hayatin girizgâhı sıkıntıysa nihayeti sükun. Bu hayatta her seyin bir zıtti varki hangisinin daha degelri oldugunu bilelim. Kotuluk varki iyiligin degerini, Uzulmek varki mutlulugun degerini,aglamak varki gulmenin degerini, Bu degerlerinde sahibini unutmayin. Babamin guzel bir sozu vardir. İnsanlar bu hayatta yasadiklari acilar kadar mutlu olmadan gitmezlermis. Eger giderlersede allah burdaki mutlulugun ona az kalacagini dusunup yanina alirmis. Siz sabredin olurmu elbet uzulurmuyum korkusu olmadan mutlu bir sekilde guluceğiz.
Yazi yazmaya olan ilgim beni buralara getirdi. Hikaye dicem yazdigima. Hikayenin basi fazla guzel olmaya bilir. Hatta size sacma bile gelebilr ama sonuna kadar okumaniz dilegiyle. Baslari klasik sonralariysa bakmaniza degecek sekilde.simdiden hepinize tesekkur ederim. Usenmeden okumanizdan baska bise istemez bu çocuk...
06/02/2016 saat:8.36 günaydın...
11/02/1998 tarihinde doğmuşum.Cok riskliymis doğumum nasil anlatayim.
10 gun erken dogmusum neden bilmiyorum ama hep oyle dediler bende ole bildim.Neyse heycanla iste küvete alinmam gerekiyormus yoksa ölebilirmisim. Babamın patronu taninmis kisi diye araya adam koyup zorla kuvete alinmisim allah razı olsun valla ne zaman beni gorse beleşe yaşiyorsun oglum der.
Daha neler neler mesela 6 aylıkken denizde boğulmusum zor bulmuslar siz düşünun acikcasi guzel bir baslangic degil ama cocuklugum guzeldi yani zevkliydi biraz cocuklugum taki 10 yasina kadar anlatmaya gerek yok bilirsiniz hani kumda oynamayi disarda aksam ezanina kadar top oynamayi felan guzeldi acikcasi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Pişmanlık Hikayesi...
Teen FictionBaşları kötü olsada, sonuna kadar okumanız dileğiyle. Buda benden size, karanlıkta yaşıyan bir çocuğun aşk günlüğü. "Tek korkum bir kadının üzülme sebebi olmaktı. Hepte bir kadın üzülme sebebim oldu."