Mutluluğu hak ediyormuşum. Vedam olsun sana .

135 9 0
                                    

Her gelen verdiği mutluluğu alıp,üstüne hüzün hediye edip gidiyor.

Benim açımdan hep böyle oldu.her gelen bir hüzün hediye edip gitti.
Ben bu hediyelere teşekkür olarak
Gözyaşlarımı feda ediyorum.

Dostlarımın hesabi çok pahalı oluyor. Birini kazanırkende çok ödüyorum,kaybederkende.

Ama o gidenler üzerimde bir kaç sözlü iz bıraktı.
Mesela "senin kalbin saf, mutluluğu hak ediyorsun"
Madem böyle diyorsunuz. Madem mutluluğu hak ediyorum. Neden gecelerim rahat bir şekilde uyumaktansa, ağlamaklı geçiyor...

Rica etsem bana bir daha mutluluğu hak ediyorsun demeyin. Hic gitmem dostum diyipte, gidenler size söylüyorum...

Beyza ? Sende dostumdun sende beni anlayandın.
Neden gittinki ? Geri gelicekmisin.

Artık acımaz oldu merak etme.
Artık alıştım her gelen gidiyor. Biri bile durmuyor yanimda.
Neymiş ben mutluluğu hak ediyormuşum. Madem hak ediyorum. Neden gittin mutluluğum. Neden gittiniz mutluluklarim ?

Beni anlayanlar yanimdayken mutluydum ben . Siz gidince mutluluğum kactı. Bide gelmiş sen mutluluğu hak ediyorsun diyorsunuz. Sadece gülerim.

Yermi lan artik bunca yıl acilarimi tek başima kazdim. Bu günden sonrada kazarim. Her gece ağlayarak sildim acılarımi. Bu günden sonrada silerim.
Hepiniz gidin ben benimle kalan acılarimla dertleşirim.

Bu kadar hüzün yeter. Uğruna kitaplar yazdiğim kadin seni biraz daha anlatim yazdiklarimi biraz daha okutayım bunlari okuyanlara. Ondan sonra sana veda edip. Bu sefer hiç gitmeyene açicam kalbimi. Ama okadar kolay olmicak merak etme. Senin izin hep üstümde kalıcak. Senin sözlerini hic unutmicam. Senin gülüşünü hiç unutmicam. Ne kadarda güzel sevmişim seni . Kendimi çok güzel kandırmışım.

Ne yazıcam düşünüyorum hiç bişe gelmez oldu aklıma. Ona yazdığım sözlerimi atim. Uzun uzun mesajlarimimi, ona ozel sozlerimimi bilemiyorum.
Artik yoruldum  yazmak bile istemiyorum ama. Hayalimi gerçekleştircem. Geçmişe dönupte okuyabilceğim bir kitap yazicam.
Belki cok yazım yanlisi olabilir. Belki cok degisik hikaye olabilir. Ama anlamları ortak sizin hikayenizlede ortakdir.

Ona yazdıklarımı atim bari biraz doldursun buraları. Aslinda cok yazacaklarim vardida. Gecenlerde aradı beni bidaha mesaj atma bitti dedi. O güne kadar yarali kalbimi umutlarimla yaşatıyordum. Şimdi direk öldü artık konuşmuyorda. Ne yapalım böylesi en iyisidir belkide. 10 gun içindede sınavım var . Ygs sınavı benim yaşadıklarima bak. Her zaman yaptığım gibi . Arka sıralara geçer susarim. Hayat sırasınin en arkasina...

Azda olsa mesajım var sana, Ufaklığım...

"Gözlerin benim güneşim oldu şuana kadar çok karanlıkta yasamısım farkında bile olmadan eger gidersen ben bogulurum karanlıkta sessiz cıglıklarımla kimse duymadan önümü göremem her görüdügümü sen sanar her bir baskasını görüdügümde daha cok üzülürüm daha cok parcalarınırım zaten hayal olan hayatımı dahada karanlık etme nolursun benim olmasanda günesim ol benim gözlerini kaçırma benden"

Güneşim olan gözlerin. Artık başkasını aydınlatıyor...

"İzledigim en korkunc filmi belkide. Gidisin neden yaptinki neden izlettin bu filmi bana. Ben kucukken korkunca annesinin yanina kosan cocuktum. Ne dicem simdi anneme? Soyle bana ne dicem anneme...

Tek gidişin korkuttu,
Geri gelmiceksin diye..."

Gidişinle dertleşemem, Dur!

"Napicam simdi ben? Hic dusundunmu. Gidisinle dertlesemem. Hic gucum kalmadi bu sahnede oynamaya, artik izlemeye geciyorum. Ne zaman goruceksin. Simdiye kadar izledigim
En iyi film oldugunu.?

Bir Pişmanlık Hikayesi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin