Sıra sende. Vazgeçilmezim...

138 11 0
                                    

16 aralık 2015 gunu tanıdim. Tanismamizdan 67 gün geçmiş. Seninleyse 42 günüm gecti. Hani bana küsüp okadar verdiğin sözden sonra arkana bile bakmadan gittigin günden beri sayamadım. Sensizliğimle geçen günleri.

Biliyorsun tanismamizdan once ufak bir kaybetme yaşadım . Okadar değersizki onun icin elimi yoramam. Nefret doluyum ona ama . Nefretimi bile hak etmez. Boşver gitsin.

Ama iyiki onu kaybettim sen elimden tuttun. Tuttunki ben dustugum yerden kalktim, tuttunki bu gonlume seni hic birakmamak uzeri bagladim . Tesekkur ederim. Haberin olmadan bagladin gönlünü gönlüme. Haberin olmadanda kopariyorsun.

Okadar içtendiki sozlerin inanmamak elde değil. Hani neredesin simdi. Bir zamanlar bana hiç gitme olurmu demistin. Sen cekip gittin nasil yapicaz?

Bana yasattigin su 42 gunun anlamini nasil yuklicem kelimelerime nasıl yeticek cumleler ? Dedin ya hani bir seylere anlam yuklemeyi beceremem. Ben senin kalbine bir anlam yukledim hic anlatim bozuklugu yasamadan. Peki bir kez olsun bu duyguma anlam yukliyebilcenmi.? Seni burda hic anlam bozuklugu yasamadan seven bir adam var ? Gene sans vermek istemicenmi? Cok kotuyum anla halimi dicemde anliyabilcenmi?

Oyle sevdirdinki kendini,bu kalbim her saci uzun olani sen saniyor. Her kalbi guzel olani sen zannediyor. Sonra gülüşlerin geliyor aklima. Baska kimsede olamicak gülüşlerin. Sen olmadiğini anliyorum. Hüzünleniyorum haberin bile yok. Bu yazdıklarimi okuyabilecekmisin bilmiyorum. Aynisini sana zaten elimle kitap haline getirip gonderdim.her kelimesini anlayarak okudunmu?
Bence okumadin okusaydin susmazdin. Kalbin baskasida bile olsa susmazdin.

15 ocak cuma gununu hatirliyormusun? Hani o yuzume utanarak baktigin gun. Senin icin okuldan kactim yanina geldim. Sen ben bide iki arkadasin daha. Onlar bir ara ciktilar disarida bas basa kaldik. Sadece o gunu bile anlatmam sayfalar alir.

Hatirliyormusun telefonda kadinin biri oyun videosu cekmistide onu izliyordum. Onu dedigim an yuzundeki kiskanma ifadesi vardi ya beni orada sana bir kez daha aşık etti biliyormusun. Kiskadirdim tekrar tekrar asik oldum. Bazen diyorum iyi kazimisim seni bu kalbime . Benden gittin ama ben hala goz hakki diye mutlulugunu yasiyorum.

Ne kadar guzeldi ya hic bitmesin diyecegim gundu. Senden bise istemistim orda hatirliyormusun. Yuzume bir kez olsun gül demistim. Gülki bi kalbim unutmasin seni. Utanarakta olsa gulmustun. Unutamiyorum gozumun onunden cikmiyor.  O guluslerin gozkapaklarimin altina cizilmis gibi ne zaman kapasam seni goruyorum.

Babam tatlici biliyorsun. O gun yanina gelirken tatli getirmistim. Bana kendi elinle yedirdin. O lokmayi hic unutmicam . Sirf sen yedirdin diye ben o tatliyi sevdim. Okadar guzelsinki. Guzel kelimesi yaninda sadece figüran kalir. Sahneyi sana biraksa bu film hi bitmez.

İste izledigim en guzel filmdi gulusun. Sahnedeydin bense oyle izledim seni . Elinden tutup seni seviyorum diyemedigim her gun icin ozur dilerim. Sana sarilip her sey gecicek diyemedigim icin ozur dilerim.basindan öpup her seyimsin diyemedigim icin ozur dilerim.

Gulusu hayallerime meydan okuyan kadin.

Seni cok sevdim , seviyorum, sevicem. Bazen oyle zaman gelirki. Bu zamanin pause tusu nerde ? Diye sorasiniz gelir.
O gunun pause tusunu istiyorum hayat.oturup tekrardan izlemek istiyorum.

Seninle olan hayallerim vardi. Hic bitmicek umutlarim vardi. Ne yapicam simdi bu hayalleri. Bir kac tanesini soyliyimi.

Bir pazar kahvaltisi hazirlicaktim
Sana. Sonra yanina gelip uykuda yatarken izlicektim sonra cay sogumasin diye . Basindan öpüp kaldrcaktim seni.

Günaydın gülüşü hayallerime meydan okuyan kadın kahvalti hazir elini yuzunu yikada gel olurmu  ? Dicektim.

Biliyorsun gıdaya olan ilgimi cok yemek yaparim. Sevdim hep yemek yapmayi . Ayri bir sanat gibiydi benim icin. Belkide annem ogretigi icindi sevme nedenim . Ben 4 ay tek basima kendi kendime bakan insandim. Senin icin bir pazar kahvaltisi? İste sana her yemegini ben yapardim. Sabah, akşam AŞK karina yapardim ben sana yemekleri.

Hani bana yumurta sarili mercimek corbasi yapicaktin. Mercimek corbasini cok seviyorum sende yapsaydin bana bir corba . Baska ne isterdimki. Cok hayallerim vardi be vazgecilmezim.
Neden gittinki sebebsiz yere?

Tek hayalimda;beni arayipta "gelirken iki ekmek getir olurmu" demen. O gün gelsin ben bu sairliği bırakip senin gibi bir siiri okuyacağım.
Söz...

Sirf sen tutuyorsun diye ben galatasarayi sevdim.
Sadece evini gorebilmek icin otobuslerde evinize bakan pencere kenarlarina oturdum.
Sirf sen yasiyorsun diye oturdugun yeri sevdim. Sen varsin diye ben hic bitmemek uzeri SENİ sevdim...
Sirf kalbin temiz diye seni korkarak sevdim kirletmemek icin.
Sirf yaralisin diye korkarak dokundum kalbine acitmiyim diye.
Neden anlamiyorsun beni cok sevdim seni biseler de bana artik. Sonunu bilmeden beklemek cok aci veriyor.

Hic gitmemissin gibi yasiyorum ben . Yokluguna alisamadim. Hala ruyamda seni goruyorum. Okadar gercekciki anlatamam bazen aldanip sarilmaya calisiorum. Sonra kendimi okula gitmek icin calan alarmi sustururken buluyorum.

En guzel alarmım olucakti . "Aşkım hadi ise gidiceksin kalk artik" oyle bir alarm olurduki bu bana . Ben pazar günü bile kurardim bu alarmi. Sirf sen caliyorsun diye.

Sen yoksun ama bu kalbim hala seninle konusuyor . Duyuyormusun?
Bana verdigin sozler geliyor aklima duusnuyorum acaba tekrardan gelicekmi. Soz vermistim sana tutmadan gitmem gidemem diyecekmi. Sonra bir ses geliyor icerden.
" gitti doğuş artik baskasinin hayali oldu gitti anla" diyor . Elimden geldigince susturuyorum. Gel yardim et bana susturalim bu sesi .

En guzel hayallerimin sahibi.
Ruyamda gordum seni gecen gece.
Gene soz verdin, bu sefer tutucakmisin?

Gidisiyle dertlesemediğiniz insani,gelisiyle mutlu eden unutturur.
Benim kalbim gidisinle dertlesiyor. Kapandi kapilar mutluluga...

Size tavsiyem sizin olmayan bu agactan fazla meyve yemeyin. Benim gibi pisman olursunuz sonra.

Bir Pişmanlık Hikayesi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin