Dediğim gibi insan bazen sevince ne yapacağını bilemiyor ve tek istediği mutluluk oluyor.
Formulumu; Sen,O ve sonsuzluk. Yetermi? Bazilari icin yeter onlardan biriydin ama hic "O" olmadi tek sorunda buydu. Neyse iste mihribani unutmak hayatimdan 4 senemi caldi . 10 yasindan sonra daha ilk okul 4 de gdiyoruz .
Okulda normalde cok iyiydim siralamada 2. Felandim bir kardesim vardi hala konustugum her zamanda konusacagim onur diye o birinciydi ben ikinci siradaydim ama ne olduysa mihribandan sora oldu dustum derslerimden geri kaldim. Sonra kendime gelmem icin kendimi oyunlara verdim hep oyun oynadim bilgisayar oyunlari. Bilirsiniz normal bir cocuk ilk bilgisayar oyunu. Gta, cs, nfs gibi seyler olur benim ilk oyunum Knight Onlineydi siz dusunun ne yasamisimdir.
Oyunu oynayaar bilir uzatmama gerek yok kisacasi onu unutacak 4 senem boyle gecti sabah okul eve gelince bilgisayar oyun , yemek, uyku tekrardan okul boyle donguydu yani. Sonra 7. Sinifta felan insanlarin akli gelismeye baslamisti ben hep sessiz sakin arkada oturan cocuktum ama konusmam cok can yakardi kac defa disipline gittim ogretmenlere laf sokmaktan.
Yapamiyorum hak ediyorsa o laf agzimdan cikacak tutmaya gerek yok .bu sayede cok dikat cekmistim . Kiz arkadaslarim
Olmustu kanka muhabbeti felan hic birini kotu anlamda gormedim yapamazdim aklimda hep mihriban vardi .Burcin diye arkadasim oldu hep onun yaninda otururdum tek mihribani o bilirdi onunla gulerdim azda olsa kendime getirmisti beni. Sonra 8. Geldi ilk gun. Bizim burda 3 tane okul
Vardi biri tamirata ne girmis ordakiler bizim okula geldiler.İlk gun iceri bi grup girdi gozume tek batan iclerinden. Bir kiz uzun sacli uzun boylu yesil gozlu felan . Orada dedim kendime bununla tanismam lazim olmaz dedim. Aklim
Dagildi be an mihriban neymis aklima bile gelmez oldu. İnsan hani bazi zamanlar dolunay olurda onu izlersin ya. Elinde bir nescafe ada cay . Yaz gunu balkonunda dolunayi izlersin oyle biseydi iste onu izlemek.Sinifta ders dinlemez oturur onu izlerdim kimsenin dikkatini cekmedi tabiki burciden baska . Hani oyle dostlarin olurki sessizligin onlara konusur ya . Onlar iste gercek dostur. Bazilarida konussanda anlamazlar dostum dediklerin iyi gununde sendenfazla gulenler.
Varsa oyle biriniz hemen mesafenkoyun yoksa cok can yakarlar. Mesafe koyunki senin asil dostun olcaklar yaninda kalsinlar. Eger cevrenizde sessizliginizde cok cumleler duyan birileri varsa . Onları kalbinizin en guzel kosesine koyun .
Merak etmeyin onlar yerine iyi bakar zaten onun icin gelmistir yaniniza...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Pişmanlık Hikayesi...
Novela JuvenilBaşları kötü olsada, sonuna kadar okumanız dileğiyle. Buda benden size, karanlıkta yaşıyan bir çocuğun aşk günlüğü. "Tek korkum bir kadının üzülme sebebi olmaktı. Hepte bir kadın üzülme sebebim oldu."