10 yaşinda ne ister insan hayattan...

146 10 0
                                    

10 yaşindasiniz dusunun ne istersiniz hayattan. Oyun, bilgisayar, gulmek eglenmek degilmi ama olmadi iste. Nasil anlatim
Bilmiyorum iste abim var benden 5 yas buyuk onun bir sevdigi vardi annemin yakin arkadasinin kizimiydi neydi onlara oturmaya gittik duğun meselesi felan vardi neyse fazla uzatmicam.

Ben 10 yasinda bir cocuktum o zaman tek yaptigim babamin takoz telefonunda yılan oyunu oynamak bilirsiniz o oyunu hani yem pesinde kosan yılan 😂
Neyse iste oynuyorum yilan oyununu bir ara ne oldu bilmiyorum kafami kaldirdim bir baktim karsimda O. 10 yasinda abi dusunun ne kadar dogal cocuksu samimi kafami kaldirdim
Bir daha indirmek aklima gelmedi ne kadar guzeldi varya oyle dondum kaldim.

Sonra ne oldu bilmiyorum tanistik iste arkadas olduk adı Mihribandi. Ne kadar guzeldi ya insan o yasinda zamanin durmasini istermi 1 hafta kaldik yanlarinsa ama hayatimdan 4 yıl aldi unutmam icin.

Bunlarin arka bahcesi vardi ordada bir kopek hep oraya kopegi sevmeye giderdik daha dogrusu o kopegi sever bense onu izlerdim. Hic unutmma arka bahcede bir seftali agaci vardi onun altinda otururduk belki o otururdu ben sonsuzlugu yasardim
Ne zevkliydi be ne oldu bilmiyom bir ara sol yanagimdan optu kacti eve.

Oyle dondum kaldim oracikta insan anlik olurmu resmen oldum be . Arkasindan bende gittim eve ha bu arada seftaliyi cok severim belkide tek nedeni buydu beynimin bana oynadigi bir oyun unutmamam icindi belki seftaliyi sevmem neyse.

Bunun anneannesi vardi cahil kadin. O ogrenmis bizi gitmis 10 yasindaki kizin aklina girmis kendince sahte guluslu hayatina cekmis kizi. Yok paran olmassa mutlu olmazmissin onlarla mutlu olmazmissin sahte gulucuklerle olan hayatina cekmis anlatmis hayatin gercekleriymis güyâ.

Dugun gunu gelmisti masada oturuyorduk karsidada mihriban onu izliyordum ben bir ara beni koseye cekti biseler soyledi iste hatirlamiyorum tam ama cok aciydi; yok seninle mutlu olmicakmisim oyleymis boyleymis felan hahha simdiki aklim olsa sadece gulerdim. Nemi yaptim sadece sustum her zamanki gibi sustum gormesin uzuldugumu uzulmesin diye.

Simdi nemi yapiyordur bilmiyorum en son haber aldigimda evlenmis kendinden 10 yas buyuk biriyle. Tek istegim mutlu olsun ne isterimki baska ondan kalbimde bir iz birakti haberi bile yol aklimda azda olsa yeri var Kalbimde, birak oturmayi ayakta kalmak icin ble yeri yok. Allaha emanet ol mihriban.

Ah be vicdansiz ask ne kormussun insan bi bakar geldigi kisinin yasina daha 10 yasindayiz vicdansiz...

Bir Pişmanlık Hikayesi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin