Seni severmi olsa kalbin akli ?

174 8 0
                                    

Doğum gunumu hatirliyormusun. Hani 11 subat 2016. Hani gozumden dustugun an, hani kusmemizden 19 gun sonra .

Hatirliyormusun ?

Benki kendi dogum gunumde sana kitap yazip hediye etmis adamim. Sense dogum gunumu kutlamayan değer bilmez kadın.

Hayat sevdiginin yagmurun altindan gozunden dustugunu izletecek kadar acimasiz.oysaki ben oraya seninle islanmaya gelmistim. İslandik ama ben yanliz sense kalbimdeki yerinde.

Hic unutma olurmu o günü seni uzaktan izlediğim günü. Kitaplari almak için bile başkasını gönderdiğin günü.
Keske yanima gelseydin. Beraber islansaydik , sen kitabi okusydin ben seni izleseydim. Yanimda getirdigim tatliyi yeseydin, yedirseydin.

Keskelerle çürüdü bu hayatim . Ne kadarda cok hayal kuruyorum . Bilmiyorum durduramiyorum kendimi en ozgur oldugunuz andir bence . Hayal kurabilmek. Hayal kuramayan ozgür değildir. Allah hic kimseyi hayal kuramicak kadar kotu bir duruma dusurmesin .

Tek el işaretine bakardim varya gitmem icin . Bekledim git demedin izledim bende senin gidişini. Baskalariyla konustun erkeklerle konustun sinirden elimi kiracak seviyeye geldim ama olmadi .

Bana attığın mesajı hatırlıyormusun?

"Akşam üstü sevmelerinde ben hep seni düşünür, sana yazarım. Sen uyursun. Başını koyduğun, saçlarını ve tenini hisseden yastıktan, bacağına dolanan yorgandan kıskanırım seni. Aranan kan bulundu, tüm ihtiyacım sensin. Zamanı gelince bir bavulu toplamak hiç bu kadar heyecanlı, bir bilet hiç bu kadar değerli, hiç bir bekleyiş bu kadar dayanılmaz, hiçbir ten bu kadar kıymetli, hiç bir sevgi düşüncesi bu kadar sonsuzluk düşüncesi katmayacak. Geleceğim ben, yuvama hayallerimiizin her zerresini gerçekleştirmeye ve o an diyeceğim ki "işte benim yuvam" , üzerime atılan her toprağı kendi eliyle süpüren, ruhumu titreten adam. O kadar güzel sevdiriyosun ki kendini insan doğduğuna şükredip "iyi ki ardarda yazdım seni gönlüme ulan " diyor. Nasıl güzel bir insansın sen, nasıl da sevmek için yaratılmışsın, her bir hücreni sonsuzluk yanıyla öptüğümü farzet. Sen bi kere yanaklarımı avuçlarına alıp öpsen yanaklarım yer çekimine karşı koyamaz. Beni sevmeye geç bile kaldın,ama arındık ve daha sıkı sarıldık. Benim içinde yaşa,benim içinde öl. Benim içimde yaşa seni içimde gör. Biriktir acılarını içime göm. Ait olmadığın her yerde benim içinde öl. Bi kaç gece olsa da olur benim içinde üzül,yeter ki silinmesin benimle yaşadığın hiç bir hatıra,aklından geçen bensem,benimle öl'. Canımın içi yandı ama bir seni bitiremedim. Sığın bana, sığın ki her hücrem benimle can bulsun, damarındaki kan ben olayım. Kolundan tutup zorla aynanın karşısına geçirip "al işte gerçek gülüşlerimin sahibi" diyemediğim her saat için, ayrı bir özür borcum olsun. Benim için geç aynanın karşısına. Gecemin günümün en güzel yanı sen isen eğer benimle sürün. En güzel hikaye isen benimle bit. Yeniden doğma nedenim isen benimle doğ. Uyuyorsun ; soğuyan saçlarından öperim. Üşümüş ellerini alır parmaklarını öperim, gözünü açar açmaz ilk göreceğin eşyayı, gördüğün yaşadığın dünyanı öperim. İçimin en güler yüzü, sabah uyandığımda perdeyi çekmeme rağmen odama uzanan güneş. Mutsuz olduğun, gözyaşı döktüğün, içini döktüğün her gecenin sabahında yanındayım. Birşeylere anlam yüklemeyi beceremem ama ellerine bütün anlamımızı yüklemeden edemiyorum. Sana ömrümü bırakıyorum, istediğin gibi kullan."

Bunu banamı yazdın bilemiyorum ama okudukça sana tekrar tekrar aşık oluyorum vageçilmezim..

Okadar güzel yazmıssınki bazen kendime sen yazımı yazıyorsun lan diyorum. Ama olsun her şairin kendi acısıdır ya sözlerı. Bazısı okur hiç bişe anlamaz. Bazısı okur çok şey anlar. Bende ole yazıyorum işte. Varmi benim kadar seven? Varmı benim kadar kaybeden.
Eminim vardır ama herkezin acısı kendine ozel.

Bir Pişmanlık Hikayesi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin