İste tanismam gerek dedim ya . Burcin bunu anlamis konustu benimle ben hallederim Tanisirin onunla dedi. Burcinle bu cok yakin arkadas oldu resmen kanka gibilerdi .
Bende burcingilin arkasinda oturuyordum tek basima .Bizim ayri bir kafamiz vardi yani okulda . Bir sekilde ne oldu anlamadim konustuk muhabbet ettik her sey sanki orada gecti.
Bazen hafiza kaybi gerekir ya oyle gibiydi resmen hafiza kaybim oldu. Benimlede samimi oldu kanka gibi olduk ben istemesemde oyle olduk. Cok guzel bir seneydi hic bitmesin diyecegim ama bitti her gzel seyin bir sonu vardir ya benimki cok agir oldu ama .
Sirf o erik seviyor diye ben her sabah okula gelirken erik getirirdim oturu beraber tenefuste yerdik . Sirf onu sabah derste yatarken izlemek icin evde erken yatardin. Dersten yanimda otururdu. Sabahlar yorgun olurdu uyurdu bense onu izlerdim .
Siraya uzanan ellerinden kiskanirdim sirayi. Ayaklarinin deydigi demirden kiskanirdim. Kokusunda hayallere daldigimdi .
Bilirsiniz ilk okul yani her seye kiziyorlar telefon getirmeye korkardik biz . Cok iyi hatirliyorum bi ara top oynarken hocanin ustune yanlisliklla top gitmisti onun icin tum sinfin erkekleri disipline gittim dusunun okulun halini.
Sinifta cit cikaramazdik. Bizde kagitlara mesaj yazarak konusuruk. Birbirimize mesaj atardik. Ne guzel zamanlardi ya. Ben bugune kadar tek korktugum sey .
Bir kadinin uzulme sebebi olmakti. Hepte bir kadin uzulme sebebim oldu...
Neyse ben yapabilecegim en buyuk aptalligi yaptim.Gittim buna cikma teklifi ettim nerden bilebilirdim beni sadece arkadasca sevdigini. Bir kagida sozler yazarak arasina gul koydum verdim . Ozaman bile vardi bu sairlik yazmak icin dogmusum resmen.
Oyle zekiydiki o gulu gordugu an anlamisti hic icine bile bakmadan geri verdi bana sadece ben yapamam dogus dedi. Belki acsa okusa en azindan mutlu olurdu okumamisti. Yazdigim sozun basi bile guzeldi. Tek cumleyi okusa yeterdi. Kokusunda hayallere daldigim...
Arkadasligimiz öldü bittim ben orada resmen. Utancimdan okula gelmez oldum . Herkez bilir beni ben ne olursa olsun gulen cocuk simdi yuzunde gulumseme olmaz oldu gulsekte mutluluktan degildi.
En uyuz olduklarim mutlulugu sadece gulmek sananlar var. Benim onu dusunmem bile bir mutluluk resmen. Neyse sabah okula gidiyorum diye cikar . Evin damina gider orda yatardim oglen geri eve inerdim. Uzun sure gitmedim okula sonra devamsizlik siniri geldi diye ciktim gittim zorla. İlk ders turkceydi sanirim ama hocamizi hatirljyorum .
Cok severdi beni oturdum tek basima sinifta. Bu arada kokusunda hayallere daldigimin ismini soylemedim.ipek melikeydi. Geldi iste sinifa ipek girdi iceri yuzume bile bakmadi en arkaya gecti. Simdi biraz tuhaf olcak ama sinifta dersteyken agladim resmen .
Erkek adam aglarmi demeyin bazen aglamak insani rahatlatir deneyin eger aciniz varsa aglayin bakalim nasil rahatliyorsunuz eger agliyamiyorsan aci cekmemissindir. Okadar cektimki artik doldu bu bardak disari goz yasi olarak dokuluyor.
Hoca gordu beni disri cikardi. Biliyorlar beni ben iste her seye gulen dogus agliyordu anladilar bir degisiklik oldugunu . Mudurun yanina goturdu. Mudur sordu;
Dogus ne oldu ?
Sustum konusmadim.
Anneni arayim gelsin dedi.
Hayir dedim hayir hocam
Sakin asla annem benim gucsuzlugumu gormesin ne olursa olsun hep guldum hic bir zaman karsisinda aglamaim gormesin oglunun gucsuzlugunu .
Ne zaman bise olsa hep yatagimda aglarim . Bilirimki bazen yanlizlik, sessizlik ve karanlik bir ortam cok sey konsr. Deneyin bir kere. Eger olurda bir gun hic pes etmeden sevebilcegim
Biri cikarsa onunda beni sevecegi sekilde.Ondan yastigini istcem. Anlatsin bana o sabahlara kadar agladigi geceleri.
Mudur dedi tamma oglum kendine gel az derslerine odaklan felan gibi seyler iste .Hepsi bos eve gonderdi sonra geldim iste okula hep uyudum ama geldim uyudum. Sonra bir gun uyuya kalmisim ogle arasina cikmislar. Yanima geldi ipek. Durttu bni dogus dedi. O sesi hic unutamam duydugum an direk kalktim ruyamda onu gorsemde gercekte gelmisti kalk dogus dedim kalktim. Efendim dedim nasilsin dedi. O lanet olsasi soru nasilsin?
Cok guzel ya hep iyiyim desekte kotu oldugumuz soru. Sadece sunu dedim. İpek yaptigim ve yapacagim her sey icin ozur dilerim beni belki anlamican ama olsun ben seninle arkadas olmayi goze alabilcek kadar cok sevdim.
Arkadas kalalim yeter dedim. Yetmedi...
Arkadas olduk ama yetmedi.Neyse sonra sbs geldi. Benki bakin. 6. Sinifta 390 larda 7. Sinifta 386 mi ne 8. Sinifta belki kaybetmesem boyle olmazdim. Girdim
Sinava hic bise dusunemiyorumki sadece daldim uzaklara son gunlerimizdi okul bitcekti ben onu gormeden ne yapcaktim dyodum.Her seyi goruyodum millet sorucozuyordu ben hayal kuruyordum . Sonra bir ara ogretmen son 20 dakika dedi onu duydum. Baktim kitapciga hic bise yon elimde. Actim kodlamayi salladim rasgele.
200 mu ne almistim. Secim zamani geldi . Annem hep istemisti saglik meslege git diye yazim saglik meslegi. Yedek listesine aldilar bekledik gelmedi ortada gelince meslek lisesine dustum.Gene kaybettim iste gene ask kazanmisti yeniyine beni. Elbet bir gun ama ole birini bulacamki annemden sonra olumune sevecegim tek kisi olcak. Getircem karsina dicem hak simdide vursana. Ozaman ne yapcaksin AŞK...
Her neyse kokusunda hayllere daldigim. Allaha emanet ol . Haberin yok ama kalbimde hala guzel bir yerin var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Pişmanlık Hikayesi...
Novela JuvenilBaşları kötü olsada, sonuna kadar okumanız dileğiyle. Buda benden size, karanlıkta yaşıyan bir çocuğun aşk günlüğü. "Tek korkum bir kadının üzülme sebebi olmaktı. Hepte bir kadın üzülme sebebim oldu."