Unutulmuyorsun...

50 6 1
                                    

Bügün günlerden çarşamba 30 haziran çarsamba. 151 gün ve ben hala onun için üzlülüyorum onun benden hic haberi yokken. Kendine eziyet ediyorum resmen ekran fotom hala o her actiğımda hala mutlu oluyorum. Watsapp tan hala onu takip ediorum hep foto degistiriyor hemen telefonuma kaydediyorum. Yeni sozler yaziyor okuyorum. Gizli hesap acik instagramdan takip ediyorum belki foto atar diye. Ne yapiyor suan tam bilmiyorum galiba tatilde egleniyor geziyor ben ygsye girerken aklimda o vardi lysye girdim gene o var. Bir türlü bırakamiyorum. Aslinda yazmak istemiyordum onu buralara ama icimdekileri dokmem lazim kimler okuyor bilmiyorum ama derdimi anliyosan ne mutlu bana.

Kimin icin atiyor kalbi ben onun icin burda her gecemi mahvederken.

"Ben kaç gecemi mahvettim görmezden gelindi..."

Platonik askmidir nedir anlamadimki bi insan kendisiyle 151 gundur konusmadigi insani fotoraflarina bakip nasil mutlu olabilir. Bazen kendime kiziyorum dogrumu yapiyorum bilmiyorum . Fotoraflarindaki senle konusuyorum hic duyuyormu acaba.
Uzun zamandir hic bakmadim buraya aklima geldikce bir seyler yazicam artik . 151 gundur ondan baska bise dusunemiyorum zaten. İlerleme var ama eskiden her gece ruyalarima gelirdi artik 3 gune bir anca okadar guzel oluyorki o ruyalar hic uyanmak istemiyorum. Ramazanda küslük olmazmis keske küs olsaydik keske unutmasaydi beni. Ben arkadas kalmayida goze aldim bole uzaktan izleyip hic bise yapamamak cok kotu.

Bir onceki yayinladigim bolumde sana biraz kizdin aslinda cok kizdim ozur dilerim oyle seyler yazmak istemezdim ama insan kiziyor ya senin icin burda gozyaslari dokerken senin benden haberin yok ya o iste uzuyor insani. Seni hala seviorum seviyrumki hala ruyalarimdasin. İnsan hayal edipte gerceklestiremediklerini gorurmus ruyada sen benim hayal edipte gerceklesemeyen en guzelimsin. O yuzden ruyalarimdasin . Hala vazgeçilmezim diye kayitlisin ve hala mutlu ediyorsun kendine iyi bak allaha emanet ol her zaman hic beni bilmesende.

Bir Pişmanlık Hikayesi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin