Sevmek bazen senin olmayani seninmis gibi sahiplenmeyi gerektirir.
Oyle seversinki senin degildir ama seninmis gibi davranir seninmis gibi umut edersin.Bazen senin olmayan kisiden aldiginiz mutluluklar bir sure sonra yok olunca uzulmeyin.
Şöyle düşünün senin olmayan bir ağactan göz hakkı diye alinmis portakal gibidir o tür mutluluklar.Ağaç senin değildir ama sanki seninmis gibi sever meyvesini yersin ama o gun gelir .bir zamanlar sevdiğin o ağaç artık sahibine meyve verir .
Öyle bir durumda yapilmasi gereken tek sey unutmaktir baska ağaç başka meyvelere bırakmaktır bu ruhu.
Mutluluğunuz elinizden alinabilir belkide hiç sizin olmamiştirki elinizden alinmistir.
Sizin olanla yetinmeyi bilin uzakta aramayin bazen yanı başinizdadir göremesenizde.O kişiye geldik hani uzakta bile olsa her şeyimi ona adadığı . İsmini vermicem suan eminim oda okuyordur bu yazdiklarimi. Sonra kizar bana rezil ettin diye.
Kendisi demisti bana bazen oyle seversinizki o kisiyi uzaktada olsa ömürde verilir gönülde.
Hatirliyormusun bunlari?
Neyse 2015'in 16 marti yada mayisi tam hatirlamiyorum tanismistik.
Uzakta bile olsa bazen her seyini unutturur ya insan oyle biseydi iste . Uzaktaydi belki, hiç elini tutamadim belki yuzune bakip seni seviyorum diyemedim ama her gece sana yazdim ben biliyormusun ? Ugruna sözler yazdiğım ilk kadindin sen .
Her gece benim olmasanda benimmissin gibi söz yazdim sana hatirliyormusun ilk zamanlarimizi. Hani o sabahlamaya calistigimiz gunu . Bana uyuyamiyoruz koyun atlatalim demistin ?
Bende sana okadar şansızımki atlatmak icin çağirdiğim koyunlar bile bu mal'amı düştuük diye mirildaniyor demistim. Gülmüştük eğlenmistik. Sana ilk teklifimi hatırlıyonmu ?
Şarjımın sonunu benimle bitirirmisin demiştim.
Nasılda şaşırmiştın.Aslinda ben sana seni sevdigimi soylemeden once cok mutluyduk degilmi? Mutluyduk ama ben kendi kendimi yiyordum. Beni seviyor umuduyla yasiyordum.
Sakadan bile olsa yaptigimiz o evlenme hayalleri bile guzeldi .
Annemden cok korkmustun o seni taniyor diye o seni biliyor diye. Biri bizi duyar diye korkmustun . Neden korktunki? Ben seninle her seye raziydim inanmadin bana . Benide o hani sana umutlar verip sonra gunu gelince arkasina bile bakmayip gidenlerden sandin . Oylemiydim gercekten . Suan bile gidemiorum suan bile ozluyorum belki kalbimde baskasi yazili ama bu ruhum seninle olan mutluluklari ozledi "o" kisi ne yapicaz ?
Belki senin guzel oldugunu soyliyen tek insandim. Kendine guvenin yoktu hep korktun . Korkaktin bence o yuzden gittin zaten. İnanmasanda guzelsin belki aynaya bakinca bu nasil tip lan diyebilirsin ama ben sana bakinca bu ne guzellik diyen kisiydim.
Neden anlamadin bilmiyorum beni neyse konumuz bu degil. Senin icin ben 6 ay bekledim sabrettim zamanini kolladim . Korkuyordum sende gidersin diye . Her animda korktugumdun cekip gidersen ne yaparim dedigimdin. Gittin nemi yapiyorum bak kalbimde olmasan bile sana yaziyorum.
6 ay bekledim sonra bir kitabin icine ufakta olsa sozler yazdim teklif ettim sana gonderdim. Unutma olurmu o kitap kalsin sende. Simdi onu bana gondersen icini doldururdum her kosesini doldururdum. Bu kafayla yazamicagim sey yok oraya keske doldurupta gonderseydim . 5 6 sayfa yazi yazip gonderdim utaniyorum simdi dolduramadigim icin.
Nemi yaptin kabul ettin evet ama fazla surmedi. Fazla diyemicek kadar kisaydi . 6 ay bekledim. Beklemem bittikten 3 gun sonra seni sevgili gibi goremiyorum dedin . Oyle sevdimki seni arkadas kalalim dedim belkide en guzeli oydu cunku bir insanin istiyecegi turden bir arkadassin.
Arkadas kalsak yeter dedim . Yetmedi
Olmadi yapamadim belki her gun konustuk . Her gun mesajlastik ama yapamadim dayanamadi bu kalp senin baskalariyla yasamana. Bir kez olsun gelim dedim yanina utandin gelme dedin. Sustum tamam dedim. Ben oraya seni gormeye degil. Elinden tutupta tum benligimle seni seviyorum demeye gelcektim. İstemedin .Seni her seyden kiskandim cevrenden kiskandim her kezden. Tarkana hayranligin vardi tarkandan bile kiskandim.
Ne olursa olsun suan bile "ne yapiyorsun" mesajin yeter bana .
Seni oyle guzel sevdimki sana olan bu svgi atesim hic sonmemek uzeri yaniyor. Goremiyormusun? Sana soyledim her zamanda soylerim kalbimin en guzel kosesindesin. Kimse yerini alamicak .Tek amacim seni kotulerden korumakti . Hani o soz veripte arkasina bile bakamdan gidenler varya. Onlarin acitigi yarada benide yaktin . Olsun ben seninle yanmaya bile raziyim.
Seni koruyamadim ozur dilerim
Kalbimin en guzel kosesi.Yanina gelipte elinden tutup seni seviyorum diyemedigim her gun icin ayri bir borcum olsun.
Senin bu sevgi atesinin ustune ates kondu be gormedin. Baskasi senin yerine ates yakti bu kalpte. Keske elimden tutan sen olsaydin keske hic gitmeseydin . Hayalimdeki kisiydin . Annem bazen soy adimi adina koyardi oyle mutlu olurdumki anlatamam.
En guzel sozlerimi ben sana yazdim belki haberin bile yok. Eminim suan bunu okuyorsun ne olur uzulme olurmu senin yerin her zaman ayri olucak bu kalpte .ne zaman istersen gelebilirsin bu kalbe . Her zmaanki gibi sevgiyle karsilanacaksin.
Haberin yok ama ben uyurken fotoraflarinda yanagindan öpen kisiydim.
Haberin yok ama arkandan cok agladim. Senin icin akan her damlama degersin merak etme. Sen bu kalbin aci vereni oldun ama degdin unutma.Ne olur geri donsen? Hani beraber kitap yazicaktik hani sen kapak hazirlicaktin ben soylicektim sen yazicaktin ne oldu? Vazmigectin.
Ben mutsuz kisiymisim sen hayatinda mutsuz insan istemezmissin. Ben hüzünlüydüm beni sen seçtin. Benim tek mutsuzlugum senin bu atesi baskasinin sondurmesine izin vermem oldu ama goremedin.
Dogum gunumu kutlayanlar arasinda en degerlim sen oldun. O yaptigin hediyeyi unutmicam . Unutamam seni unutma olurmu. Seni sevmenin cok yolu vardi bense tum kalbimle sadece seni seviyorum dedim yetmedimi sana?
Seninle olan anilarim var hic unutamicagim . Sende unutma olurmu. Mutlulugunu isterim baska bise istemem bide beninle olmani. Olurda bir gun hatirlarsan beni. Ozlersen bu kalbi. Beklerim seni her zaman acik bu kalbin kapisi sana. Kilitli bile olsa
Kapilar.paspasin altina bakman yeterli "o" kişi.Kitabi sana yaziyor olsam hic bitiremezdim. Ozur dilerim bu kitabi snin sevgi atesinin ustune ates yakan kisiye yaziorum . Oku ama olurmu oku bu sahis senden sonra sevebilcek birini daha bulmus ama bu kalp hala seni unutamamis.
Unut beni dedin belki. Cok kolaymi saniyorsun? Sana yazdigim son mesajimi atimde veda edim . Vedami dedim ozur dilerim ne vedasi. Geri barismamiz dilegiyle.
"Sen ilk goz agrim hani ilk soz yazdigim ilk kalp agrim hemen her seyimin ilki. Sen bole olsun istemiyorsun hic bana anlatmadin birini sevipte onun seni biraktigini keske anlataaydin seni savunurdum hic demedin keske deseydin. Ozur dilerim seni uzerlerke. Yaninda olamadigim icin ama bak artik burdayim onlarin actigi yarada benide yakma . Seni cok sevdim sevicem seviyorum ama anlamiyorsun. Benim farkli olmadigima inaniyosun. Bi dusunsene seni sevgili gibi goremiyorum dedigin halde ben seni sevdigim icin senden vazgecemedigim icin gitmedim arkadas kalalim dedim o bana yeterdi. Yetmedi... Kalbimdeki atesi durgun hale getirdin. Baska atesler yandi baska insanlara kimse senin kadar mutlu edemedi sana anlattim gittim kimse senin kadar uzmedi . Arkandan kac defa agladim
. Saymadim bilmiyorum bilemiyorum telefonun ekranini kac kere optum
Seni cok sevmistim hani dedin ya insan uzakada olsa omurde verilir gonulde ben her seyimi sana verdim actim butun kalbimi ama goremedin benide baskasi gibi arkasina bakmadan gidecek saniyorsun. Sence gidebilirmiyim ? Seni her seyden kiskandim ozelliklede yanindkailerden benden utandin gelme buraya dedin sustum bise demedim ne istersen yaptim seni korumaya calistim koruyamadim yazik bana . Ne diyim artik belkide en guzel hayallerimdin sen ilk gerceklesen. Fazla goremesemde elini tutamasamda kokunu alamasamda bu seni seviyorum anlamini degistirmez. Bunu unutma seni ruyamda gormelerimi degistirmez . Simdi nemi yapicam istedigini unutmaya caliscam cok kolaymis gibi bide unut diyorsun. Cok kolaymi saniyorsun? Denicem bakalim o hic gormesemde yazdigin guzel seyleri, ruyalarimi unutabilcemmi Denerim..."Attigim son mesaj. Senden hala mesaj bekliyorum . Ozledim yassan bile yeter.
Seni cok sevdim kalbimin en guzel kosesi. Allaha emanetsin unutma olurmu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Pişmanlık Hikayesi...
Teen FictionBaşları kötü olsada, sonuna kadar okumanız dileğiyle. Buda benden size, karanlıkta yaşıyan bir çocuğun aşk günlüğü. "Tek korkum bir kadının üzülme sebebi olmaktı. Hepte bir kadın üzülme sebebim oldu."