Chapter 7

3.3K 293 8
                                    

စစ္ေၾကာင္းခ်ီေနေသာ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုး  Jaejoong ျမင္းေပၚမွာ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးသာလိုက္လာခဲ့သည္.. မေန႔ညက ကိစၥေတြေၾကာင့္ စိတ္ရႈပ္သျဖင့္ ငိုထားရလြန္းလို႔ မ်က္လံုးေတြလည္းမို႔အစ္ေနၿပီ.. ေခါင္းေပၚက ေခါင္းေဆာင္းေၾကာင့္သာ ဘယ္သူ႔မွသတိမထားမိတာ.. Yunho ကို ခိုးၾကည့္မိေတာ့ မ်က္ေမွာင္ႀကီးကုတ္ကာ ပါးစပ္တင္းတင္းေစ့လ်က္ ငယ္သားေတြကို မေအာ္စဖူးေအာ္ေငါက္ေနသည္.. သူ႔ကိုလည္း စကားတစ္ခြန္းမွမေျပာဘူး.. သက္ျပင္းေငြ႕ေငြ႕ေလးခ်ကာ ပူျပင္းေသာေနေရာင္ေအာက္မွာ ပ်င္းရိစြာခ်ီတက္ေနရေတာ့သည္..

တျဖည္းျဖည္းရန္သူ႔ေျမ တနည္းအားျဖင့္ Jaejoongတို႔ ဂ်ဳိေဆာင္တပ္ဘက္နီးလာေသာအခါ သတိပိုရွိလာၾကသည္.. ေရွ႕တည့္တည့္ ျမစ္ကကူးမလာဘဲ ကုန္းလမ္းဘက္ကေကြ႕လာရေသာေၾကာင့္ လမ္းမွာ ငါးရက္နီးပါးၾကာခဲ့သည္.. ေရတပ္ႏွင့္မဟုတ္ဘဲ ကုန္းတပ္ႏွင့္စစ္မ်က္ႏွာဖြင့္မည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဟန္တပ္ေတြပိုသတိထားရသည္.. သူတို႔ကေရတပ္ကို အဓိကထားတိုက္ေလ့ရွိေသာေၾကာင့္ ကုန္းတပ္ဘက္မွာ အေတြ႕အၾကံဳနည္းေလသည္.. သို႔ေပမယ့္ ေရတပ္ကိုလည္း အားလံုးျပင္ဆင္ေစၿပီးသား..

နီးလာေလေလ Jaejoong ရင္ေတြတုန္လာေလေလ.. အကိုေတာ္တို႔ကို ႀကိဳအေၾကာင္းၾကားထားေပမယ့္ သူတို႔ဘယ္လိုျပင္ဆင္ထားတယ္ဆိုတာ Jaejoong မသိရဘူးေလ.. ေျပာရရင္ျဖင့္ ဒါ Jaejoong ရဲ႕ပထမဆံုးတိုက္ပြဲအေတြ႕အၾကံဳပါ.. သူက ရန္သူ႔ဘက္ကိုေရာက္ေနေပမယ့္ ပထမဆံုးအေတြ႕အၾကံဳမွာ ကိုယ့္တိုင္းျပည္ကို ႏိုင္ေစခ်င္တာ Jaejoongရဲ႕ဆႏၵပါ..

ေနာက္ဆံုးေတာ့ စစ္တပ္ႏွစ္ဘက္လံုး သဲေတြဖုန္းလႊမ္းေနေသာ ကြင္းျပင္က်ယ္ႀကီးတြင္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ႕ၾကပါၿပီ.. Jaejoong ကေတာ့ Yunhoကိုယ္ရံေတာ္မို႔ စစ္သူႀကီးကိုကာကြယ္႐ုံသာ.. သို႔ေပမယ့္ အကိုေတာ္ကေတာ့ တိုက္ပြဲနဲ႔ေဝးေဝးေနဖို႔သတိေပးထားပါရဲ႕... အခုလည္း စစ္သူႀကီးေဘးမွာေနရသူမို႔ စစ္မ်က္ႏွာျပင္ေရွ႕ဆံုးမွာ ေရာက္ေနသည္.. Yunho ကေတာ့ သူတို႔လ်ဳိ့ဝွက္စီစဥ္ထားတာေတြ ေပါက္ၾကားသြားတာကို အံ့ၾသေနပံုရသည္.. သူတို႔ကုန္းေၾကာင္းျဖင့္လာတိုက္မွာကို ႀကိဳသိေနၿပီး အသင့္ေစာင့္ႀကိဳေနသည္ကို သူစဥ္းစားမရျဖစ္ေနသည္.. သို႔ေပမယ့္ သူၾကာၾကာစဥ္းစားခ်ိန္မရေပ.. တိုက္ပြဲက လက္တဖက္ကမ္းေရာက္ေနပီေလ..

ရန္သူ့ေၿမမွ ခ်စ္ေတးတပုဒ္Where stories live. Discover now