Chapter 9

3.2K 267 24
                                    


"မင္းႀကီး ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိး သိလာရသေလာက္ကေတာ့ လာမယ့္လျပည့္ညမွာ သူတို႔ဘက္က စစ္မ်က္ႏွာစဖြင့္ဖို႔ျပင္ဆင္ထားတယ္"

"အင္း ဒါဆိုရင္ေတာ့ သူတို႔မစခင္ ကိုယ္ေတာ္တို႔ဘက္က ဦးေအာင္ တိုက္ဖို႔လိုတယ္"

ဂ်ဳိေဆာင္တပ္၏ ေခါင္းေဆာင္မ်ားအစည္းအေဝးက်င္းပရာေနရာသို႔ ေျချမန္တပ္သားမ်ား ေရာက္ရွိလာေၾကာင္း အေၾကာင္းၾကားလာသည္..

" ေရွ႕ေတာ္ဝင္ေစ"

"အရွင္မင္းႀကီး နဲ႔ အမတ္ႀကီး ခင္ဗ်ား.. ဟန္တပ္ရဲ႕ ေရေၾကာင္းစစ္သူႀကီးကို ေအာင္ျမင္စြာလုပ္ၾကံၿပီးေၾကာင္းပါ"

တပ္သားစကားေၾကာင့္ မင္းႀကီး Yoochun ဇေဝဇဝါျဖစ္သြားသည္.. အမတ္ႀကီး changmin ဆီမွ ခပ္ဟဟအျပံဳးတခုနဲ႔ မတ္တပ္ထရပ္လိုက္သည္..

"ေမာင္မင္း ေတာ္တယ္.. တပ္မႉးရာထူးနဲ႔အတူ ေရႊစင္ ၂၀သားအပိုင္ရေစ"

"ကိုယ္ေတာ့္ကိုရွင္းျပပါဦး အမတ္ႀကီး"

"ဒီလိုပါ မင္းႀကီး .. တကယ္ေတာ့ ဂ်ဳိေဆာင္တပ္မွာ တိမ္ျမႇုပ္ေနတဲ့ ေက်ာက္အ႐ိုင္းတံုးေတြအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္... မ်ားမ်ားေသြးေပးလိုက္ရင္ တန္ဖိုးရွိတဲ့ေက်ာက္မ်က္ရတနာေတြျဖစ္လာၾကမွာ.. အခုလည္း ေက်ာက္အ႐ိုင္းတံုးေတြကို စမ္းသပ္ၿပီးေသြးၾကည့္တာ ထင္တဲ့အတိုင္း အရမ္းတန္ဖိုးႀကီးတဲ့ေက်ာက္ေတြျဖစ္လာၿပီ.. ဓါးေကာင္းတလက္ဆိုတာ မေသြးဘဲထားတာၾကာေလ တံုးေလျဖစ္သြားလိမ့္မယ္.. ဒါေၾကာင့္ မ်ားမ်ားေသြးေပးထားတာ..အခု သူတို႔တာဝန္ကိုေအာင္ျမင္စြာ ထမ္းေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီေလ"

အမတ္ႀကီးစကားေၾကာင့္ မင္းႀကီးအားရပါးရျပံဳးေတာ္မူသည္..

"မင္းႀကီးကို အရင္အသိမေပးတာက မင္းႀကီးသိရင္ ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိးကို အရင္တားၿပီး စဥ္းစားေနဦးမွာ.. စဥ္းစားေနရင္ ၾကာသြားမွာစိုးလို႔ပါ.. စစ္ပြဲမွာ ကိုယ္က လက္ဦးမႈရႏိုင္ေလ အႏိုင္ရေျခမ်ားေလပဲ"

"အမတ္ႀကီး Changmin အရမ္းေတာ္တယ္.. ဒီေန႔ကစၿပီး အမတ္ခ်ဳပ္ႀကီး ရာထူးတိုးေစ"

"အမိန္႔ေတာ္ျမတ္အတိုင္းပါ"

"ကဲ ေျပာစရာမရွိေတာ့ရင္ ညီလာခံ႐ုတ္သိမ္းၿပီ.. အိမ္ေရွ႕မင္းသားကလြဲရင္ အားလံုးျပန္ႏိုင္ၿပီ"

ရန္သူ့ေၿမမွ ခ်စ္ေတးတပုဒ္Where stories live. Discover now