Chapter 10 (Last Episode)

5.7K 413 24
                                    

ေကာင္းကင္ယံမွာ လမင္းႀကီး ထိန္ထိန္သာေနသည္.. လျပည့္ညမို႔ ျမစ္ထဲမွအရာအားလံုးကို ရွင္းလင္းစြာ ျမင္ေနရသည္.. မင္းႀကီး Yoochunကေတာ့ ေလွဦးထိပ္မွာ ရပ္ကာ ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္ေနေပမယ့္ သူ႔စိတ္အစဥ္ကေတာ့ အေတြးမ်ားစြာျဖင့္ ရႈပ္ေထြးေနသည္..

သူ႔စိတ္ေတြက သိပ္မၾကာေသးခင္က သူ႔မ်က္စိေရွ႕က ထြက္သြားေသာေလွေနာက္ကို လိုက္ပါသြားၿပီး စိုးရိမ္ပူပန္မႈေတြ အျမင့္ဆံုးထိ ထိုးတက္ေနသည္.. ဘာျဖစ္လို႔မ်ား သူဒီ႐ူးသြပ္တဲ့ေတာင္းဆိုမႈကို လက္ခံလိုက္မိပါလိမ့္.. အႏၲရာယ္ႀကီးမားတယ္ဆိုတာ သိသိႀကီးနဲ႔ သူလက္ခံလိုက္မိသည္.. ဒီအခ်ိန္ေလာက္ဆို တဖက္ကမ္းေရာက္ေလာက္ၿပီ..Gwanhee တို႔ဘက္က တခုခုသာအႏၲရာယ္ေပးခဲ့လွ်င္ Gwanhee ကို လံုးဝခြင့္လႊတ္ႏိုင္မည္မဟုတ္.. ကိုယ့္ကိုကိုယ္လည္း ဘယ္ေတာ့မွ ခြင့္လႊတ္ႏိုင္ေတာ့မည္မဟုတ္ေပ.. ေတာင္းဆိုမႈကို လက္ခံမိလိုက္သည္ကို ေနာင္တေတြအႀကီးအက်ယ္ရေနမိသည္.. သို႔ေသာ္ ဒီနည္းလမ္းကလြဲ၍ တျခားနည္းလမ္း မရွိႏိုင္ဘူးဆိုတာလည္း သိေနျပန္သည္..

"စိတ္ပူေနတာလား အရွင္မင္းႀကီး"

ေဘးနားေရာက္လာသည့္ အမတ္ႀကီးကိုျမင္ေတာ့မွ စိတ္ေတြ လက္ရွိအခ်ိန္ကို ျပန္ေရာက္လာသည္.. အမတ္ႀကီးေမးခြန္းကိုေတာင္ ျပန္မေျဖႏိုင္.. မင္းႀကီးရဲ႕ မ်က္ႏွာကိုၾကည့္ရင္း Changmin လည္းနားလည္သြားသည္..

"အရမ္းႀကီး စိတ္ပူပန္မေနပါနဲ႔.. အဆင္ေျပသြားမွာပါ.. ခနေန အခ်ိန္က်ေတာ့မယ္.. စထြက္ဖို႔ အဆင္သင့္ ျပင္ထားလိုက္ပါ့မယ္"

---

တဖက္ကမ္းတြင္

"စစ္ေသနာပတိခ်ဳပ္ႀကီး ဂ်ဳိေဆာင္ဘက္က ေလွတစီးေရာက္လာၿပီး ေတြ႕ခြင့္ေတာင္းေနပါတယ္"

ဂ်ဳိေဆာင္ဟုၾကားေတာ့ Gwanhee မ်က္ႏွာေပၚတြင္ အျပံဳးတခုေပၚလာသည္.. ဘယ္လိုအျပံဳးဟု ေခါင္းစဥ္တပ္၍မရေသာ္လည္း ေကာင္းေသာျပံဳးျခင္းမဟုတ္တာေတာ့ ေသခ်ာသည္..

"ေခၚလာခဲ့"

ခဏၾကာေတာ့ အေရွ႕ေရာက္လာသည့္အခါ အံ့ၾသသြားသူမွာ Gwanhee ျဖစ္သြားသည္.. သူလံုးဝထင္မထားသူက သူေရွ႕ေရာက္လာတယ္တဲ့လား..

ရန္သူ့ေၿမမွ ခ်စ္ေတးတပုဒ္Where stories live. Discover now