Chapter 8

3.4K 305 16
                                    

သလြန္ေဘးဘက္တြင္ စိုးရိမ္ပူပန္မႈျပည့္လွ်ံေနေသာမ်က္ဝန္းေတြျဖင့္ သလြန္ထက္မွသတိေမ့ေနေသာေကာင္ေလးကို စိုက္ၾကည့္ေနမိသည္.. ျဖည္းညႇင္းစြာပတ္တီးစီးေပးေနေသာ သမားေတာ္ကိုလည္း စိတ္မရွည္ဟန္ျဖင့္ ခဏခဏလွည့္ၾကည့္ေနမိသည္.. ပါးစပ္ကေမးခ်င္ေနေပမယ့္လည္း ဂ႐ုတစိုက္ပတ္တီးစီးေပးေနေသာေၾကာင့္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္မည္စိုး၍ ႏႈတ္ဆိတ္ေနရသည္..

ေက်းဇူးျပဳ၍ ျပန္ႏိုးထေပးပါ.. တခုခုသာျဖစ္သြားခဲ့ရင္ သူ႔ကိုယ္သူ တစ္သက္လံုးခြင့္လႊတ္ႏိုင္ေတာ့မည္ မဟုတ္ေပ.. သူ႔ေၾကာင့္ သူခ်စ္ရတဲ့ေကာင္ေလး တခုခုျဖစ္သြားခဲ့ရင္..

ဘုရား ဘုရား အေတြးနဲ႔တင္ တုန္လႈပ္ေျခာက္ျခားဖို႔ ေကာင္းလွပါလား..

ေက်းဇူးျပဳ၍ မိုးနတ္မင္းႀကီး ကယ္တင္ေစာင္မပါ..

ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကုသမႈၿပီးဆံုးၿပီး သမားေတာ္ႀကီး ထိုင္ရာမွထလိုက္သည္..

"သမားေတာ္ႀကီး"

သူ႔ရဲ႕ စိုးရိမ္ပူပန္မႈမ်က္ဝန္းအစံုကို သမားေတာ္ႀကီးျမင္သြားေတာ့ ေသခ်ာရွင္းျပသည္..

"ဒဏ္ရာကေတာ့ မစိုးရိမ္ရေတာ့ပါဘူး.. ႏွလံုးတည့္တည့္ထိသြားတာမဟုတ္ေတာ့ ေတာ္ေသးတယ္.. ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိး အစြမ္းကုန္ကုသေပးထားပါတယ္.. ခဏေနရင္ သတိရလာေတာ့မွာပါ.. ဒီရက္ပိုင္းအတြင္းေတာ့ ေန႔တိုင္းေဆးထည့္ၿပီး အနားယူရပါလိမ့္မယ္"

သမားေတာ္ျပန္သြားေတာ့မွ စိုးရိမ္ပူပန္ေနေသာသူ႔စိတ္အစဥ္ကို ေလွ်ာ့ခ်လိုက္ေတာ့သည္.. ထိုအခ်ိန္မွ သူလည္း အရမ္းပင္ပန္းေနၿပီဆိုတာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္သတိထားမိလိုက္သည္.. ပင္ပန္းမွာေပါ့.. တလမ္းလံုး ျမင္းနဲ႔ဒုန္းစိုင္းျပန္လာခဲ့ၿပီး ေရာက္ေရာက္ခ်င္း သမားေတာ္ေခၚကာ Ji jiကို ကုသေပးခဲ့ရသည္.. သူတလမ္းလံုး ဘယ္ေလာက္ေတာင္ စိုးရိမ္စိတ္ေတြ မ်ားခဲ့ရလည္းဆိုတာ သူကိုယ္သူအသိဆံုးပင္.. မ်က္လံုးထဲတြင္ ဘာမွမျမင္ဘဲ ငါးရက္တာခရီးကို တရက္ထဲႏွင့္ အေရာက္ျပန္လာတာကို ၾကည့္ျခင္းျဖင့္ သူဘယ္ေလာက္စိတ္ပူပန္ေနခဲ့လဲ ခန္႔မွန္းႏိုင္သည္.. ခုခ်ိန္ထိ ေသြးအလိမ္းလိမ္းနဲ႔ တိုက္ပြဲဝင္ဝတ္စံုကိုေတာင္ မလဲရေသး..

ရန္သူ့ေၿမမွ ခ်စ္ေတးတပုဒ္Where stories live. Discover now