Seznamení

26 4 4
                                    


Pohled Em.:
Ahoj jmenuju se Emily. Mám nejlepšího kamaráda Roberta. Všichni říkaj, že s klukem se kamarádit nemůžu že je to prostě kluk. Ale já si s Robem dokonale rozumím. A je mi úplně jedno co si o mě myslí ostatní.
Dneska jdu do školy....No akorát jsem zaspala jako každej den. Dokonce nám i poznámku: Slečna Mongomery nechodí včas,Každy den chodí po 10 hodině ráno.
Takových poznámek tam mám asi třicet a pokaždé učitelka píše Každy s velkým K. Jsem docela rebelka co? Ne dělám si srandu. Škola mi vůbec nejde a to asi proto že se neučím. Možná by vás ještě mohlo zajímat to že mám kluka Bena a je mu 18 je hold o dva roky starší.Bydlím jenom s mámou v Americe no a to je asi všechno o mě. Jo a ještě mám motorku. Na který právě teď jedu do školy.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Roberta:
Ahoj jmenuju se Robert. Je mi 16. A nemám holku no jedna se mi líbí Nina Pergins. Mám nejlepší kamarádku Em. Lidi nikdy nepochopí že jsme jen přátele hlavně ten její nabouchanej přítel Ben co píchá s každou......   
Jen Em to neví a já jí to nikdy neřekl a to to vím už rok ale ranilo by jí to. No právě teď je už třetí hodina asi a já tu obhajuju Emily zas tu není. ,,Paní učitelko tentokrát je Emily určitě u zubaře" řekl jsem. No stejně mi to nevěřila. No aspoň jsem to zkusil. Pak asi za patnáct minut přišla do třídy Em.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Em.:
Přišla jsem do školy a všichni na mě koukali. ,,Dobrý den" řekla úča. ,,Dobrý" řekla jsem a šla si sednout. ,,No to snad ne ty si jdeš sednout?" Zeptala se. ,,Ano jdu" řekla jsem. ,.No to ne dej mi nastůl žakovskou a budu tě okamžitě zkoušet z fyziky!" Řekla přísně. ,,Doprdele" řekla jsem potichu. ,,Ahoj" řekl Rob. ,,Ahoj" řekla jsem a zasmàla se. No a pak mě učitelka začala zkoušet....Samozřejmě jsem dostala za pět!
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Po škole:
Pohled Em.,
Po škole jsme s Robem šli ke mě k bytu. ,,Chceš knám na návštěvu?" Zeptala jsem se. ,,Jasně" řekl. Náš byt byl celkem malej máma měla spoustu dluhů a otce jsem nikdy nepoznala.... ,,Máte tu čím dál míň věci" řekl Rob. ,,Jo máma to všechno dává prodat" řekla jsem a Rob mě objal a já jeho taky je to můj jediný kamarád. Pak nikdo zvonil šla jsem otevřít Rob čekal v obýváku. Byl to Ben můj kluk. Prudce mě propadl a políbil mě....
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Roba.:
Ten kdo zvonil byl Ben. S Benem se nesnášíme protože vím jeho tajemství a on se bojí, že to Em řeknu. Viděl jsem jak jí líbá. Je tak nechutnej. Myslíte si že žárlím...???!!! Jedním slovem Ne. Em je jen kamarádka nic víc. Hned jak mě Ben spatřil přestal Emily líbat a přišel ke mě ,,vypadni"řekl. ,,Ne" řekl jsem a smál se. ,,Bene co potřebuješ?"Zeptala se Em.. ,,Něco bych potřeboval" řekl. Jaj je tak úchylnej je mi Em fakt líto. Ale nemůžu jí pomoc.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Em.:
Je mi úplně jasný co potřebuje ... Jo další info nejsem panna. ,,Bene!" Řekla jsem nepříjemně. ,,Lásko prosím" řekl. Robert se jen smál. ,,Robe buď stich! Bene teď prostě ne a hotovo!"zakřikla jsem. ,,Kurva!" Řekl Ben. ,.Bene jdi prosím" řekla jsem. S Benem nám to moc teda vůbec nefunguje myslí jenom na sebe. Ptáte se proč se sním nerozejdu?!? Asi proto že nemůžu nevim jak mu to mám říc je hrozně agresivní!?. Po pravdě se ho i trochu bojím jednou mě i uhodil. A to kvůli Robimu. Myslí si totiž ,že to s ním táhnu. Ale OK ať si myslí co chce... Potom co Ben odešel jsme se s Robem šli koukat na film. Mám Roba fakt ráda známe se od školky a vždycky jsme byli Kamárádi...
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Po filmu:
Pohled Em:
Po filmu už bylo sedum. ,,Chceš udělat večeři nebo už pujideš?" Zeptala jsem se. ,,Už jdu ale děkuju" řekl. Udveří mě Robert ještě obejmul a pak odešel.
S mámou jsme na tom fakt hodně bledě . Dlužíme už asi půl milionu...
,,Emily!" Za křičela na mě máma. ,,Ano?" Zeptala jsem se. ,,Víš dneska jsem si musela zase půjčit." Řekla. ,,Sakra mami proč? Kolik?" Zeptala jsem se. ,,Už jsem neměla na jídlo... Deset tisíc." Řekla. ,,To nikdy nedokážeme splatit je toho už tolik mami! Musí se najít příbuzný který nám pomůže né?" Zeptala jsem se. ,,Zlato mámu tátu jsem nikdy nepoznala děda babička už tu nejsou a sourozence nemám... A tvého tátu... Nevim kde je.." Řekla. Já jsem se zvedla a odešla jsem do pokoje. Musím najít tátu on je jediný který by nám s mámou mohl pomoc. Kde ale hledat...??!?? Jednu dobu asi před 15. lety si pamatuju že občas poslal dopis nebo tak. Dával tam i svojí adresu no teď kde jsou ty dopisy..??!!? Mohli by být na půdě. Když jsem byla na půdě bylo tam pár velkých beden. V jedné byla taková zlatá krabička když jsem jí otevřela měla jsem slzy v očích... Byli tam..............
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Ahoj všichni!!! Vítám vás u první části! Tahle knížka by měla bejt spíš dobrodružná 😂 než romantická 😂 určitě mi napište názory a dejte vote☺️! Děkuju a snad brzy u další části! ☺️☺️☺️

Nejlepší přáteléKde žijí příběhy. Začni objevovat