Cesta!?

10 3 4
                                    

Pohled Em:
Byli tam.... Fotky. Fotky na kterých je máma a táta. Na jedné jsem i já a táta. Pod haldou fotek byli dopisy... Ty dopisy které jsem hledala... Byla tam i adresa táty.... Táta mámu opustil asi když mi byl rok.... No ale hlavně tam byla ta adresa táty. Adresa byla až do Afriky... No tak to nevim jestli tam dojedu... No ale zkusím to. Měla bych vyrazit hned. Vzala jsem si tašku přes rameno kam jsem si dala trochu oblečení spodního prádla hygienu a tyčinky a vodu... Samozřejmě nechci po celým světe jezdit sama.. Jdu pro Roba vím ,že mě nenechá jít samotnou aspoň doufám...
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Před Domem Roba:
Pohled Em.:
Byli asi tři hodiny ráno. Takže Roba stoprocentně zbudím. Jelikož nebral mobil a zvonit nemůžu abych ne zbudila celej barák. Rob má pokoj hned v přízemí. A tak jsem přišla před jeho okno a prostě ho vypáčila. A pak jsem k němu vlezla oknem. ,,Roberte stávej!" Za křičela jsem. ,,Co je?" Zeptal se. Když otevřel oči řekl ,,Emily kurva co tu děláš?!"Zeptal se. ,,Taky ti přeju dobré ráno sluníčko. No víš s mámou jsme na to teď dost špatně a můj táta je jediný který by mohl pomoc... A tak jsem trochu hledala a našla jsem jeho adresu nevim jestli tam ještě bydlí ale zkrátka za ním musím jed" řekla jsem. ,,Em nebuď blbá nepomůže vám jako vám nepomohl když si byla malá" řekl. ,,Mne to nevymluvíš... Přišla jsem se rozloučit. A chci se zeptat jestli nepojedeš s semnou?" Zeptala jsem se. ,,Emily promiň ale ne mám tu rodinu školu a nemůžu jen tak odjed" řekl. ,,Dobře" řekla jsem a hrozně mě mrzelo, že nechce jít s semnou. Pak jsem ho dlouze objala a oknem jsem vyskočila. ,,Zbohem" řekla jsem a měla slzu v oku. Rychle jsem jí setřela aby to nevypadalo, že brečím pak jsem už šla a najednou Rob za křičel ,,Emily kdyby něco tak zavolej Zbohem a hodně štěstí" řekl. Pořad jsem čekala, že přeci jenom přijde a půjidem spolu ale on nepřišel nechal mě jít samotnou....
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Roba:
Když Em. odcházela uvědomil jsem si, že se mi bude stýkat. No tak jsem si něco málo zabalil a vyšel jsem za ní.. ,,Emily! Stůj!" Za křičel jsem na ní byli jsme v lese byla tma a já na Em viděl, že se bojí. ,,Roberte!" Řekla a šla mě obejmout. ,,Já věděla, že mi pomužeš" řekla.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Emily:
Rob přeci jenom přišel. ,,Hrrr". Najednou jsme uslyšeli divný zvuk asi zvířete. ,,Roberte slyšel si to?" Zeptala jsem se a trochu se mi klepal hlas. ,,To bude asi jenom divoký prase" řekl. ,,Děláš si prdel" řekla jsem a zasmàla se. ,,No radši bysme měli běžet než nás napadne" řekl. Jak Rob dořekl z křoví opravdu vyběhlo velký tlustý divoký prase. Tak jsme radši běželi z lesa. ,,Ufff už je pryč" řekla jsem. ,,No to doufám. Hele je tma já sem unavenej jak prase.. Kousek je hotel já tu mám pár peněz tak bysme tam mohli přespat a pak vyrazit na vlak nebo na bus nebo nevim" řekl Rob. ,,Robe není to zbytečný už je sedum..." Řekla jsem. ,,Prosím" řekl a usmál se. ,,Tak dobře šle jen se umejem dojíždění na záchod na jíme se vyspíme a zas půjidem. Na vlak a pak na bus" řekla jsem. ,,Děkuju Em" řekl.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
V hotelu pohled Em:
Hotel nebyl moc drahej takže na něj Rob měl. Už spí. Já se teď koupu protože nevim kdy se zas umeju ve vlaku a v autobusu asi vana nebo sprcha nebude... Když jsem se umyla šla jsem si lehnout k Robovi....
Za cca. hodinu mě zbudil mobil volal Ben... ,,Haló" řekla jsem. ,,Kde si kočičko?" Zeptal se. ,,Cože. Co chceš?" Zeptala jsem se. ,,No kde si?" Zeptal se. ,,Hele Bene jsem pryč" řekla jsem. ,,S kým?" Zeptal se. ,,Sss s Robem" řekla jsem. ,,Ty píčo! S ním máš bejt s semnou" řekl. ,,Bene no tak mám tě ráda Rob je jen kamarád" řekla jsem.

Pohled Roba:
Zbudil mě hlas Em. mluvila s Benem slyšel jsem jak říká, že ho má ráda... A že mě má ráda jen jako kamaráda. Trochu mě to mrzelo ale já jí mám taky rád jen jako kamarádku.
No pak jsem zas usnul....
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇAhoj všichni!!! Vítám vás u další části! Doufám že mojí knížku aspoň nikdo čte 😂😂😂. A tak doufám že se vám líbí❤️. To je vše tak moc děkuju za vše a ahoj 🤗🤗.No ty píčo já se hrozně omlouvám je to hrozná blbost do Afriky nemůže jet vlakem tuhle kapitolu berte jako hroznou blbost pardon nechala jsem se unést...

Nejlepší přáteléKde žijí příběhy. Začni objevovat