Rick Alarick

10 2 8
                                    

Pohled Em:
Ráno jsem se vzbudila v 10 hodin. Jack ještě spakl tak jsem šla do koupelny vzala jsem si malovátka a namalovala sem se jen tak lehce přirozeně. Prostě korektor řasenka pudr a konec. Mužů si pleť docela pochválit. Egoista. Ne fakt skoro žádnej pupínek a to je mi 16. No stačí. Pak jsem si vzala oblečení jelikož je léto.
(přeskočila jsem roční období ale to neva ne?😂😂)
Vzala jsem si bílé tílko z C&A myslím a černý roztrháný kraťasy. Vlasy jsem si učesala a dala je do vysokého culíku. Šla jsem do kuchyně a hledala tam misku. Chtěla jsem si do ní nalít jogurt a dat do něj ještě ovoce a tak. Ale misku jsem nenašla nevim kde to táta má. Tak jsem podívala do ledničky. Byl tam bílej jogurt tak jsem si ho vzala a začala jsem hledat lžičku tu sem naštěstí našla. Táta je asi v práci myslím že děla policajta. Ale nevim to jistě. Rozhodla jsem se, že zavolám mamce. Vzala jsem telefon a vytočila její číslo. ,,Ahoj Emily!" Řekla. ,,Ahoj" řekla jsem. ,,Jak je našla si tátu? Pomůže nám? Jak se máš?" Ptala se. ,,No tátu jsem našla. Pomůže nám ale je tu jeden háček dá nám 100 000. A přestěhuje se do Ameriky k nám... Najide si v Americe práci a pomůže nám vydělávat. Je to na hlavu ale možná by to mohlo pomoc. Já si najidu brigádu. A zvládneme to ano? A mám se dobře je tu s semnou kamarád takže vpoho. A co ty?"zeptala jsem se. ,,Já jsem Emily právě v práci. Takže musím jít probereme to později" řekla takovým divným tónem a ukončila hovor.
OK no ani jsem nestačila říc ahoj. Když jsem v tom volání tak bych měla zavolat Robovi... Chybí mi kamarád. Vytočila jsem jeho číslo a čekala až to veme. ,,Ahoj" řekl. ,,Ahoj Robe.. Víš chtěla jsem se ti omluvit. Byla jsem naštvaná a říkala jsem blbosti promiň" řekla jsem. ,,To je dobrý Em. já jsem nakonec rád, že jsem tu zůstal protože jinak bych se s Ninou asi nedal dohromady a co ty a táta?"Zeptal se. ,,Počkej ty a Nina? Tátu jsem našla no pomůže nám" řekla jsem chtěla jsem mu říc o Jackovi ale je to složitý. ,,Jo já a Nina.A to je dobře, že pomůže. Hele já už musím ahoj" řekl. ,,Ahoj" řekla jsem a vypla to.
Jsem ráda, že jsme se usmířili. ,,Ahoj lásko" řekl mi nikdo za zády. Byl to Jack. ,,Ahoj" řekla jsem. ,,Jacku potřebuju s tebou něco probrat" řekla jsem. ,,Dobře dáš si kafe?" Zeptal se. ,,Jo děkuju" řekla jsem.
O chvilku později:
,,Tak tady je kafe"řekl. ,,Dobře dík. Sedni si prosím ke mmě" řekla jsem. ,,Tak mluv" řekl. ,,Dobře si skvělej krásnej kluk. Včera to bylo hezky ale víš no. Nedávno jsem se s nikým rozešla a nechci zas nový vztah. Promiň. Tak jen kamarádi aspoň zatím." Řekla jsem. Koukal se ne mě tak naštvaně a zaskočeně. ,,No já musím jít k tetě. Jen kkamarádi" řekl a bylo slyšet, že je smutnej a naštvanej. ,,Jacku nezlob se mám tě ráda" řekla jsem. ,,Ale nemiluješ mě.... Já to chápu už budu muset pak přijdu. Ahoj" řekl a zavřel dveře. Ani jsem mu nestačila nic říc ale mám pravdu nemiluju ho... Řekla jsem si , že půjdu do města. Něco si koupit jestli tady najidu nějaký obchody...
(Jo mám menší změnu.. Emily má sestru Nicol je jí 25 a má manžela a tříletou dceru Elenku. Jinak bydlí v Americe kousek od bytu Em. 😂😂😂)
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Roba:
Už jsou tři ve čtyři začíná ta večeře. Máma udělala lososa s bramborama. Nebo aspoň myslím, že je to losos. ,,Roberte!" Zakřičela na mě máma. ,,No?" Zeptal jsem se. ,,Prostři stůl a nechoď tady v trenkách laskavě" řekla a zasmála se. ,,Hm.. OK jdu se oblíknout." Řekl jsem a šel do pokoje. ,,Co bude s tím prostíráním!" Řekla naštvaně. ,,Bobe Prostři to za něj prosím" řekla máma. ,,Jojo zlato honey už jdu" řekl. ,,Co to je to honey?" Zeptala se. ,,Učím se angličtinu akorát nevim jestli to říkám správně no to je jedno" řekl. ,,Bobe Bobe" jak máma dořekla tak nikdo zazvonil. ,,Roberte jdi tam" řekla. ,,Jo" řekl jsem a šel otevřít dveře. Stála tam Nina. ,,Ahoj" řekla. ,,Ahoj moc ti to sluší" řekl jsem a dal jí pusu. ,,Pojď si sednout ke stolu" řekl jsem a chytl jí za ruku. Sedla si vedle mě a naproti Nině seděla máma a naproti mě seděl táta. ,,Dobrý den" řekla Nina rodičům. ,,Dobrý. Ráda vás poznávám já jsem Marcela" řekla máma a podívala se na Ninu. Všichni jsme si Sedli a začali jíst. ,,Je to moc dobré děkuju" řekla Nina a usmála se. ,,No" řekla máma. ,,Čemu se chceš věnovat po škole Nino?" Zeptala se máma. ,,Chci být veterinářka" řekla. ,,Veterinářka. To si asi moc nevyděláš holčičko" řekla máma. ,,To se s prominutím pletete je to velmi dobře placená práce" řekla. ,,Já se děvče nikdy nepletu takže to už neříkej" řekla máma naštvaně. ,,No já bych změnil téma" Vložil jsem se do konverzace protože vím, že by to nemuselo dopadnout dobře. ,,No co cítíš k mému synovi?" Zeptala se. ,,Co je to za otázku mami" řekl jsem. ,,Vpoho Robe já odpovím. K vašemu synovi cítím něco co se jedním slovem nedá popsat. Moc ho miluju a je to jediný člověk kterému mohu věřit"řekla Nina. Já se k ní naklonil a políbil jí. ,,Děkuju lásko mám to stejně" řekl jsem. ,,No to by stačilo přinesu dezert" řekla docela naštvaně máma.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Em.:
Moc jsem si toho nekoupila nemaj tu toho moc nebo jsem to nenašla. Koupila jsem si takovou mikču kde je napsaný Afrika takže vzpomínka. Pak jsem si šla koupit kafe s sebou. ,,Dobrý den jedno Capučíno (nevim jak se to píše 😂😂). Pak jsem šla ven a surfovala jsem po mobilu. Pak jsem do nikoho strčila a kafe se na toho člověka vylilo. ,,Sakra promiňte" řekla jsem a podívala se kdo to je. Byl hezkej mladej kluk. ,,Vpoho já to zvládnu" řekl. ,,Máš špinavý tričko promiň" řekla jsem. ,,Vpoho já tu kousek bydlím tak se převlíknu" řekl. ,,Dobře... Jsem Emily" řekla jsem po chvilce trapnýho ticha. ,,Já Rick Alarick ale prostě Rick" řekl a zasmál se...,,Dobře Ricku" řekla jsem a zasmála se. ,,Asi bych ti měl dát svoje číslo kdybych potřeboval pomoc s vypráním toho trička" řekl a zas se zasmál. ,,To bys měl" řekla jsem a usmála se. ,,Tak tady je" řekl a podal mi lísteček s číslem. ,,Tady je moje" řekla jsem a taky mu dala lístek s číslem. ,,Dobře dík tak doufám, že se ještě uvidíme Emily" řekl a odešel... ,,Bože je dokonalej a hlavně má dokonalej zadek. Chci ho zas vidět!!!
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Po večeři:
Pohled Roba:
Po večeři jsem šel doprovodit Ninu ke dveřím. ,,Tvoje máma mě nesnáší" řekla a koukla se na mě svýma krásnýma očima. ,,Ale tak to není" řekl jsem a chytl jí za ruku. ,,Celou dobu na mě koukala zabijáckým pohledem nesnáší mě" řekla. ,,Ale já tě miluju a to je důležitý" řekl jsem a políbil jí. ,,Já tebe taky ahoj" řekla a odešla. ,,Mami??!" Zakřičel jsem. ,,Ano Robí?" Zeptala se. ,,Co to sakra mělo bejt ty otázky ty pohledy.?" Řekl jsem naštvaně. ,,Není to holka pro tebe. Měl si chodit s Melisou nebo Elis,ne ty si vybereš holku ze statku" řekla. ,,Sakra ale mami Melisa a Elis to jsou dcery tvý kamarádky nemůžeš mi holky dohazovat. Chci si vybírat sám. A taky jsem si vybral. Ještě jednou o ní řekneš něco špatnýho tak tě.." Radši jsem to nedořekl. ,,No to ne Roberte co si to dovoluješ. Zakazují ti s ní být!" Řekla naštvaně. ,,Ty mi nic přikazovat nebudeš!" Zakřičel jsem na ní a odešel do pokoje....
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Ahoj všichni! Vítám vás u další části! Dnešní část je taková smíšená je tu nové seznámení hádka nenávist atd... Myslíte si, že Jack dokáže Emily odpustit? 😮😮 Rozejde se Rob kvůli mámě s Ninou? To vše se dozvíte příště! ☺️😂😂 Mám vás ráda a moc děkuju za vše tak příště ahoj!!! ❤️☺️🤗🤗

Nejlepší přáteléKde žijí příběhy. Začni objevovat